OKE
het was helemaaal kanker. ik was beter kankerveel prosecco edu is geslaagd blablba dus wij indrinken 3 chicks eribj oke geil
dus wij zuipen blabla was een gast met jonko fuck die kanker jonko word je moe vanw il ik niet
du qij mwwwewwe drinken darna matige muziek yo edu zet zijn ipod op bam geile shit electro house hopppaaa
maaraj,
naar de stad, ik beetje dansen, ik had mijn chick van de avond al gezien. maarja maat van mij op indrinken zegt, yo er was een forum blabla KANKER KEANKER KANKER NEPVRIEND DUS
dusja. dus ik in cafe chick half zoenen zegt ze, yo ik wil nie top forum met fotosl.
OKE KRIJG DE KANKER.
next. kanker nepvrienden rules number 1 en 2 you dont talk about jsp.
maarja, chick niet geoznd dus vanwege forum. en ze was zo makkelijk was me zo gelukt. kanker kanker ellende.
maarja chick van poolparty nog gezien, waar ik al zaadje had geplant, gewoon eerlijk gezegd ik ging eerst voor jou, was ze wel blij mee maarja, vanavond dus niet, kom nog. verder was andere chick nog aan het smsen e4 ofzo en de 23 jarige die ik niet ken maarja kanker. eerste keer dat jsp met KANKER HARD COCKBLOCKT KANKER.
jammer.
http://youtu.be/rrWGXoEtwYcmuziekje daarzol te lui om yuotube link te doen. morgen weer uit met goede maat erbij, beter dan wl een chick regelen. ben dit NIET GEWEND. kankers. kanker forum
This post was edited by Tunder_Monkey on Jul 21 2011 08:37pm