Quote (Godstrike @ 2 May 2011 19:28)
Een mens is ook een van de enige diersoorten die zijn eigen soort afmaakt. oorlogen, moorden,...
De andere diersoorten die dit ook doen zen de mensapen, die 98+% van ons dna hebben.
Weer een bullshit uitspraak
Er zijn heel veel diersoorten die hun eigen soort afmaken voor verschillende redenen.
Enkele voorbeelden: territorium, kannibalisme, paarings drang, hiƫrarchische drang.
Je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt.
Quote (187ci @ 2 May 2011 19:06)
haha dennis geloof je zelf wat je typt?
zeg jij nu dat mensen "niet" extra sadistisch zijn?
je bent sadistisch of niet sadistisch en een mens is het enige dier dat sadistisch kan zijn omdat wij het woord een definitie geven
Het ging hier om wat meneer goldstrike in z'n filmpje liet zien. Waarin "extra sadistisch" in verband gebracht werdt met het fijt dat wij dierenvlees eten.
Natuurlijk zijn er zat gekke mensen die gekke dingen doen. Maar dat heeft weinig tot geen verband met wel of niet vlees eten.
Quote (Godstrike @ 2 May 2011 18:06)
Dieren doden alleen omdat het nodig is om te overleven, ze gaan nooit extra sadistisch te werk gaan als dit. Ze verspillen ook niet en doden niet nodeloos.
Quote (Godstrike @ 2 May 2011 19:23)
een kat "speelt" niet met muizen, dit is oefenen voor te jagen. maw ervoor zorgen dat hij de dag erna nog eten heeft
okay, ga maar door met selfownen. (ik hoop dat ik niet voor hoef te kauwen hoe je jezelf hier tegen spreekt)
Ik ga graag in discussie met mensen die zichzelf moreel superieur voelen boven andere.
This post was edited by Hellskin on May 2 2011 03:41pm