d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vlees
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 100.00
May 2 2011 03:37pm
Quote (Godstrike @ 2 May 2011 19:28)
Een mens is ook een van de enige diersoorten die zijn eigen soort afmaakt. oorlogen, moorden,...
De andere diersoorten die dit ook doen zen de mensapen, die 98+% van ons dna hebben.

Weer een bullshit uitspraak

Er zijn heel veel diersoorten die hun eigen soort afmaken voor verschillende redenen.
Enkele voorbeelden: territorium, kannibalisme, paarings drang, hiƫrarchische drang.

Je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt.

Quote (187ci @ 2 May 2011 19:06)
haha dennis geloof je zelf wat je typt?

zeg jij nu dat mensen "niet" extra sadistisch zijn?

je bent sadistisch of niet sadistisch en een mens is het enige dier dat sadistisch kan zijn omdat wij het woord een definitie geven

Het ging hier om wat meneer goldstrike in z'n filmpje liet zien. Waarin "extra sadistisch" in verband gebracht werdt met het fijt dat wij dierenvlees eten.

Natuurlijk zijn er zat gekke mensen die gekke dingen doen. Maar dat heeft weinig tot geen verband met wel of niet vlees eten.

Quote (Godstrike @ 2 May 2011 18:06)
Dieren doden alleen omdat het nodig is om te overleven, ze gaan nooit extra sadistisch te werk gaan als dit. Ze verspillen ook niet en doden niet nodeloos.

Quote (Godstrike @ 2 May 2011 19:23)
een kat "speelt" niet met muizen, dit is oefenen voor te jagen. maw ervoor zorgen dat hij de dag erna nog eten heeft

okay, ga maar door met selfownen. (ik hoop dat ik niet voor hoef te kauwen hoe je jezelf hier tegen spreekt)

Ik ga graag in discussie met mensen die zichzelf moreel superieur voelen boven andere.

This post was edited by Hellskin on May 2 2011 03:41pm
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
May 2 2011 03:41pm
eens zien of ik het filmpje vies vind.
Banned
May 2 2011 03:48pm
Quote (Hellskin @ May 2 2011 09:37pm)
Weer een bullshit uitspraak

Er zijn heel veel diersoorten die hun eigen soort afmaken voor verschillende redenen.
Enkele voorbeelden: territorium, kannibalisme, paarings drang, hiƫrarchische drang.

Je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt.

Het ging hier om wat meneer goldstrike in z'n filmpje liet zien. Waarin "extra sadistisch" in verband gebracht werdt met het fijt dat wij dierenvlees eten.

Natuurlijk zijn er zat gekke mensen die gekke dingen doen. Maar dat heeft weinig tot geen verband met wel of niet vlees eten.

okay, ga maar door met selfownen. (ik hoop dat ik niet voor hoef te kauwen hoe je jezelf hier tegen spreekt)

Ik ga graag in discussie met mensen die zichzelf moreel superieur voelen boven andere.

feit*

verder A++ post.
ik zat op mijn telefoon en las ook dat stuk over dat de mens de enige diersoort is die zijn eigen soort af maakt.
fucking rage maar ik had geen zin om de hele post daarop te typen.

Meneer mewtwo, kijk je welleens animal planet?

lekker vlees eten.

over het filmpje, LOL een vis doodhameren..? ah zoveel foute grappen.

STOP HAMMERTIME, paladins, lets get hammerd, etc.
oke ik ga weer op play clicken OMG.
jeeeezus, 11 minuten aan ranzigheid.
hoop random shit die ik al heb gezien, en die sadistische boeren dat zijn wel even de extreme, wil niet zeggen dat elke boer zo is.
verder vind ik de rolband met kuikens die zo de vleesmaalmachine in rollen wel onsmakelijk.
dat is trouwens ook het enige waar ik wel een beetje op let kwa vlees eten, ik koop scharrel eieren. geen goedkope legbatterij onzin. beest moet minstens zijn poten gebruikt kunnen hebben ;D
http://www.milieucentraal.nl/pagina.aspx?onderwerp=Keurmerk%20eieren#Eicode_maakt_kiezen_makkelijk per code op ei kan je zien wat voor eieren jij in je koelkast hebt liggen.
mijn moeder heeft focking legbatterij shit voor mij gekocht ouwe. 6 stuks NUMMERO 3'S pff..

This post was edited by shadowstriker89 on May 2 2011 04:09pm
Banned
May 2 2011 04:27pm
oke filmpje uit,
mijn mening over vlees eten is nog exact hetzelfde. ik blijf gewoon scharrel eitjes kopen en mijn vlees haal ik altijd bij de AH, zie nu zelfs dat er een sterretje op staat dat de boer er lief voor is ofzo hahaha maarja ken zelf een paar nederlandse boeren en die zorgen gewoon goed voor de beesten en de leefomstandigheden voor die dieren zijn ook gewoon prima.. (zat ruimte in de stal voor die koeien, worden met mooi weer buitengelaten op een groot stuk land met gras. de kalfjes worden in een appart stuk stal goed verzorgd en individueel gevoerd met vers melk. dus kwa vlees vertrouw ik het wel. Jammer voor de dieren maar de mens staat nou eenmaal bovenaan de voedselketen.

Mening over het filmpjeee
wat een lage manier om mensen over te halen om vegetarier te worden. gewoon een paar filmpjes van de meest erbarmelijke bio industrie bedrijven ergens in the us ofzo en dan tussendoor een paar sadistische boeren om het te laten lijken alsof dat op elke vee houderij gebeurt en op die manier de kijker onterecht een ontzettend slecht beeld te geven van die industrie terwijl dat in de praktijk heel erg mee valt. Ook word met het beeld van de lieve kleine zachte kuikentjes vies ingespeeld op mensen hun schuldgevoel.

laag filmpje, comments op youtube staan ook nog eens uit om mensen die het tegendeel proberen te bewijzen uit te sluiten.

Website:
http://www.animalliberationfront.com/
Wie ben ik:

I do not read messages, comments nor anything people leave for me so don't bother. I'm fed up with stupid ideas.
-----
And where is your god when his ministers rape, torture, murder and desecrate?
Stop praising the invisible and evolve, become a true human being. For each life you consume, your god rejoices. And your wisdom shrinks.

wat een debieltje.
we verkrachten dieren. LOL - of heeft hij het daar over de podo pausen..? haha
minkudos voor jou godstrike voor het verspreiden van deze vegan propaganda.
ik eet trouwens met vrijwel al mijn maaltijden vlees.

This post was edited by shadowstriker89 on May 2 2011 04:50pm
Member
May 2 2011 04:54pm
Quote (shadowstriker89 @ 2 May 2011 23:48)
ik zat op mijn telefoon en las ook dat stuk over dat de mens de enige diersoort is die zijn eigen soort af maakt.

Dikke fucking bullshit
Banned
May 2 2011 05:01pm
ik las het ook in zijn poooooooooooooooooooooooost shit lees de rest dan wat ik zeg omg
nvm ik ben naar bed. de leerwekker staat weer op 9 uur.. :|

This post was edited by shadowstriker89 on May 2 2011 05:02pm
Member
May 3 2011 04:40am
Quote (shadowstriker89 @ 3 May 2011 01:01)
ik las het ook in zijn poooooooooooooooooooooooost shit lees de rest dan wat ik zeg omg
nvm ik ben naar bed. de leerwekker staat weer op 9 uur.. :|

ik heb je hele post gelezen maar heb het waarschijnlijk verkeerd opgevat (dacht dat je ergens een stuk erover gelezen had).

ik vond al dat het weinig samen hing met de rest van je topic, maar dat gebeurt wel vaker. Jeweet ;)

Sorry edu.

This post was edited by Hellskin on May 3 2011 04:40am
Banned
May 3 2011 08:48am
np <3
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 3 2011 08:56am
fleesh is kei lekker
Member
May 3 2011 08:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ May 3 2011 02:56pm)
fleesh is kei lekker
Even serieus, wie is hij ook alweer?

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll