d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Poll Nummer 1 > onderwerp: (ellelange) discussies.
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 100.00
Dec 8 2006 06:15am
Quote (¢?NNI @ Fri, Dec 8 2006, 11:14am)
Ik vind het goed zoals het is.

Discussies zijn toegelaten zolang ze:
*min of meer betrekking hebben tot het onderwerp van de topic
*ergens over gaan (dus niet het type "waarom zijn bananen krom"-discussies)
*verder niet in strijd zijn met de forum regels

Het is wel belangrijk dat er een verschil wordt gemaakt tussen bekvechten en discussiëren.

naar mijn mening mag je ook best discuseren over waarom de bananen krom zijn...

als mensen de tijd nemen om het te lezen er erop te antwoorden dan moet het waarschijnlijk voor die mensen de moeite waard zijn om die tijd eraan te besteden..

Member
Gold: 207.96
Dec 8 2006 06:16am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 7 Dec 2006, 22:47)

Al die post met 36 quotes en 20regels replies, nooit zin om dat te lezen.
Drm zijn er ook bijna gene leuke topics meer, alleen het begin van sommige is af en toe leuk.
Deze topic zal ook eindige in een closed of grote discussie.

ik koos wel voor eerste..
waarom:
is soms grappig om te zien hoe een topic soms tot de meest zinloze dingen kan lijden..
maar al bij al soms overdrijven de (hoe moet ik het zeggen)autoriteiten ook wel een beetje

Quote (Hellskin @ Fri, 8 Dec 2006, 13:15)

als mensen de tijd nemen om het te lezen er erop te antwoorden dan moet het waarschijnlijk voor die mensen de moeite waard zijn om die tijd eraan te besteden..

mja iddem geef ik je gelijk anders moet er telkens opnieuw topic over gemaakt worden,
of is dit de bedoeling?

This post was edited by dmx_wizzard on Dec 8 2006 06:17am
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 8 2006 06:57am
Quote (dmx_wizzard @ Fri, Dec 8 2006, 12:16pm)
Quote (Tha_Axid @ Thu, 7 Dec 2006, 22:47)

Al die post met 36 quotes en 20regels replies, nooit zin om dat te lezen.
Drm zijn er ook bijna gene leuke topics meer, alleen het begin van sommige is af en toe leuk.
Deze topic zal ook eindige in een closed of grote discussie.

ik koos wel voor eerste..
waarom:
is soms grappig om te zien hoe een topic soms tot de meest zinloze dingen kan lijden..
maar al bij al soms overdrijven de (hoe moet ik het zeggen)autoriteiten ook wel een beetje

Quote (Hellskin @ Fri, 8 Dec 2006, 13:15)

mja iddem geef ik je gelijk anders moet er telkens opnieuw topic over gemaakt worden,
of is dit de bedoeling?

Ik weet het niet... Het werkt wel met dit topic, en hetzelfde met mijn Borat topic. Beetje vreemd, ik vraag me dan af waarom het topic gelocked word.
Member
Gold: 14,931.00
Dec 8 2006 07:05am
kvin het best.. iedereen bitcht een beetje op mekaar maar da moet kunne.. tenzij het echt te ver gaat.. maar da hebk eigk nauwelijks gezien hier, kvinnut wel grappig om mense mekaar af te zien zeike.. moet je ook nie lulle als je zelf een keer het sl8offer bent.

- optie a dus
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 8 2006 07:18am
Quote (DemOnatOr @ Fri, 8 Dec 2006, 11:03)
Ik heb gestemd op; anders, namelijk: (post please)

Ik vind de discussie's niet erg, een discussie is er om gevoerd te worden. Wat is er erg als mensen hun mening geven, ik bedoel.. we leven in een vrij land je mag je mening dus geven. Zolang het maar niet in betrekking is op het persoonlijke leven van de persoon waar mee je discussieert vind ik alles best. Want anders kom je weer bij..
Bla bla bla JE MOETER
nee JE VATER MONGOOL

Snap je wat ik bedoel? Dacht het wel he wink.gif

haha ja iedereen snapt hem! hij had het over mij smile.gif))
dus ik ben een mongool? *reporting*

Schelden met je MOETER is tog niet serieus bedoeld of denk je van wel soms? Het komt uit de arie en bastiaan uit master movies. Ik scheld in ieder geval niet met dingen als mongool of terminale ziektes smile.gif
ken jij nog éééN andere persoon hier op forum die welis JE MOETER zegt? Nee. Het was dus duidelijk aan mij gericht.
Ik heb deze hele topic al een keer doorgelezen. Ik moet zeggen dat ik jou post nuttelozer vind als die van mij ^^

This post was edited by edujackass on Dec 8 2006 07:38am
Member
Gold: 31.00
Dec 8 2006 07:29am
Quote (edujackass @ Fri, Dec 8 2006, 01:18pm)
Quote (DemOnatOr @ Fri, 8 Dec 2006, 11:03)
Ik heb gestemd op; anders, namelijk: (post please)

Ik vind de discussie's niet erg, een discussie is er om gevoerd te worden. Wat is er erg als mensen hun mening geven, ik bedoel.. we leven in een vrij land je mag je mening dus geven. Zolang het maar niet in betrekking is op het persoonlijke leven van de persoon waar mee je discussieert vind ik alles best. Want anders kom je weer bij..
"Bla bla bla JE MOETER"
"nee JE VATER MONGOOL"

Snap je wat ik bedoel? Dacht het wel he wink.gif

haha ja iedereen snapt hem! hij had het over mij smile.gif))
dus ik ben een mongool? *reporting*

Schelden met je MOETER is tog niet serieus bedoeld of denk je van wel soms? Het komt uit de arie en bastiaan uit master movies. Ik scheld in ieder geval niet met dingen als mongool of terminale ziektes smile.gif

Die zinnen waren op niemand gericht, als je het wat aandachtelijker zou willen doorlezen voordat je met je domme opmerkingen komt zou dat een heleboel discussie's besparen ! Nooit gezegt dat het serieus bedoelt is, maar het wordt dan wel persoonlijk. Lees dit ook maar even 10 keer door voor je weer met zo'n nutteloze post komt anders onstaat er in het topic over discussie's straks een discussie en daar heb ik totaal geen zin in.
Member
Gold: 0.31
Dec 8 2006 08:02am
Goh wat zijn we hier weer met het verkeerde been uit bed gestapt, wat heb je nu eigenlijk tegen edu? K, gramaticaal gezien zijn zijn posts nu niet altijd optimaal, maar laat hem toch. Als zijn posts je niet zinnen zeg het dan zonder hem onrechtstreeks uit te maken.
Ik vind zijn posts toch meestal een geniaal staaltje chaos die me regelmatig aan het glimlachen brengt, doe zo voort edu!
Member
Gold: 31.00
Dec 8 2006 08:13am
Quote (Ov2rkill @ Fri, Dec 8 2006, 02:02pm)
Goh wat zijn we hier weer met het verkeerde been uit bed gestapt, wat heb je nu eigenlijk tegen edu? K, gramaticaal gezien zijn zijn posts nu niet altijd optimaal, maar laat hem toch. Als zijn posts je niet zinnen zeg het dan zonder hem onrechtstreeks uit te maken.
Ik vind zijn posts toch meestal een geniaal staaltje chaos die me regelmatig aan het glimlachen brengt, doe zo voort edu!

Ik heb niks tegen edu, alleen dat hij zoveel begint af te kraken waar hij niks mee te maken heeft vind ik erg irritant. Ja ook mij brengt edu aan het lachen, al denk ik op een ander manier als jou ohmy.gif. + Ik maakte hem nergens onrechtstreeks voor uit, ik schetse een situatie die voor zou kunnen komen. Ik wil nog een ding kwijt, mensen lezen vaak een zin en vatten het dan te persoonlijk op of lezen het op een foute manier en denken daarom dat een zin iets betekend wat er eigenlijk helemaal niet mee wordt bedoelt, dit ergert me nog al erg.

This post was edited by DemOnatOr on Dec 8 2006 08:16am
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 8 2006 08:43am
Quote (DemOnatOr @ Fri, 8 Dec 2006, 16:13)
Quote (Ov2rkill @ Fri, Dec 8 2006, 02:02pm)

Ik heb niks tegen edu, alleen dat hij zoveel begint af te kraken waar hij niks mee te maken heeft vind ik erg irritant. Ja ook mij brengt edu aan het lachen, al denk ik op een ander manier als jou ohmy.gif. + Ik maakte hem nergens onrechtstreeks voor uit, ik schetse een situatie die voor zou kunnen komen. Ik wil nog een ding kwijt, mensen lezen vaak een zin en vatten het dan te persoonlijk op of lezen het op een foute manier en denken daarom dat een zin iets betekend wat er eigenlijk helemaal niet mee wordt bedoelt, dit ergert me nog al erg.

ghehe thnx ^^
mkay ik zal proberen je niet meer af te kraken.. leestekens laten mijn posts serieus lijken.. ik hou er weer mee op
Member
Gold: 100.00
Dec 8 2006 08:44am
ik zie hier het probleem ook even niet...

demonator maakte volgensmij ook maar gewoon een voorbeeld..

het feit dat edu het dan persoonlijk opvat is juist lagwekkend

dankje edu, you made me smile wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll