d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > We Gaan Verder!
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 31.00
Dec 8 2006 03:01am
Quote (Incompetence @ Thu, Dec 7 2006, 09:18pm)
Quote (xycho2d @ Thu, Dec 7 2006, 09:13pm)
idd
beetje zielig om hierover een topic te opene negeer em dan gewoon
Briljant idee! de 'gezaghebber' negeren.

Quote (xycho2d @ Thu, Dec 7 2006, 09:13pm)
het is aan een persoon gericht deze topic dus pm em gewoon :/
of wil je zo graag dat iederen ziet hoe " cool " je bent
Ja man, je weet toch?

gezaghebber? Kom op zeg laat me niet lachen, je komt hier voor je lol. Als je iemand niet mag, mag/moet je hem/haar simpel weg gewoon negeren. Ik weet niet precies wat hier speeld maar ik vind dat het dutch forum juist zo "active" nog is vanwege dat men juist discussie's kan aangaan.. Het dutch forum is juist niks meer als je dat gaat beschouwen als spam sad.gif! Ik vind het overigens een beetje kinderachtig dat je er een topic moet over maken wat je in pm's hebt besproken met Feargod.. het heet niks voor niks een private message, dus laat et alsjeblieft private.

Ik moet overigens zeggen dat dit wel weer een aardige discussie zal oproepen bij een x aantal man. Overigens ben ik zelf niet van plan hier verder op in te gaan, aangezien ik zelf ook niet mijn pm history met feargod heb gepost hier van toen ik een paar dagen was "geschorst" van d2jsp met deze account en ik een warn kreeg. En ben er ook zeker van dat ik weer 20 keer wordt gequote vol met flame etc etc.
Dit is mijn mening en je mag zeggen wat je wilt, I couldn't care less! Ik wil niemand ergens van verwijten of iemand proberen zwart te maken, maar dit gaat wel erg ver.. een discussie beginnen over discussie's :/ (Of begrijp ik nou gewoon niet waar die Incompetence heen wil?)

Nou weet ik dus niet precies of het gaat tussen Incompetence en feargod of Incompetence en het hele moderator team.. houd het liever in pm's of ga elkaar fijn op msn toevoegen en bespreek het daar liever.

Groetjes DemO

This post was edited by DemOnatOr on Dec 8 2006 03:07am
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Dec 8 2006 06:18am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Dec 7 2006, 11:32pm)
Incompetence, 1 vraag.

- Wat vind je van Abba?
Swingend!

Quote (DemOnatOr @ Fri, Dec 8 2006, 09:01am)
gezaghebber? Kom op zeg laat me niet lachen, je komt hier voor je lol. Als je iemand niet mag, mag/moet je hem/haar simpel weg gewoon negeren. Ik weet niet precies wat hier speeld maar ik vind dat het dutch forum juist zo "active" nog is vanwege dat men juist discussie's kan aangaan.. Het dutch forum is juist niks meer als je dat gaat beschouwen als spam sad.gif! Ik vind het overigens een beetje kinderachtig dat je er een topic moet over maken wat je in pm's hebt besproken met Feargod.. het heet niks voor niks een private message, dus laat et alsjeblieft private.
Lees alsjeblieft beter. Schenk aandacht aan tekens en vooral, zinnen. Dank U.

Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 8 2006 06:45am
Goed initiatief Hellskin, ik PM je mijn lijstje...

Quote (Caitlin)
Kom kom een beetje aardig zijn tegen onze nieuwe senior mod

Ik volg je niet meer helemaal. Wie word onze nieuwe Senior Moderator? Hellskin?

Quote (Xeppie)
Ik weet zeker dat Peter nog wel het een en ander te melden heeft

Quote (CursedWater @ Wed, Dec 6 2006, 09:57pm)
Quote (Xeppie)
Hoezee!

Ik hoop serieus dat je daar een waarschuwing voor krijgt en je bij mij aansluit!

Told you so.
Member
Dec 8 2006 06:47am
Quote (Incompetence @ Fri, Dec 8 2006, 12:18pm)
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Dec 7 2006, 11:32pm)
Incompetence, 1 vraag.

- Wat vind je van Abba?
Swingend!

Quote (DemOnatOr @ Fri, Dec 8 2006, 09:01am)
Lees alsjeblieft beter. Schenk aandacht aan tekens en vooral, zinnen. Dank U.

Heel leuk dat je weer stoer komt proberen te doen hoor maar.. ik reageer op datgene wat ik heb gequote en mijn mening gegeven over wat ik vind van dat je die "PM-Conversation" hier komt posten. Ik heb het goed genoeg doorgelezen en ja ik heb aandacht geschonken aan de tekens en vooral de zinnen. Geen dank.

Als je nou alsjeblieft eens wil respecteren wat andere mensen replyen (aangezien je daar om vraagt als je zo'n topic maakt) en nu wilt stoppen met dat betweterige gedoe :/. Lees dit alsjeblieft door, schenk aandacht aan de tekens en vooral, de zinnen. Dank U.
Member
Gold: 0.01
Dec 8 2006 06:57am
Wat nou 'stoer' doen? Ik zal het je uitleggen. Ik heb gezaghebber niet voor niets tussen quotes gezet. Ik heb ook uitgelegd waarom ik een stukje van een conversatie heb geplaatst. Wat is er zo moeilijk?
Member
Dec 8 2006 06:59am
Quote (Incompetence @ Fri, Dec 8 2006, 12:57pm)
Wat nou 'stoer' doen? Ik zal het je uitleggen. Ik heb gezaghebber niet voor niets tussen quotes gezet. Ik heb ook uitgelegd waarom ik een stukje van een conversatie heb geplaatst. Wat is er zo moeilijk?

Beter gezegd: Wie is er zo moeilijk?
In dat geval.. Jij!
Member
Gold: 541.90
Dec 8 2006 07:14am
Quote (DemOnatOr @ Fri, 8 Dec 2006, 14:59)

In dat geval.. Jij!

jij en die dutchhooligan en xychod2 zijn enige die het atm verzieken voor de rest als ik dit zo lees lees de hele thread maar door staan alleen domme reacties van jullie 3 tussen. Steeds weer dom comentaar en gelul over stoer doen? en dan met je ''het maakt me tog niet uit wat je zegt i couldent caare less!!@''
Als dit je niet interseert en het niet waard vind er een topic over te maken -__- reageer hier dan gewoon niet.
Je gaat er zelf op in terwijl je eerder zegt dat het je niet uit maakt wat we over je zeggen.. wie doet er nou moeilijk?

groetjes eDu (cool he?)

En dat noem jij wel een zinvolle post? Niemand zegt je dat je replys MOET posten dEMO

@ xycho2d: Als jij dat vind reageer hier dan niet zoals ik al eerder zij. De mods beslissen wel of een topic nergens op slaat of wel.
jaah slim he.
@dEMO zijn laatste post, ja klinkt heel logisch jij bent al aan je 5de post hier en ik heb er nog maar 1 gemaakt.. ofc wil ik posts dan hoef ik niet eerst te geven! Er staat een edit tussen de quote en de Report Post.
nog over je post... wil je hier nou mee zeggen dat we weer een discussie doen wat slecht is maar dat andere mensen dit niet erg vinden?

This post was edited by edujackass on Dec 8 2006 07:34am
Member
Dec 8 2006 07:19am
Quote (edujackass @ Fri, Dec 8 2006, 01:14pm)

In dat geval.. Jij!

jij en die dutchhooligan en xychod2 zijn enige die het atm verzieken voor de rest als ik dit zo lees lees de hele thread maar door staan alleen domme reacties van jullie 3 tussen. Steeds weer dom comentaar en gelul over stoer doen? en dan met je ''het maakt me tog niet uit wat je zegt i couldent caare less!!@''
Als dit je niet interseert en het niet waard vind er een topic over te maken -__- reageer hier dan gewoon niet.

groetjes eDu (cool he?)

Als je denkt dat het niet erger kan.. komt Edu het weer even bewijzen dat het wel kan. *Yaay*
Ik kan overigens niet zeggen dat dit commentaar wat je net leverd erg nuttig is :/. Als je nou zou willen stoppen met de nerd uit te hangen / je zelf zou willen zijn, hoef ik geen reply's meer te geven op jouw onnozele reacties en zijn we allebei te vrede, ok? ja dacht het ook, oh ja ff om ook cool te zijn WOOT WTF I POON YOU BIG TIME WITH BBQ !!!!11Onetwo@22@three33, maak een nieuwe account en noem je Edu_the_e-thug ~~
Member
Gold: 774.55
Dec 8 2006 07:21am
Quote (DemOnatOr @ Fri, Dec 8 2006, 01:19pm)

In dat geval.. Jij!

groetjes eDu (cool he?)

oh ja ff om ook cool te zijn WOOT WTF I POON YOU BIG TIME WITH BBQ !!!!11Onetwo@22@three33, maak een nieuwe account en noem je Edu_the_e-thug ~~

Proest xD
wat verzieken wij voor de rest dan?
domme reacties? deze hele tread slaat zowieso nerges op

edit: wow je kan me naam spellen heart.gif!

This post was edited by xycho2d on Dec 8 2006 07:25am
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 8 2006 07:23am
Quote (DemOnatOr @ Fri, Dec 8 2006, 01:19pm)

In dat geval.. Jij!

groetjes eDu (cool he?)

Als je denkt dat het niet erger kan.. komt Edu het weer even bewijzen dat het wel kan. *Yaay*
Ik kan overigens niet zeggen dat dit commentaar wat je net leverd erg nuttig is :/. Als je nou zou willen stoppen met de nerd uit te hangen / je zelf zou willen zijn, hoef ik geen reply's meer te geven op jouw onnozele reacties en zijn we allebei te vrede, ok? ja dacht het ook, oh ja ff om ook cool te zijn WOOT WTF I POON YOU BIG TIME WITH BBQ !!!!11Onetwo@22@three33, maak een nieuwe account en noem je Edu_the_e-thug ~~

Om eerlijk te zijn, ik zie geen verschil tussen jouw post en die van Edu.

"Imitation is the greatest form of flattery"
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll