Quote (Hellskin @ Mar 25 2011 12:05pm)
Hey Edu. Ik hou wel van je hoor. Maar ik roep het zoals ik het zie, je weet toch.
Ik wil niet door blijven zagen over dat zoenen, maar uh:
Dat is de fucking meesterlijke manier van zoenen. Met je bek open en dan tongworstelen is voor mensen die het niet begrijpen. Oid. Of je legt het verkeerd uit. Of ze begrijpt dondersgoed wel hoe ze moet zoenen.
Fuck kan geen goede voorbeelden vinden op jij-buis. Wat een mongole niemand kan goed zoenen op youtube.
Edit: Nou, deze dan maar. Moet je even die rare hoofdbewegingen van de dude wegdenken.
http://www.youtube.com/watch?v=3XdlC01BeU&feature=relatedDe URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.
Het spijt ons.
maarrrr, ja zoals ik het zo zeg is het idd gewoon de beste algemene manier om te zoenen.... het is bijna altijd mond open tong mond dicht haha.. maarr heb het niet goed beschreven eigenlijk. het is gewoon echt heel moeilijk te beschrijven. Het is alsof je met een vis aan het zoenen bent die voor adem hapt. Je zoent wel en probeert dat ze mee gaat met je ritme/tong/timing alles maar ze blijft stug, open tong en maakt niet uit of je nog bezig bent de mond gaat weer dicht. en dan gaat hij weer open en gaat ze weer even tong en dan weer dicht. en ze drukt ook echt hard terwijl ze zoent. echt dat ik me lippen op me tandvlees gedrukt voelde worden. het was gewoon niet fijn om met haar te zoenen, na 5 van die ''mongole zoenen'' had ik vaak al beetje last van me lippen en stopte ik er gewoon mee omdat het niet leuk was. Het lijkt ook alsof ze er zelf niet van geniet maar je puur zoent om je als 'potentieel vriendje' gerrust te stellen oid.
moeilijk onderwerp dit.
This post was edited by shadowstriker89 on Mar 25 2011 06:22am