d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Machtsmisbruik... Corruptie... > Ik word er ziek van.
Prev123
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Dec 7 2006 06:20am
Dennis: Probeer te accepteren dat het hier nooit meer zal worden als het was. Je kunt wel blijven moderaten, en mensen warnen, maar het heeft gewoon echt geen zin.

Oh, trouwens, wie er ook zei dat ik hiertussen nog accounts had, had het fout. Rawrz0rz was m\'n laatste account.

Ik vind het hier trouwens nog best gecivilizeerd. ohmy.gif
Member
Gold: 100.00
Dec 7 2006 06:43am
ik vind het hier ook best te doen, de eindeloze discussies de zijn stukken geminderd. dat is het enige wat me nogwel eens dwars zit.

dat een hoop topics over onzin gaan betekent niet dat het spam is. onzin en luchtigheid is ook leuk...
het hoeft niet altijd over of diablo of iets serrieus te gaan
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 7 2006 07:23am
Quote (2006 @ Thu, 7 Dec 2006, 14:20)
Dennis: Probeer te accepteren dat het hier nooit meer zal worden als het was. Je kunt wel blijven moderaten, en mensen warnen, maar het heeft gewoon echt geen zin.

Oh, trouwens, wie er ook zei dat ik hiertussen nog accounts had, had het fout. Rawrz0rz was m\'n laatste account.

Ik vind het hier trouwens nog best gecivilizeerd. ohmy.gif

kom jij is ff heel snel terug modden ^^
ok mijn Rottenappelenlijst:

1. Dutchhooligan
2. Demolisher en zen andere acc demonogwat
3.Slayermeester
4.Habbit

Tripple han met ook in deze topic een comentaar over een van mijn typfouten ookal doetie voor de rest tog nog best wel normaal
xychod2 doet ook weer redelijk normaal en canni ook
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll