d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Goed Foute Openingszinnen > Ik Zoek Voor Carnaval --^
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 1,649.00
Warn: 20%
Mar 2 2011 06:47pm
Quote (Hellskin @ Mar 3 2011 01:44am)
Ooit was ik ook veel te eerlijk en veel te lief. Ik kon gewoon geen klootzak zijn.
Maar dat heb ik geleerd en god! wat ben ik er beter van geworden. Vrouwen willen helemaal geen lieve jongen. Echt, ze zien vaak veel meer in klootzakken.

Ik heb vooral gemerkt dat het beter werkt in relaties. Ik deed altijd alles om een meisje zo veel mogelijk op haar gemak te brengen. Zo veel mogelijk haar zin geven, rekening met haar houden, etc etc.
Maar dan liepen de vrouwen altijd na een paar weken weer weg. Nu doe ik m'n eigen ding. Houd ik niet te veel rekening met haar (natuurlijk wel een beetje). Doe lekker waar ik zelf zin in heb en vanaf dat moment begonnen de relaties langer te worden.

'The disease to please'

Schijnt overigens ook een heel goed boek te zijn :p
Member
Gold: 179.04
Mar 3 2011 04:29am
Quote (Ov2rkill @ Mar 2 2011 10:34pm)
Mijn intenties zijn meestal te eerlijk, ik probeer soms iets meer een klootzak te zijn en gewoon te gaan voor the kill vanaf de eerste avond, maar mijn geweten speelt me bijna altijd parten... bijna altijd (lang leve alcohol soms :p)
Als me iets zou lukken bij haar, en ik merk dat ze een leeg vat is, of dat ze veel te makkelijk is, jah... dan is het gedaan voor mij, "the chase is better than the catch" zoals ze zeggen

'Geouwehoer' trouwens, zalig dat hollands accent :D

Helemaal mee eens! Jagen boven alles, veel jagen. En als er dan contact met je wordt gezocht de leukste uitkiezen. Zo heb ik het altijd gedaan. Nooit op één enkel paard wedden he.
Member
Gold: 0.31
Mar 3 2011 02:05pm
Quote (Hellskin @ Mar 3 2011 01:44am)
Ooit was ik ook veel te eerlijk en veel te lief. Ik kon gewoon geen klootzak zijn.
Maar dat heb ik geleerd en god! wat ben ik er beter van geworden. Vrouwen willen helemaal geen lieve jongen. Echt, ze zien vaak veel meer in klootzakken.

Ik heb vooral gemerkt dat het beter werkt in relaties. Ik deed altijd alles om een meisje zo veel mogelijk op haar gemak te brengen. Zo veel mogelijk haar zin geven, rekening met haar houden, etc etc.
Maar dan liepen de vrouwen altijd na een paar weken weer weg. Nu doe ik m'n eigen ding. Houd ik niet te veel rekening met haar (natuurlijk wel een beetje). Doe lekker waar ik zelf zin in heb en vanaf dat moment begonnen de relaties langer te worden.

Wel, in mijn laatste relatie is dat al een stuk beter gelukt, een redelijk onzekere vriendin had ik toen (zijn ze dat niet allemaal trouwens?).
Een klootzak zijn lukt me nog echt niet, tov niemand eigenlijk, want zo vind ik niet dat iemand moet behandeld worden.
Mijn eigen ding doen daarentegen, te makkelijk om te doen eenmaal je ermee begint. Ik ben de belangrijkste, dan pas de relatie, klinkt egoistisch maar werkt inderdaad wel!

Quote (Lucas[NM] @ Mar 3 2011 11:29am)
Helemaal mee eens! Jagen boven alles, veel jagen. En als er dan contact met je wordt gezocht de leukste uitkiezen. Zo heb ik het altijd gedaan. Nooit op één enkel paard wedden he.

Vroeger altijd gedacht dat dit niet eerlijk tov die vrouwen...
Nu volg ik soms zelf niet meer :)
Member
Gold: 70,686.51
Mar 3 2011 02:38pm
ik vind domme vrouwen juist heel aantrekkelijk!
Member
Gold: 100.00
Mar 3 2011 04:17pm
Quote (Ov2rkill @ 3 Mar 2011 22:05)
Wel, in mijn laatste relatie is dat al een stuk beter gelukt, een redelijk onzekere vriendin had ik toen (zijn ze dat niet allemaal trouwens?).
Een klootzak zijn lukt me nog echt niet, tov niemand eigenlijk, want zo vind ik niet dat iemand moet behandeld worden.
Mijn eigen ding doen daarentegen, te makkelijk om te doen eenmaal je ermee begint. Ik ben de belangrijkste, dan pas de relatie, klinkt egoistisch maar werkt inderdaad wel!

Een klootzak zijn heeft naar mijn idee juist alles met eerlijk zijn te maken. Veel vrouwen kunnen zich vaak heel erg aan stellen en trekken vaak van alles uit de kast om hun zin te krijgen
boos zijn, huilen, problemen zoeken, ouwehoeren, zeuren. Je kent het wel. Wees gewoon een klootzak door daar niet voor te zwichten. Vrouwen die op die manier altijd hun zin krijgen gaan zich snel vervelen.

Quote (Ov2rkill @ 3 Mar 2011 22:05)
Vroeger altijd gedacht dat dit niet eerlijk tov die vrouwen...
Nu volg ik soms zelf niet meer :) 

alsof vrouwen niet het zelfde doen?

Quote (187ci @ 3 Mar 2011 22:38)
ik vind domme vrouwen juist heel aantrekkelijk!

Komt omdat het de enige doelgroep is waar je bij kan scoren. Kan jij verder ook niets aan doen. En daarbij je zoekt toch wel iemand waar jij een lekker gesprek mee kan hebben, dus zodra een inteligente vrouw een gesprek met je aan gaat heb jij een probleem, dan voel je je ongemakkelijk omdat je het niet kan volgen.

Trololo

Member
Gold: 140,537.41
Mar 3 2011 09:18pm
Het is dan carnaval -_-

zeg gewoon: Jij bent lekker, dans met mij

succes gegarandeerd
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2011 10:45pm
pari valt allen op vrouwen die zijn vader uitkiest. liefst met een sluier en wonend in marokko.
Member
Mar 4 2011 02:22am
Quote (Hellskin @ Mar 3 2011 11:17pm)

Komt omdat het de enige doelgroep is waar je bij kan scoren. Kan jij verder ook niets aan doen. En daarbij je zoekt toch wel iemand waar jij een lekker gesprek mee kan hebben, dus zodra een inteligente vrouw een gesprek met je aan gaat heb jij een probleem, dan voel je je ongemakkelijk omdat je het niet kan volgen.

Trololo

Hellskin op troll-pad, het moet niet veel gekker worden hier!

Maargoed, het is wel zo. Een vrouw moet echt niet achterlijk zijn, anders vind ik er mentaal niet zo veel aan. Daarnaast zijn de 'dommere vrouwen' over het algemeen complete hoeren die met iemand als Edu naar huis gaan op een donderdagavond en zich daar laten ontmaagden. Verder krijg ik de indruk dat slimmere vrouwen ook wel iets sterker in hun schoenen staan, meer een eigen mening hebben en ook hun eigen ding willen doen. Dat is helemaal mooi, want als zij d'r eigen ding doet mag jij ook je eigen ding doen ;) plus een beetje weerstand, zowel fysiek als mentaal, is nooit weg.
Member
Gold: 100.00
Mar 4 2011 05:36am
Dingen veranderen he? Ik heb geen blauw aanhangsel dat me dwingt netjes in de pas te lopen.

op zich is de betiteling "hoer" niet altijd een slecht ding hoor. Een dirty bitch op z'n tijd is goed voor je.

een beetje weerstand, zowel fysiek als mentaal

Meneer heeft geweldadige sex fantasieën? ^_^
Member
Mar 4 2011 05:45am
Quote (Hellskin @ Mar 4 2011 12:36pm)
Dingen veranderen he? Ik heb geen blauw aanhangsel dat me dwingt netjes in de pas te lopen.

op zich is de betiteling "hoer" niet altijd een slecht ding hoor. Een dirty bitch op z'n tijd is goed voor je.

Meneer heeft geweldadige sex fantasieën? ^_^

Zou raar zijn als je wel een blauw aanhangsel had...

Nou die geweldadige sex fantasieën vallen wel mee hoor, maar ik bedoel dat je niet zomaar over iemand heen moet kunnen lopen. Of in het geval van sex dat ze daar maar een beetje schaapachtig met hun benen wijd liggen en jij moet al het werk doen. Is toch veel leuker als zij ook eens het voortouw neemt!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll