Quote (Ov2rkill @ 3 Mar 2011 22:05)
Wel, in mijn laatste relatie is dat al een stuk beter gelukt, een redelijk onzekere vriendin had ik toen (zijn ze dat niet allemaal trouwens?).
Een klootzak zijn lukt me nog echt niet, tov niemand eigenlijk, want zo vind ik niet dat iemand moet behandeld worden.
Mijn eigen ding doen daarentegen, te makkelijk om te doen eenmaal je ermee begint. Ik ben de belangrijkste, dan pas de relatie, klinkt egoistisch maar werkt inderdaad wel!
Een klootzak zijn heeft naar mijn idee juist alles met eerlijk zijn te maken. Veel vrouwen kunnen zich vaak heel erg aan stellen en trekken vaak van alles uit de kast om hun zin te krijgen
boos zijn, huilen, problemen zoeken, ouwehoeren, zeuren. Je kent het wel. Wees gewoon een klootzak door daar niet voor te zwichten. Vrouwen die op die manier altijd hun zin krijgen gaan zich snel vervelen.
Quote (Ov2rkill @ 3 Mar 2011 22:05)
Vroeger altijd gedacht dat dit niet eerlijk tov die vrouwen...
Nu volg ik soms zelf niet meer :)
alsof vrouwen niet het zelfde doen?
Quote (187ci @ 3 Mar 2011 22:38)
ik vind domme vrouwen juist heel aantrekkelijk!
Komt omdat het de enige doelgroep is waar je bij kan scoren. Kan jij verder ook niets aan doen. En daarbij je zoekt toch wel iemand waar jij een lekker gesprek mee kan hebben, dus zodra een inteligente vrouw een gesprek met je aan gaat heb jij een probleem, dan voel je je ongemakkelijk omdat je het niet kan volgen.
Trololo