d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Weekend! > ik heb er nog geen topic over gezien.
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Dec 3 2006 09:49am
Quote (Noob-Style. @ Sun, 3 Dec 2006, 15:11)
Quote (DutchHooligan @ Sun, 3 Dec 2006, 14:03)
vandaag:

toen heb ik koekjes en bier gepakt, en gemsnt.

heb je dat wel aan je papa en mama gevraagd?

wat ben jij een mogool zeg.
Banned
Gold: 0.00
Dec 3 2006 09:57am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Dec 2 2006, 08:56pm)
Ik ga huilen en straks even boodschappen doen.

Een of andere griet vroeg net of ik bij haar op de bank wilde komen slapen. Ik heb geweigerd. Ben ik nu de homo van het weekend?

Selectief lijkt me beter...

Oke, ik heb dit weekend mijn televisie naar zolder verplaats. Kabels erbij aangersloten, en PS2. Die middag televisie gekeken op mijn kamer... Jaja, jullie hebben hem al door. Anal Traffic Part 3!

Uhum, die avond even naar vrienden toe. Een vriend had het telefoon nummer van een jongedame die altijd even bezig ging voor de telefoon. Opgebeld, handsfree, in een deuk gelegen natuurlijk.

Vriend: Hallo, ben je geil?
Zij: Wie ben jij?
V: Een bekende, een goeie bekende.
Z: Soppsoppsopp

^________________^

Schandalig gewoon. Om 4 uur daar weggegaan, nog even Kingdom Hearts gespeeld op mijn PS2, daarna slapies doen.
9:00 Opstaan, ik had me op het werk aangemeld om ook op de zondag te gaan werken. Kerstdrukte en alles. 4:00 Thuis, pizzatje in de oven gedaan, frituurpan aangezet. Snacken... En zometeen weer eten.

Vanavond Law & Order kijken natuurlijk. (Net5 ~22:30!)
Member
Gold: 0.31
Dec 3 2006 10:10am
Ik ben voor het eerst in jaren vrijdag eens niet buiten geweest, ik ben gewoonweg gaan slapen...
Zaterdag dan natuurlijk de schade dubbel en dik ingehaald!

Quote (DutchHooligan @ Sun, Dec 3 2006, 04:49pm)

Quote van de dag, moest ik toch even om lachen smile.gif
Member
Gold: 12,649.00
Dec 3 2006 06:43pm
Quote (DutchHooligan @ Sun, 3 Dec 2006, 17:49)
Quote (Noob-Style. @ Sun, 3 Dec 2006, 15:11)
Quote (DutchHooligan @ Sun, 3 Dec 2006, 14:03)
vandaag:

toen heb ik koekjes en bier gepakt, en gemsnt.
heb je dat wel aan je papa en mama gevraagd?
Geen idee waar dat dan weer opslaat...

Damn, ik kreeg ook opeens zin in koekjes smile.gif
Helaas geen Aldi-Choco-koekjes kunnen vinden (die zijn echt lekker!), dan maar een pakje PennyWafels opmaken biggrin.gif
En nee, niet aan m'n papa en mama gevraagd, die liggen al te slapen ^^

Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Dec 4 2006 01:17am
En toen was het weekend weer voorbij, helaas.
Member
Gold: 11.33
Dec 4 2006 04:17am
Ik ben Sinterklaas gaan vieren! Heb hele mooie dingen gekregen! ohmy.gif En zondag ben ik naar Groningen geweest! Grootouders bezoeken, en naar de dijk geweest. Toen, vannacht nog even op stap geweest, sinds ik vandaag en morgen vrij heb. En dan over 2 uur, komen 3 vrienden van me een film kijken.

Net effe gedouched, een kop melk gehad en wat koekjes.

Edit: ben ook zaterdag nog naar den groote schtadt geweest. Mooie gelegenheid om mijn 'hippe' sinterklaas kado's in te ruilen, voor de kado's die ik echt wou hebben.

Dank u sinterklaasje!

This post was edited by MilkAndCookies on Dec 4 2006 04:19am
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Dec 4 2006 04:18am
Quote (BigBadBaby @ Sun, 3 Dec 2006, 16:57)
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Dec 2 2006, 08:56pm)
Ik ga huilen en straks even boodschappen doen.

Een of andere griet vroeg net of ik bij haar op de bank wilde komen slapen. Ik heb geweigerd. Ben ik nu de homo van het weekend?

Selectief lijkt me beter...

Oke, ik heb dit weekend mijn televisie naar zolder verplaats. Kabels erbij aangersloten, en PS2. Die middag televisie gekeken op mijn kamer... Jaja, jullie hebben hem al door. Anal Traffic Part 3!

Uhum, die avond even naar vrienden toe. Een vriend had het telefoon nummer van een jongedame die altijd even bezig ging voor de telefoon. Opgebeld, handsfree, in een deuk gelegen natuurlijk.

Vriend: Hallo, ben je geil?
Zij: Wie ben jij?
V: Een bekende, een goeie bekende.
Z: Soppsoppsopp

^________________^

Schandalig gewoon. Om 4 uur daar weggegaan, nog even Kingdom Hearts gespeeld op mijn PS2, daarna slapies doen.
9:00 Opstaan, ik had me op het werk aangemeld om ook op de zondag te gaan werken. Kerstdrukte en alles. 4:00 Thuis, pizzatje in de oven gedaan, frituurpan aangezet. Snacken... En zometeen weer eten.

Vanavond Law & Order kijken natuurlijk. (Net5 ~22:30!)

LOL@Soppsoppsopp!
Weekend weer voorbij helaas.. sad.gif
Over uurtje naar school toe, om 5 uur weer thuis, kado kopen voor morgen (sinterklaasaaf xD), half 6 tennisen.. en dan om 9 uur vriendin ophalen bij dansen ^____________________^, dan ergens 'n keertje gaan slapen, ik denk na Jensen. Dinsdag om 9 uur opstaan om vervolgens om 10 uur naar school te gaan, half 12 beginnen de lessen en half 5 stoppen ze, naar huis sjeesen en dan kan de fun beginnen! xD Ik heb er echt zin in, in pakjes avond!
Member
Dec 4 2006 05:44am
Hmm, wolf, dit was het weekend-topic. Over wat we overdag doen heben we al een '+1-topic' gehad tongue.gif

edit:
Quote (CursedWater @ Mon, 4 Dec 2006, 13:52)
Wat een waardeloze opmerking...

(Bespeur de ironie)

Edit: ...
Dan zal ik ook maar even editen, is mijn post iets minder 'waardeloos' wink.gif

Mooie stalker heb je d'r bij nu dan ^^
Heb zulke dingen (sopsopsop met onbekende meisjes) wel eens vroeger via TMFchat en dan MSN gedaan met een paar kameraden voor het uitgaan, haha. Moest er even aan terugdenken.
Handige was dat je MSN gewoon kon blokkeren na de tijd, bij telefoon gaat iets moeilijker als je het zat bent. Maar wel leuke SMSjes, haha. Blijf posten die dingen haha!

This post was edited by MarkIris on Dec 4 2006 06:04am
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 4 2006 05:52am
Quote (MarkIris @ Mon, Dec 4 2006, 11:44am)
Hmm, wolf, dit was het weekend-topic. Over wat we overdag doen heben we al een '+1-topic' gehad tongue.gif

Wat een waardeloze opmerking...

(Bespeur de ironie)

Edit: Wolf, die jongedame belt mij nu steeds op en zit smsjes te sturen... Ik typ er wel 2 uit:

"Mag ik jou bellen? Ik wil jouw paal helemaal in mijn keel gat diep zo diep dat jij hem nog nooit bij iemand in de mond hebt gestoken. Al jou sperma in mijn mond"

Nog eentje dan, als reactie op mijn vraag wat voor hobbies ze had;

"Ik ga naar school. Hobbys paardrijden. Pijpen. En alles wat jij wilt doen."

Heeeel verontrustend allemaal...

This post was edited by CursedWater on Dec 4 2006 05:55am
Member
Dec 4 2006 06:05am
Quote (CursedWater @ Mon, 4 Dec 2006, 13:52)
Nog eentje dan, als reactie op mijn vraag wat voor hobbies ze had;

"Ik ga naar school. Hobbys paardrijden. Pijpen. En alles wat jij wilt doen."

Heeeel verontrustend allemaal...
Als zij als hobby ook hier op d2jsp zit elke dag dan is dat zeker verontrustend wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll