d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > England's Proud Hooligan
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Nov 27 2006 11:28am
Quote (edujackass @ Mon, Nov 27 2006, 04:42pm)
Quote (Hellskin @ Mon, 27 Nov 2006, 18:05)
ik heb het gevoel dat mijn geluidskaart of iets gewoon helemaal gaar is.

soms start ie op zonder geluid (dan heb ik ook geen volume knop links onder in de balk zitten)

waar vind ik die drivers? biggrin.gif

rechter muisknop deze computer dan doe je eigenschappen dan ga je naar het tab hardware en dan klik je op apparaatbeheer en dan krijg je dus lijst met hardware dan zoek je naar je geluidskaart en kijk je of er een kruisje staat of niet... als er kruisje staat weet je dat het dus egt kapot is tongue.gif of het staat gewoon uitgeschakeld.. annyways! je doet daar dus rechtermuisknop op en dan doe je update driver en dan kies je voor die web shit en alstie dat niet doet dan doe je unninstal dan gaat tie weg en dan doe je opnieuw opstarte en dan vindtie de hardware en gaatie het automatis weer installleren of je kon ook zoeken naar nieuwe hardware ofzo tongue.gif

ik had een keer een kut ding met gta vice city nadat ik het een paar keer speelde ging me geluid dood toen heb ik die kaart eraf en weer erop gezet en daarna deed het geluid het weer, heb dit verschillende keren moeten doen ^^

over het filmpje, VEELSTE LANG tongue.gif sorry geen tijd
over hooligan filmpjes.. als je een nog grotere hekel aan ze wil hebben kijk @ geenstijl, daar staat een filmpje van een duitse MEr die dood geschopt word -__-

Volgens mij zit de leraar nederlands te balen als ie een opstel van jou binnenkrijgt. ~3000 woorden met de meest walgelijke spelfouten ooit... Krijg je daar hulp mee, jackie? =P

ps: haat leid tot zelfvernietiging.
Member
Gold: 100.00
Nov 27 2006 11:29am
ik heb een of andere goedkope computer waar de video kaart en de geluidskaart in het ram geheugen zit ofzo...

of dat is wat ik ervan gebrepen heb van de verkoper...

of kraam ik nu echt onzin uit?
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Nov 27 2006 12:25pm
Quote (Hellskin @ Mon, 27 Nov 2006, 18:29)
ik heb een of andere goedkope computer waar de video kaart en de geluidskaart in het ram geheugen zit ofzo...

gebrepen!!! LOLROFLMAO!@3!!@
Mja, ik heb er geen verstand van, maar ik denk dat je onzin uitkraamt! ;D
Member
Gold: 0.00
Nov 27 2006 03:04pm
Quote (Hellskin @ Mon, Nov 27 2006, 05:29pm)

snap wat je bedoeld maar zou niet weten of je theorie klopt ben ook niet zo handig op dat gebied ohmy.gif
Member
Gold: 455.00
Nov 27 2006 03:07pm

volgens mij heet dat dan onboard audio en video
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 27 2006 04:05pm
Quote (waterkoker @ Mon, 27 Nov 2006, 22:07)

volgens mij heet dat dan onboard audio en video

haha, ja inderdaad.

wat voor moederbord heb je?
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 27 2006 04:07pm
Quote (BigBadBaby @ Mon, 27 Nov 2006, 19:28)
Quote (edujackass @ Mon, Nov 27 2006, 04:42pm)
Quote (Hellskin @ Mon, 27 Nov 2006, 18:05)
ik heb het gevoel dat mijn geluidskaart of iets gewoon helemaal gaar is.

soms start ie op zonder geluid (dan heb ik ook geen volume knop links onder in de balk zitten)

waar vind ik die drivers? biggrin.gif

rechter muisknop deze computer dan doe je eigenschappen dan ga je naar het tab hardware en dan klik je op apparaatbeheer en dan krijg je dus lijst met hardware dan zoek je naar je geluidskaart en kijk je of er een kruisje staat of niet... als er kruisje staat weet je dat het dus egt kapot is tongue.gif of het staat gewoon uitgeschakeld.. annyways! je doet daar dus rechtermuisknop op en dan doe je update driver en dan kies je voor die web shit en alstie dat niet doet dan doe je unninstal dan gaat tie weg en dan doe je opnieuw opstarte en dan vindtie de hardware en gaatie het automatis weer installleren of je kon ook zoeken naar nieuwe hardware ofzo tongue.gif

ik had een keer een kut ding met gta vice city nadat ik het een paar keer speelde ging me geluid dood toen heb ik die kaart eraf en weer erop gezet en daarna deed het geluid het weer, heb dit verschillende keren moeten doen ^^

over het filmpje, VEELSTE LANG tongue.gif sorry geen tijd
over hooligan filmpjes.. als je een nog grotere hekel aan ze wil hebben kijk @ geenstijl, daar staat een filmpje van een duitse MEr die dood geschopt word -__-

Volgens mij zit de leraar nederlands te balen als ie een opstel van jou binnenkrijgt. ~3000 woorden met de meest walgelijke spelfouten ooit... Krijg je daar hulp mee, jackie? =P

ps: haat leid tot zelfvernietiging.

ghehe daar is die word woorden correctie zo handig voor biggrin.gif en meeste opstellen komen van internet en die zijn al foutloos getypt ohmy.gif
is nou al de 3rde of 4de keer dat je dit zegt? ^^

Member
Gold: 12,649.00
Nov 27 2006 06:45pm
Film(pje) is wel lang, maar te fucked up.
Engelse hooligans die dus gewoon afgelopen jaar naar Duitsland hebben kunnen komen tijdens WK/EK w/e terwijl ze op een banned-persons lijst stonden en dus Engeland niet eens uitmochten. In begindagen dat Engelsen 'met rust' worden gelaten en Duitsers worden gearresteerd... Als eindelijk Engelsen worden gearresteerd zijn ze de volgende ochtend weer vrij behalve dat ze gezegd is dat ze "niet in de buurt moegen komen". Ja dat helpt... Staan dus volgende dag weer lekker mekaar de kop in te beuken.

Ik snap niet dat mensen er trots op kunnen zijn een hooligan te zijn...

Quote (ImGettingCloser @ Tue, 28 Nov 2006, 02:48)
Dat Mensen!
Ja dat zijn inderdaad mensen, Verklaar je nader...?

This post was edited by MarkIris on Nov 27 2006 06:51pm
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Nov 27 2006 06:48pm
Dat Mensen!
Member
Gold: 31.00
Nov 29 2006 02:41am
Quote (Hellskin @ Mon, Nov 27 2006, 05:29pm)

Je kraamt pure onzin uit tongue.gif Hij/zij heeft waarschijnlijk gezegd dat het onboard is,, oftewel geintegreerd in/op je moederbord smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll