Quote (Hellskin @ Mon, 27 Nov 2006, 18:05)
ik heb het gevoel dat mijn geluidskaart of iets gewoon helemaal gaar is.
soms start ie op zonder geluid (dan heb ik ook geen volume knop links onder in de balk zitten)
waar vind ik die drivers?

rechter muisknop deze computer dan doe je eigenschappen dan ga je naar het tab hardware en dan klik je op apparaatbeheer en dan krijg je dus lijst met hardware dan zoek je naar je geluidskaart en kijk je of er een kruisje staat of niet... als er kruisje staat weet je dat het dus egt kapot is

of het staat gewoon uitgeschakeld.. annyways! je doet daar dus rechtermuisknop op en dan doe je update driver en dan kies je voor die web shit en alstie dat niet doet dan doe je unninstal dan gaat tie weg en dan doe je opnieuw opstarte en dan vindtie de hardware en gaatie het automatis weer installleren of je kon ook zoeken naar nieuwe hardware ofzo

ik had een keer een kut ding met gta vice city nadat ik het een paar keer speelde ging me geluid dood toen heb ik die kaart eraf en weer erop gezet en daarna deed het geluid het weer, heb dit verschillende keren moeten doen ^^
over het filmpje, VEELSTE LANG

sorry geen tijd
over hooligan filmpjes.. als je een nog grotere hekel aan ze wil hebben kijk @ geenstijl, daar staat een filmpje van een duitse MEr die dood geschopt word -__-
Volgens mij zit de leraar nederlands te balen als ie een opstel van jou binnenkrijgt. ~3000 woorden met de meest walgelijke spelfouten ooit... Krijg je daar hulp mee, jackie? =P
ps: haat leid tot zelfvernietiging.