d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wow, Internationaal Nieuws! > Lees hier!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 28 2006 03:10pm
Quote (Habbit @ Tue, 28 Nov 2006, 19:39)
noooooooooooooooooooobs , wat zeike jullie vieze focking boertjes . ga met je piemeltje spelen in plaats van comments geven op een diva die je niet eens aan mag kijken -.-'

haha huil meer =)
ben jij zon gangsta nigga swa homie for life 2pac rap in tha house ghetto typ?
btw leuk dat je zegt dat we nerds zijn en begint te schelden met nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooobs... heh met meer O's ziet het er eigenlijk tog wel een stuk cooler uit.. +1 E-PENIS
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Nov 28 2006 03:39pm
Quote (edujackass @ Tue, 28 Nov 2006, 22:10)
Quote (Habbit @ Tue, 28 Nov 2006, 19:39)
noooooooooooooooooooobs , wat zeike jullie vieze focking boertjes . ga met je piemeltje spelen in plaats van comments geven op een diva die je niet eens aan mag kijken -.-'

haha huil meer =)
ben jij zon gangsta nigga swa homie for life 2pac rap in tha house ghetto typ?
btw leuk dat je zegt dat we nerds zijn en begint te schelden met nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooobs... heh met meer O's ziet het er eigenlijk tog wel een stuk cooler uit.. +1 E-PENIS

LOL! 'gangsta nigga swa homie for life 2pac rap in tha house ghetto'!^^
Geweldige benaming voor zo'n nul wink.gif!
Member
Gold: 224.00
Nov 28 2006 07:04pm
Quote (DemOnatOr @ Mon, Nov 27 2006, 09:17am)
Maar aangezien de topics hier eigenlijk over alles gaan dacht ik dat het misschien wel een sappig topic kon worden (Topic over de fantasie over "oude vrouwen";)) Maja het blijkt dat alles wat ik zeg toch weer wordt afgekraakt door mensen.. niet dat het me wat kan schelen maar had gehoopt dat mensen toch gewoon wat meer on-topic zoude reageren ipv al die domme opmerkingen wink.gif Mensen blijken te vergeten waarvoor forums zijn en dat je ook gewoon aardig kan zijn.. sad.gif

Tja, het ligt er maar net aan hoe je het topic maakt en in elkaar zet.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll