d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > New Kids Turbo Na Doen
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 19 2010 03:01pm
ja ik weet het man, ze is altijd makkelijk met zoenen enzo maar als het dan op neuken aan komt, HOOO MAAR. facking harige kut had ze ook trouwens.
Member
Gold: 641.00
Dec 19 2010 04:57pm
Quote (shadowstriker89 @ 19 Dec 2010 22:01)
ja ik weet het man, ze is altijd makkelijk met zoenen enzo maar als het dan op neuken aan komt, HOOO MAAR. facking harige kut had ze ook trouwens.

Ah , altijd fijn als je veel gedronken hebt..
Member
Gold: 5.68
Warn: 20%
Dec 21 2010 06:11am
Quote (Pari @ Dec 17 2010 05:08pm)
Wij binden vaak een kliko achterstevoruh aan de deurklink en dan heb je hier van die bejaardewoningen en dan belleh we midden in de nacht aan en als ze dan opendoen dan flikkert die kliko om en alles naar binnen :P

Maar ik raad het wel aan om bij bejaardewoninge te doen want eerst dede we dat bij een man en die kwam achter ons aan heb nog nooit zo hard gerent maar hij had ons niet gepakt :) dus daarom beter bij wat oudere :P

FA2 IK DEED DIT BIJ JOUW HUIS STOND ACHTER DIE KANKER KLIKO TOEN DEED JE MOEDER OPEN EERST KANKERDE DIE KLIKO NAAR BINNEN EN DAARNA RAPDE IK DR VOL IN D'R NAAT...NA AFLOOP IS ZE NAAR DE AVONDWINKEL GEKROPEN OP HANDEN EN VOETEN EN IS ZE BIER GAAN HALEN.

:hug:
Member
Gold: 5.68
Warn: 20%
Dec 21 2010 06:16am
Quote (shadowstriker89 @ Dec 19 2010 06:02pm)
hahahha en hap

hopetee zaterdagnacht verhaal hahaha

oke het begon allemaal al nice kut sneeuw heel de tijd dus daar allemaal doorheen gefietst naar maat. Daar hadden we een krat bedorven bier staan uit 2009 ofzo dus die was neit te zuipeee dus naar de AH nieuwe gehaald en daarna het bedorven krat terug geretourneerd (met winst hahaha want hij was vroeger in de aanbieding voor 6 euro) maarja was wel mooi dus. Maar toen kregen we te horen dat het bij andere kerels drinken was maar dat was tering ver fietsen met krat achterop door de sneeuw dus wij daar maar met 2 man krat leeg proberen te drinken. was niceee lekker lord of the rings erbij ook hahaha duss rond half 12 sneeuwde het ff niet film klaar wij fietsen naar stad in de stad helemaal nat van de sneeuw beetje wasted, stond een meisje die ik donderdag ook zag en ze was wel niceeee, alleen jammer dat ze 20 was en afgestudeerd en ik nog lang niet haha dikke fittie ook omdat de helft van de groep weer naar kut cafe was en ik godverdomme in millertime wilde blijve facking veel sigarette gerookt... domme shit. maarja toen met meisje E praten (net ontmoet dus niet de oude E) haha staan we bij de bar en ik dacht shit zla ik haar zoenen dus ik okm zo beetje dichterbij maar wist nog niet zeker of ze terug zou doennn.... dusja zegt ze probeer je me te zoenen? hahahaha ik zei haha tjaa ik twijfel nog! ,zei: is wel beetje ordinair he zo bij de bar. ik: Waar zou je dan willen zoenen? zei: hmm in een donker hoekje? haha maarja was dus best dom van me... donderdag zie ik haar weer en dan heb ik me kamer dus nieuwe kanseee en misschien haar bij me thuis uitnodigen omdat het daar minder ordinair is ;D. dusssss toen weer verder drinkeee daarna naar huis lekker frietje met bij de ene snackbar kwam ik de andere snackbar niet binne met me friet.... dus dan maar ff buiten opeten en daarna naar maat zijn huis fietsen door de sneeuw supergladde shit bij hem thuis voor de deur gleed ik uit kwam ik met me nagel tegen de muur facking ringvinger nagel lag er half af heel de sneeuw rood haha maar was wel grappig. dus moesten we zijn ouders wakker maken om te vragen wat te doen en gewoon dikke plijstere erop geplakt. dusss daarna eindelijk in bed met dikke vinger smst meisje T kom je langs? papa slaapt al.. dus ik zeg serieus want dan kom ik ook, haha met me dronke kop en kapotte nagel helemaal weer door de stad naar haar huis gefietst om daar te slapen maar waren de ouders van die kerel helemaal ongerust omdat ik weg ging met gewonde hand enzo en niks had gezegd :p dus daarzo naar binnen sneaken en nog mee geslapen maar niet geneukt ofzo..
en toen was het zondag.. :|

Als je vraagt of ik blijf
Loopt het zaad langs je wangen
En je kijkt naar me op
Met een blik vol verlangen
Maar ik ben eigenlijk al
Veel te lang blijven hangen
Ik heb jou niks beloofd
Henriette, Henriette
Zoals jij me kan zuigen
Een intens lange haal
Trek me tegen je huig en
Als ik kom
Valt voor even de wereld in duigen
Maar haal je niks in je hoofd
Want ik zal nooit zeggen
Alsjeblieft
Je hoort mij niet om je smeken

En ik zeg je
Ik ben niet verliefd
Ook al lijkt dat misschien zo
Dat lijkt alleen maar zo

‘k Loop op straat
Jij bent in m’n gedachten
Steeds weer zie ik dat beeld
Hoe we neukten vannacht en
Ik weet eigenlijk niet goed
Wat je van me verwachtte
Maar dat maakt toch niet uit
Want ik zal nooit zeggen
Alsjeblieft
Je hoort mij niet om je smeken

En ik zeg je
Ik ben niet verliefd
Dat lijkt alleen maar zo

Neuken is neuken en veel meer is het ook niet
Een snelle veeg en dat is dat
Heus m’n ogen blijven droog
Ook al zijn de lakens nat

En ik zeg je
Ik ben niet verliefd
Dat lijkt alleen maar zo

NEUK D;R DAN MAN!! :lol:
Member
Gold: 179.04
Dec 27 2010 11:42am
Quote (shadowstriker89 @ Dec 19 2010 05:02pm)
hahahha en hap

hopetee zaterdagnacht verhaal hahaha

oke het begon allemaal al nice kut sneeuw heel de tijd dus daar allemaal doorheen gefietst naar maat. Daar hadden we een krat bedorven bier staan uit 2009 ofzo dus die was neit te zuipeee dus naar de AH nieuwe gehaald en daarna het bedorven krat terug geretourneerd (met winst hahaha want hij was vroeger in de aanbieding voor 6 euro) maarja was wel mooi dus. Maar toen kregen we te horen dat het bij andere kerels drinken was maar dat was tering ver fietsen met krat achterop door de sneeuw dus wij daar maar met 2 man krat leeg proberen te drinken. was niceee lekker lord of the rings erbij ook hahaha duss rond half 12 sneeuwde het ff niet film klaar wij fietsen naar stad in de stad helemaal nat van de sneeuw beetje wasted, stond een meisje die ik donderdag ook zag en ze was wel niceeee, alleen jammer dat ze 20 was en afgestudeerd en ik nog lang niet haha dikke fittie ook omdat de helft van de groep weer naar kut cafe was en ik godverdomme in millertime wilde blijve facking veel sigarette gerookt... domme shit. maarja toen met meisje E praten (net ontmoet dus niet de oude E) haha staan we bij de bar en ik dacht shit zla ik haar zoenen dus ik okm zo beetje dichterbij maar wist nog niet zeker of ze terug zou doennn.... dusja zegt ze probeer je me te zoenen? hahahaha ik zei haha tjaa ik twijfel nog! ,zei: is wel beetje ordinair he zo bij de bar. ik: Waar zou je dan willen zoenen? zei: hmm in een donker hoekje? haha maarja was dus best dom van me... donderdag zie ik haar weer en dan heb ik me kamer dus nieuwe kanseee en misschien haar bij me thuis uitnodigen omdat het daar minder ordinair is ;D. dusssss toen weer verder drinkeee daarna naar huis lekker frietje met bij de ene snackbar kwam ik de andere snackbar niet binne met me friet.... dus dan maar ff buiten opeten en daarna naar maat zijn huis fietsen door de sneeuw supergladde shit bij hem thuis voor de deur gleed ik uit kwam ik met me nagel tegen de muur facking ringvinger nagel lag er half af heel de sneeuw rood haha maar was wel grappig. dus moesten we zijn ouders wakker maken om te vragen wat te doen en gewoon dikke plijstere erop geplakt. dusss daarna eindelijk in bed met dikke vinger smst meisje T kom je langs? papa slaapt al.. dus ik zeg serieus want dan kom ik ook, haha met me dronke kop en kapotte nagel helemaal weer door de stad naar haar huis gefietst om daar te slapen maar waren de ouders van die kerel helemaal ongerust omdat ik weg ging met gewonde hand enzo en niks had gezegd :p dus daarzo naar binnen sneaken en nog mee geslapen maar niet geneukt ofzo..
en toen was het zondag.. :|

Millertime als in Breda? Scoor zo'n kortingsbandje man, dan hoef je niet meer van dat ranzige ouwe bier te zuipen.
Banned
Warn: 60%
Dec 28 2010 07:01am
Hoe hossel ik deze? Ik heb idd wel eens gehoord van die dingen!
ZONDAG AVOND VERHAAL!!! Oke stad was nice en ik had me kamer :D alleen weer geen indrink tijd dus wij naar miller alle consumptie bonnen eruit gehaald hahaha en feesten maarrr. Wij gaan ff achter kijken zie ik een oude bekende van de havo dus ff praten stelt ze me voor aan haar vriendinnen staat er een bij de bar best nice blauwe ogen donkerblond leuke lach dus ik vraag aan havo vriendin is dezevrijgezel? En dat was ze... Haha dus ik vraag aan haar hoe ze heet en shit maar ze kwamuit nijmegen.. Ik dacht ik ga er maar voor denk. Ik vraag vind je zoenen aan de bar ordinair? Haha en nee zei ze! Heerlijk in he zicht van iedereeen bezig gestaan met dronke kop. Tot ik geduwd werd. Peuk tussen me vingers lande op een ander vriendins jasje hahaha iedereeenboos maar er was niks verbrand ofzo behalve me eigen vinger (auwwww) dus weer verder zoenen en daarna naar kerkplein was er echt eenuber rij :| dus maar frietje gaan halen en naar de kamer gefietst met 2 sletten die ik nog van llortet kende ff paar biertjes gedronken en ze daarna naar huis laten gaan.

Was weer moooi nachtjee. Vanavond beloofd weer wat. Luxaflex in de milllerrrt
Heel het verhaal is trouwens getypt op de ayepheun dus niet boos worden om het gebrek aan interpunctie in dit verhaaltje
Member
Gold: 642.74
Dec 28 2010 11:44am
Die ander ook neem ik aan? Jezus christus man, dat ik het nog snap, best een schouderklopje waard. Harige kut = priceless though

Vrouwen moeten zich scheren!

This post was edited by strontvlieg on Dec 28 2010 11:46am
Member
Gold: 101,699.00
Dec 30 2010 05:14pm
Quote (shadowstriker89 @ 18 Dec 2010 00:05)
Dus jij pest bejaarde mensen door een kliko achterstevoruhhhh aan de deurklink te binden?

wat ben jij een kansloze kankerdebiel.

hulde
Member
Warn: 10%
Dec 30 2010 08:46pm
Teach me!
Member
Gold: 1,060.00
Jan 2 2011 12:19pm
whaha
Go Back To Nederlands Topic List