d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje Over Laptop
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 20 2006 08:23am
Quote (computer_nerdo @ Mon, 20 Nov 2006, 15:22)
Quote (DutchHooligan @ Mon, Nov 20 2006, 12:07pm)
Quote (jOOdje @ Mon, 20 Nov 2006, 10:18)
Quote (DutchHooligan @ Mon, 20 Nov 2006, 09:58)
Quote (jOOdje @ Mon, 20 Nov 2006, 00:15)
als je een goede laptop wil voor een goede prijs ga dan voor de Dell Inspiron 6400 intel centrino dual core

best vette laptopjes voor ~ 700 euro, wil je meer ga dan voor een inspiron 9400 ^^

waarom persee dell?

ik heb alleen maar slechte ervaringen met dell .

zeg niet persee dell, maar deze hebben op het moment mooie aanbiedingen prijs/kwaliteit.

zelf nog nooit problemen gehad met dell en heb er ondertussen al 3 gehad ...

probeer er maar is wat aan te upgraden wink.gif

Dell is voor laptops en computer gebruikers die niet al teveel verstand hebben van computers een van de beste opties.
Een laptop upgraden levert zowiezo al veel gekloot op, daar kan je dus beter niet aan beginnen.

Kwa prijs/kwaliteit zijn dell laptops het allerbest. (of je moet toevallig ergens een mooie aanbieding tegenkomen zoals van computerland een tijdje terug)

Is ook de reden waarom ik deze kan aanraden. Een Dell laptop heb je goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

wil je een laptop om zelf mee te klooien ben je beter gesteld met een Asus ofzo, maar vindt het persoonlijk zeer kostelijk en tijdrovend om men laptop uit te breiden, heb daar men Desktop voor wink.gif

mja met beide benk wel gesteld voor de volgende paar jaar wink.gif
Member
Gold: 0.00
Nov 20 2006 10:13am
Quote (edujackass @ Sun, Nov 19 2006, 06:48pm)
ik zou zon office laptopje van 500 euro nemen als hij alleen voor school is, laptops zijn zowieso niet handig om mee te gamen.. als je wil gaan gamen moet je wel een egte pc nemen voor +/- 1000 euro heb je al een hele goeie

idd! onzin om een dure te kopen voor alleen wat schoolwerk/msn enzo.. als je er mee wilt gamen zoals ik doe met mijn laptop moet je wel duurdere nemen.
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 20 2006 10:28am
Quote (pvp-mjol @ Mon, 20 Nov 2006, 14:02)

Wel ik kan je zeggen dat ik nooit een laptop zou kopen waarvan de video shared is...

Shared/gedeeld: Geen onboard videogeheugen maar 100% daarvan komt uit het werkgeheugen. vb: GFX is 128 MB en je hebt 1024MB werkgeheugen dan blijft er 1024-128=896MB werkgeheugen over. Toepassing: Budget PC, leuk voor internet en windows.

ik heb een videokaart met 256mb onboard maar als je 1gig of meer ram hebt ondersteund de kaart dus 512 ik speel hier ook best veel games mee etc en vond alles goed gaan eigenlijk.. (ja een low budget pc, 730 euro exclusief monitor die was 160 euro, 17'') nu heb ik dus ongeveeer een maand later als me pc nog 1 gig erbijgekocht (129 euro)en dat erin gedaan ik merk gewoon geen verschil. en ja het is er goed in gezet cpu-z laat et zien en et staat in me bios derbij dus imo niks mis met videokaart met shared geheugen..

edit/ draaide voor en nadat ik geheugen had gekocht fear, doom3 css en halflife2 met alles op high

This post was edited by edujackass on Nov 20 2006 10:29am
Member
Gold: 0.01
Nov 20 2006 11:36am
Dell.. pfftt.. breek me de bek niet open. Niets dan ellende met dat ding.
Member
Gold: 207.96
Nov 20 2006 01:53pm
Quote (Incompetence @ Mon, 20 Nov 2006, 18:36)
Dell.. pfftt.. breek me de bek niet open. Niets dan ellende met dat ding.

hmz zal dan toch maar gwn pc bak kopen heb nog muis toetsenbord en scherm thuis staan.. hmz maar dan moet het wel vette pc zijn en met een niet overdreven prijs(ongeveer zelfde aard van prijs dus)
ken wat mensen hier(belgie) die geregeld inkopen gaan doen in nederland voor pcs
schijnt daar heel stuk goedkoper te zijn

enige ideeen wat er wel /zeker niet bij zou moeten zitte en waar ik naar zou moeten vragen want als ik het aan hen vraag moet ik precies zeggen wat ik nodig heb

greetz
Member
Gold: 541.90
Nov 20 2006 02:10pm
jaaaah pc advies geven joepiej.. hm ok..

teh low budjet peesee

voeding: nie meer als 450wat <--veel geld 1 van 600 wat nemen
vid kaart: nu ga ik tog voor nvidia XD weet er nu ook meer over, een geforce 7300 of hoger 256mb of meer icon_pointl.gif als je veel geld hebt kan je er wel 1 nemen van ~400 euro maar voor 150 heb je al een goeie
moederbord: een asus gewoon een moderne tongue.gif
processor: neem die ahtlon van 2.4ghz of anders zon dual core ding.. hangt af van je moederbord
geheugen: neem corsair of ocz 1gig ->hangt ook af van je moederbord icon_pointl.gif veel geld-2gig nemen
geluidskaar: die in het moederbord werkt bij mij goed genoeg icon_pointl.gif veel geld een geluidskaart nemen
hdd: 160gb is ruim voldoende.. je kan meer nemen als je wilt icon_pointl.gif veel geld een van 300 nemen
dvd: neem die van nec dvd rw blabla kost maar 34 euro icon_pointl.gif veel geld, 2 drives nemen gewoon voor de pats ^^
de behuizing.. ik zou zon mstech ding nemen die heb ik zelf ook biggrin.gif koste maar 34 euro enziet er tog best goed uit voor de prijs hier geld dus ook als je meer te besteden hebt kan je wel zon ding van 120 euro neme
oja een floppy drive natuurlijk ook..4 euro
als je nog geen speekers heb zou ik die ook kopen je kan surround nemen met veel geld
probeer de pc builder www.alternate.nl kan je beetje expirimenteren met hoeveel je uit wil geven
oja neem ook een paar casefans zodat je beetje luchtstroom hebt in je pc dan kan je eventueel ook nog gaan overclocken

print die lijst uit aan het eind van die builder shit en geef die aan hun dan weten ze volges mij wel wat alles is

This post was edited by edujackass on Nov 20 2006 02:11pm
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 20 2006 02:45pm
Quote (edujackass @ Mon, 20 Nov 2006, 21:10)

teh low budjet peesee

vid kaart: nu ga ik tog voor nvidia XD weet er nu ook meer over, een geforce 7300 of hoger 256mb of meer icon_pointl.gif als je veel geld hebt kan je er wel 1 nemen van ~400 euro maar voor 150 heb je al een goeie
processor: neem die ahtlon van 2.4ghz of anders zon dual core ding.. hangt af van je moederbord
geheugen: neem corsair of ocz 1gig ->hangt ook af van je moederbord icon_pointl.gif veel geld-2gig nemen
geluidskaar: die in het moederbord werkt bij mij goed genoeg icon_pointl.gif veel geld een geluidskaart nemen
hdd: 160gb is ruim voldoende.. je kan meer nemen als je wilt icon_pointl.gif veel geld een van 300 nemen
dvd: neem die van nec dvd rw blabla kost maar 34 euro icon_pointl.gif veel geld, 2 drives nemen gewoon voor de pats ^^
de behuizing.. ik zou zon mstech ding nemen die heb ik zelf ook biggrin.gif koste maar 34 euro enziet er tog best goed uit voor de prijs hier geld dus ook als je meer te besteden hebt kan je wel zon ding van 120 euro neme
als je nog geen speekers heb zou ik die ook kopen je kan surround nemen met veel geld
probeer de pc builder www.alternate.nl kan je beetje expirimenteren met hoeveel je uit wil geven
oja neem ook een paar casefans zodat je beetje luchtstroom hebt in je pc dan kan je eventueel ook nog gaan overclocken

print die lijst uit aan het eind van die builder shit en geef die aan hun dan weten ze volges mij wel wat alles is

oftewel, als je een Word Pc wilt hebben, haal je gewoon

Asus moederbordje
2,4 Celeron processortje
256 MBRAM
20GB HDD
Member
Gold: 0.48
Nov 20 2006 02:57pm
Computerssssssssssssssss, bzzzzt.

Moet een nieuwe hebbe, ik ga deze waarschijnlijk kopen:
http://www.completer.nl/pages/page.aspx?c=configuratiedetail&cnf=61

Goed genoeg voor mij, denken jullie niet? Ik wil gewoon msnen/liedje luisteren/internetten/spelletje soms spelen.
Member
Gold: 207.96
Nov 20 2006 02:59pm
Quote (DutchHooligan @ Mon, 20 Nov 2006, 21:45)

teh low budjet peesee

Asus moederbordje
2,4 Celeron processortje
256 MBRAM
20GB HDD

dit beschouw ik als spamm~
hmz maar dan moet het wel vette pc zijn en met een niet overdreven prijs(ongeveer zelfde aard van prijs dus)

This post was edited by dmx_wizzard on Nov 20 2006 02:59pm
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 20 2006 03:24pm
Quote (dmx_wizzard @ Mon, 20 Nov 2006, 21:59)
Quote (DutchHooligan @ Mon, 20 Nov 2006, 21:45)

teh low budjet peesee

Asus moederbordje
2,4 Celeron processortje
256 MBRAM
20GB HDD

dit beschouw ik als spamm~
hmz maar dan moet het wel vette pc zijn en met een niet overdreven prijs(ongeveer zelfde aard van prijs dus)

dit forum is 1 en al spam.

2000 euro voor een laptop is zowieso erg veel geld, als je er alleen word op uitvoert, en een beetje internet.

voor 500 euro heb je een goeie laptop, waarmee je dat ook kan doen, je hoeft niet persee up-to-date te blijven, toch?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll