Quote (187ci @ 10 Jan 2011 00:57)
^^
imho alcohol is alcohol als je genoeg bier ophebt maakt het tot de volgende ochtend toch niet uit
maar als ik mag kiezen heb ik persoonlijk de beste ervaringen met bavaria en jupiler
heb net nog van die euroknaller bier van de appie op ofhoediecrapdanookheet en hoe vies het ook is je pakt toch wel een 2e
maja de hoeveelheid bier voordat je de smaak niet meer proeft kan bij sommige nogal veel zijn. Ik drink ook het liefst Bavaria / jupiler / hertog jan ( en nog een paar ). Maar er zijn biersoorten die na 15 glazen nog vies zijn.
Quote (shadowstriker89 @ 10 Jan 2011 03:54)
Na 4 bier let ik niet meer op de smaakkkk maaarrrr
Mijn volgorde:
Jupiler-hertog jan-domelsch-maes-AH pilsner(FTW)
Helft daarvan komt uit belgie dacht ik..
Heb daar toevallig nog een docu over gezien, zo'n gast was boos want nederland heeft 3 biermerken allemaal internationaal bekend ofzo en belgie had er iets van 600 waarvan er maar 1 bekend was? Ben de getallen vergeten maar was iets in die richting.
De Twee 1ste biermerken zijn oke die daarna zijn Festival bier. Afgelopen augustus bij Pukkelpop in Hasselt hadden ze ook Maes maar ik vond het na 15 glazen nog niet smaken. Daarintegen bij werchter hebben ze jupiler en dat is wel goed te doen.