Quote (MilkAndCookies @ Fri, Nov 10 2006, 04:09pm)
Ik zit hier al langer dan jij, dus houd jij je klep maar dicht. Ik geef commentaar op jou. Dat mag volgens jou. En als jij in dienst had gezeten, zat je niet op een of ander forum proberen een discussie te winnen (mission impossible voor jou). Mensen die in dienst zijn geweest, gaan lekker met hun kinderen op een vrijdagmiddag er van door, niet stoffig achter hun computertje hangen. Ik ben verder niet in je portefuille geinteresseerd, ik heb geen glazen bol, ik ben alleen ziek van jou gezeur.
De rol van irritante discussienerd is al bezet. Niet door jou, oprotten dus.
@MilkAndCookies ik moet dus horen dat jij hier de baas bent....omdat je hier al langer bent....mooi, proficiat!
Ik moet vaststellen dat je enkel hier bent om irritant te doen...op een post na van "hammer" zie ik niets anders goed.
Trouwens ik hoef niet met mijn kinderen vrijdagnamiddag gaan wandelen ze zitten op school. Maar wat ik vanavond wel doe is met ze gaan eten op restaurant!!
Voor de rest raad ik je aan dat je eens op bezoek gaat bij een dokter die gaat je helpen genezen van "een gezeur"
Wees niet zo nerveus...je moet telkens je berichten editen hierdoor.
Voor de rest zou ik kunnen zeggen dat jij je dan beter zou bezig houden met school....misschien moet je wel eens naar het leger gaan..
Iemand die vandaag joined op dit forum mag van mij evengoed zijn zegje doen daar maak ik geen probleem van!
En als laatste you are Joined: Jul 29 2005