Quote (edujackass @ Wed, Nov 8 2006, 05:03pm)
sla zen rug kapot met zwepen voor ~ 6 maanden elke dag 50 slagen en dan moeten ze hem naakt aan zijn handen en armen op een kruis spijkeren met spijkers van 1cm dik en dan moetie op tv komen!!! oja en ze moeten hem ook nogis chemish castreren+ de dingen die ik eerder voorstelde ^__________________^
@ canni ja ik zit in een klas met 14 jarigen dus ik word meschien wel gewoon een beetje door hun beinvloed dat daardoor mijn gedrag een beetje op dat van hun is gaan lijken....
Als je nou gewoon eens on-topic blijft en hem voortaan gewoon negeert?
Quote (wolfboy @ Wed, Nov 8 2006, 05:52pm)
Quote (edujackass @ Wed, 8 Nov 2006, 17:03)
sla zen rug kapot met zwepen voor ~ 6 maanden elke dag 50 slagen en dan moeten ze hem naakt aan zijn handen en armen op een kruis spijkeren met spijkers van 1cm dik en dan moetie op tv komen!!! oja en ze moeten hem ook nogis chemish castreren+ de dingen die ik eerder voorstelde ^__________________^
@ canni ja ik zit in een klas met 14 jarigen dus ik word meschien wel gewoon een beetje door hun beinvloed dat daardoor mijn gedrag een beetje op dat van hun is gaan lijken....
Maar hoe kan het zo zijn dat je bij 14-jarigen in de klas zit, omdat je je te kinderachtig ofzo gedraagd? ;D
*zittenblijvertje?^^*
Als je hem nou gewoon PMed om em dat te vragen i.p.v. zo'n nuteloze spam reply te maken?
This post was edited by feargod on Nov 8 2006 10:58am