Quote (Incompetence @ Sun, Nov 5 2006, 06:08pm)
PS; als je meer informatie nodig hebt, dan zeg je het maar.
Ik zeg het maar

Quote (yair @ Sun, Nov 5 2006, 08:58pm)
Quote (Incompetence @ Sun, Nov 5 2006, 07:48pm)
Yair, beeld je het volgende in;
Je zoon/dochter/broer/zus/vriend/vriendin heeft een prachtig stel hersens, er is niets met hem/haar mis; behalve dan dat haar zenuwstelsel op een vitaal punt is aangetast. Hij/zij is verlamd vanaf zijn/haar nek.
Wat heb je liever? een ongelukkig kind dat ook zo graag met die andere kinderen zou willen voetballen? of een gezond kind dat geholpen is met 'kunstmatige' zenuwcellen?
mja zo zijn er idd uitzonderingen maar dan zou ik zeggen geef dat kind een spuit, net als met oudere mensen die door 50+ buisjes en slangetjes in leven gehoudenm worden en 20000 eurie per dag kosten om in leven gehouden te worden ...t zou inderdaat een goed idee zijn ls het voor kinderen gebruikt kan worden maar k weet cker dat als ut echt werkt 75% voor oudere gebruikt word
Ooit al eens de dingen die je verkondigd in real life gezien of meegemaakt? Je stellingen slaan op niets, zijn volledg ondoordacht en volledig veralgemeent. Denk voor je schrijft, in borat's naam!
Ik persoonlijk ben voor die stamcellen, ik zie er geen graten in met een streng genoege wetgeving/controle en beperkte vrijgave van de kennis.
Ow ja, en zero, ik sluit me volledig aan met wat je in deze topic al gezegd hebt !
This post was edited by Ov2rkill on Nov 5 2006 02:35pm