Quote (Hellskin @ Sat, Oct 28 2006, 01:38pm)
in mijn ogen heeft je vader vroeger fouten begaan omdat hij overhaast de scheiding wou afronden
wat zie jij als fouten??
z'n naiviteit is wel een fout geweest maar ik denk dat je wat anders bedoelt...
hij heeft de scheiding zo snel mogelijk willen laten voltrekken zodat het de kids het minste zou schade (het laatste wat hij wilde is een ruzie/gevecht tegen mijn moeder)
Hij heeft die keuzes gemaakt om de kinderen te schermen...
wat was die fout(en) waar jij het over had?
Hij wordt nu "afgeperst" door zijn ex-vrouw, dan lijkt me dat hij fouten begaan heeft, bijvoorbeeld door niet vast te leggen dat deze afspraken vast zijn etc.
Als hij de rechtzaak iets langer had laten duren was er nu waarschijnlijk niks aan de hand geweest, welke oplossing denk je dat het minste schade gebracht zou hebben aan de kinderen?
Quote (edujackass @ Sat, Oct 28 2006, 01:31pm)
Quote (triple_han @ Sat, 28 Oct 2006, 03:55)
Quote (edujackass @ Fri, Oct 27 2006, 08:38pm)
dit is de eerste keer dat ik dit woord in dutch forum ga gebruiken hoort eigenlijk niet maar doe het tog
WAT EEN KANKER WIJF jemig :S
dus jullie betalen nu allimentatie voor familie/kinderen die ze niet eens verzorgt of heeft en zei hebben zelf geld genoeg?
wat mensen al niet doen voor een beetje geld.. gewoon een familie kapot maken en daar een paar sentjes van verdienen om zo een mooie jurk van te kopen dure auto etc.. idioot gewoon...
Hier is dus niks tegen te doen? je kan niet zelf met je vader een rechtszaak doen over dat ze geld krijgt dat ze niet nodig heeft?
zouden we anders niet met het hele dutch forum een goeie advocaat bij mekaar kunnen donaten?

hmm naja zal wel heel duur zijn

ik wens je sterkte

edit/ is er meschien iemand waarvan 1 van zen ouders advocaat is die het gratis zou kunnen doen? ;/
Hahaha, fantastische reactie, wat ben jij wereldvreemd zeg.
Hellskin in mijn ogen heeft je vader vroeger fouten begaan omdat hij overhaast de scheiding wou afronden en dankzij zijn dramatische advocaten en naïviteit wordt hij daar nu op afgerekend.
hah idd grappig..
Stop maar even met posten hier.. als je echt denkt dat wij met vooral kinderen 1000'en euro's bij elkaar zouden kunnen en vooral willen krijgen voor een vader van iemand die we eigenlijk helemaal niet kennen, dan ben je gestoord.
This post was edited by triple_han on Oct 28 2006 07:09am