d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eindconclusie: Pvp-mjol.
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Oct 19 2006 09:00am
Quote (Standard @ Thu, Oct 19 2006, 02:47pm)
Quote (wolfboy @ Thu, Oct 19 2006, 02:39pm)
Quote (pvp-mjol @ Thu, 19 Oct 2006, 14:58)
Dat je dit dan eventueel hypocriet zou noemen mmm...ok das jouw mening dan.

Whatever, wij zijn geen taal-deskundigen!

Ook geen najagers van kennis?

Soms wel, heel vaak niet ^__^

Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Oct 19 2006 09:19am
Quote (Standard @ Thu, 19 Oct 2006, 15:47)
Quote (pvp-mjol @ Thu, 19 Oct 2006, 14:58)
Dat je dit dan eventueel hypocriet zou noemen mmm...ok das jouw mening dan.

Nee, ik heb voorkennis.
Member
Gold: 1,724.80
Oct 19 2006 11:09am
zou iemand mij willen vertellen waar deze topic nuttig voor is? Oo
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Oct 19 2006 11:27am
Quote (PYF_Secret @ Thu, 19 Oct 2006, 18:09)
zou iemand mij willen vertellen waar deze topic nuttig voor is? Oo

Voor als je een eindconclusie hebt! =]
Member
Gold: 0.31
Oct 19 2006 01:34pm
Quote (Timo_O @ Thu, Oct 19 2006, 01:45pm)
Quote (pvp-mjol @ Thu, 19 Oct 2006, 12:22)
Wat ik hier moet besluiten is dat je als zogezegde 18 jarige, intellectueel wil overkomen of beter iemand wil doen geloven dat je dit bent.

Beatus, qui prodest, quibus potest.

Klinkt me om de een of andere reden nogal hypocriet in de oren.

Judge not less ye be judged yourself?
Zij die de eerste steen werpt?

Goh pvp-mjol,
Ik zal ook eens mijn mening met je delen, je doet alsof kanni een idioot is, gewoon omdat je kijkt naar zijn leeftijd en niet naar hetgeen hij schrijft. Zelf probeer je je nogmaals te verheffen tot een meerderwaardig volwassen vol met levenservaring tov ons, de puberale kinderen met alleen maar zinloze praat om zichzelf stoer voor te doen. Je verwacht een volwassen gesprek te kunnen houden met bepaalde individuen terwijl je neerkijkt op iedereen die nog maar 2 decennias oud, of jonger is. De enigste keren dat je iemand van die leeftijdscategorie gelijk geeft is als ze alleen maar jouw gedachtengoed volgen.
Aanvaard het gewoon eens dat jonge mensen ook productieve verbale arbeid kunnen leveren, en laat je latijn vallen of vertaal het voor de plebs onder ons. Niemand, en zeker en vast ik ben er totaal niet van onder de indruk.
Belg of niet, je maakt ons ten schande.
Member
Gold: 0.26
Oct 19 2006 02:15pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, Oct 19 2006, 08:34pm)
Quote (Timo_O @ Thu, Oct 19 2006, 01:45pm)
Wat ik hier moet besluiten is dat je als zogezegde 18 jarige, intellectueel wil overkomen of beter iemand wil doen geloven dat je dit bent.

Beatus, qui prodest, quibus potest.

Klinkt me om de een of andere reden nogal hypocriet in de oren.

Judge not less ye be judged yourself?
Zij die de eerste steen werpt?

Goh pvp-mjol,
Ik zal ook eens mijn mening met je delen, je doet alsof kanni een idioot is, gewoon omdat je kijkt naar zijn leeftijd en niet naar hetgeen hij schrijft. Zelf probeer je je nogmaals te verheffen tot een meerderwaardig volwassen vol met levenservaring tov ons, de puberale kinderen met alleen maar zinloze praat om zichzelf stoer voor te doen. Je verwacht een volwassen gesprek te kunnen houden met bepaalde individuen terwijl je neerkijkt op iedereen die nog maar 2 decennias oud, of jonger is. De enigste keren dat je iemand van die leeftijdscategorie gelijk geeft is als ze alleen maar jouw gedachtengoed volgen.
Aanvaard het gewoon eens dat jonge mensen ook productieve verbale arbeid kunnen leveren, en laat je latijn vallen of vertaal het voor de plebs onder ons. Niemand, en zeker en vast ik ben er totaal niet van onder de indruk.
Belg of niet, je maakt ons ten schande.

@Ov2rkill jij zegt dat ik doe alsof kanni een idioot is! Heb ik dat letterlijk gezegd? NEEN dus kom het dan ook niet zeggen.
Ik heb ook niet gezegd dat ik neerkijk op iedereen ! WEERAL FOUT!!
Het is niet dat iemand mijn gedachten moet volgen en ook niet omdat je denk dat hij het volgt FOUT!
En dat jonge mensen bepaalde verbale arbeid geven das mooi en daar sta ik achter maar laat ze dan ook positief zijn.
Zij die het niet weten wat het betekende, weten het ondertussen. happy.gif
Je moet ook niet onder de indruk zijn, heb je dit niet gevraagd.
Er zijn ondertussen wel al enkele die het beet hebben....het was eens leuk....
Ik wist niet dat ik België ten schande maakte....al eens goed lezen wat er allemaal is gepost?
Ik wist niet dat ik verplichtingen had en anderzijds wie is er blijven hammeren?
JE conclusie is fout.
Member
Gold: 0.31
Oct 20 2006 06:15am
Quote (pvp-mjol @ Thu, Oct 19 2006, 09:15pm)
jij zegt dat ik doe alsof kanni een idioot is! Heb ik dat letterlijk gezegd?
Sinds wanneer moet iemand iets letterlijk zeggen om het een waarheid te maken?
Ik heb ook niet gezegd dat ik neerkijk op iedereen ! WEERAL FOUT!!
Je moet niet zeggen dat je dat doet, of beter gezegd wil proberen, je woorden spreken voor zich.
Het is niet dat iemand mijn gedachten moet volgen en ook niet omdat je denk dat hij het volgt FOUT!
Ik zeg niet dat ze dat moeten doen, ik zeg, als ze het doen...
En dat jonge mensen bepaalde verbale arbeid geven das mooi en daar sta ik achter maar laat ze dan ook positief zijn.
We leven niet in wereld waar eeuwig geluk en ononderbroken zonneschijn bestaat, kijk maar naar je eigen leven, waarom zou alles wat we hier dan zeggen positief moeten zijn?
Je moet ook niet onder de indruk zijn, heb je dit niet gevraagd.
De intentie tot mijn indruk proberen te krijgen is er wel.
Er zijn ondertussen wel al enkele die het beet hebben....het was eens leuk....
Altijd dolle pret in je leven precies!
Ik wist niet dat ik België ten schande maakte....al eens goed lezen wat er allemaal is gepost?
Eigenlijk wel ja, kortzichtige onzin maakte het grootste ondereel uit van hetgeen je al gepost hebt.
Ik wist niet dat ik verplichtingen had en anderzijds wie is er blijven hammeren?
En wie zegt hier dat je verplichtingen hebt tot iets? En hameren, wie hamert er hier op wie? Je noemt toch niet hetgeen kanni doet hameren? Haha
JE conclusie is fout.
Zelfzekerheid siert je niet.

Member
Gold: 116.00
Oct 20 2006 10:01am
Quote (pvp-mjol @ Thu, Oct 19 2006, 12:22pm)
Master@¢?NNI

Zoals je zelf zegt "Tot zover mijn geneuk" dit is echt zever in pakskes…erg erg…
Ik heb eerlijk gezegd toch nog ¼ gelezen van je conclusie gelezen maar verder ben ik niet gegaan!

6 dagen heb je moeten pluizen en zoeken voor een eindconclusie....die totaal niks van inhoud heeft. Dat je hier je tijd hebt moeten insteken vind ik erg.

Mijn conclusie Ad imposibile nemo tenetur.

Wijze woorden mensen die het wel begrijpen

(etc.)

Je voelt jezelf vast heel interessant met je Latijnse teksten. Bewonderenswaardig dat je de tijd heb genomen ze op te zoeken in het woordenboek. Feit is alleen dat het hier niemand ook maar iets kan schelen, ook (of juist) de mensen die weten wat ze betekenen. Je toont alleen je zwakheid door een 18-jarige te proberen te overbluffen met onnodig intellectueel gezever ipv jezelf te verweren met argumenten die voor ons "kleine jongetjes" te begrijpen zijn.
Het is zielig, dat je je beter voelt dan ons. Maar als je ons zo "onervaren" vind meng je dan niet in onze "kinderachtige" discussies.

Wanneer je echt zo volwassen zou zijn als je laat blijken dat je denkt dat je bent had ik je post niet hoeven, of zelfs kunnen quoten aangezien deze er dan niet zou zijn.

This post was edited by sK_Kabouter on Oct 20 2006 10:03am
Member
Gold: 100.00
Oct 20 2006 02:16pm

Quote (Standard @ Thu, Oct 19 2006, 02:47pm)

behalve cannie dan
Member
Gold: 0.26
Oct 21 2006 03:56pm
Quote (sK_Kabouter @ Fri, Oct 20 2006, 05:01pm)
Quote (pvp-mjol @ Thu, Oct 19 2006, 12:22pm)
Master@¢?NNI

Zoals je zelf zegt "Tot zover mijn geneuk" dit is echt zever in pakskes…erg erg…
Ik heb eerlijk gezegd toch nog ¼ gelezen van je conclusie gelezen maar verder ben ik niet gegaan!

6 dagen heb je moeten pluizen en zoeken voor een eindconclusie....die totaal niks van inhoud heeft. Dat je hier je tijd hebt moeten insteken vind ik erg.

Mijn conclusie Ad imposibile nemo tenetur.

Wijze woorden mensen die het wel begrijpen

(etc.)

Je voelt jezelf vast heel interessant met je Latijnse teksten. Bewonderenswaardig dat je de tijd heb genomen ze op te zoeken in het woordenboek. Feit is alleen dat het hier niemand ook maar iets kan schelen, ook (of juist) de mensen die weten wat ze betekenen. Je toont alleen je zwakheid door een 18-jarige te proberen te overbluffen met onnodig intellectueel gezever ipv jezelf te verweren met argumenten die voor ons "kleine jongetjes" te begrijpen zijn.
Het is zielig, dat je je beter voelt dan ons. Maar als je ons zo "onervaren" vind meng je dan niet in onze "kinderachtige" discussies.

Wanneer je echt zo volwassen zou zijn als je laat blijken dat je denkt dat je bent had ik je post niet hoeven, of zelfs kunnen quoten aangezien deze er dan niet zou zijn.

Waarom zou ik mij interessant voelen....voor mij was het genoeg om eens te zien wie hier mee is...
En ik hoef niet te zoeken in een woordenboeken en zeker niet 6 dagen zoeken wat ik ga antwoorden.
Ik wil niemand overbluffen maar als je vraagt om te spelen mag ik dan ook spelen ja? Als ik niet mag wel ja dan begrijp ik het wel.. Maar ja ik dacht niet dat jij in de discussie lag....zal wel te maken hebben zeker omdat het @kanni is?
Btw dat quoten ohhh wee das nu plots zo belangrijk of is het gewoon om alsnog een argument te vinden en het laatste woord te zoeken!

Dus lol..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll