d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hier Word Ik Dus Bedroefd Van > Een Van Me Vrienden Vraagt Of We Samen
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 9,221.15
May 24 2010 06:01am
Quote (shadowstriker89 @ 24 May 2010 10:51)
het was een sms, idioot. boxen is voor testosteron slikkende kut gays

Waarschijnlijk iemand anders die met zijn telefoon lollige smsjes heeft verstuurd. :wacko:
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
May 24 2010 01:39pm
nee ouwe het was een serieuze sms, hij vroeg ook nog naar andere dingen die alleen hij kan weten omdat hij erbij was.
Member
Gold: 9,221.15
May 24 2010 01:57pm
Quote (shadowstriker89 @ 24 May 2010 20:39)
nee ouwe het was een serieuze sms, hij vroeg ook nog naar andere dingen die alleen hij kan weten omdat hij erbij was.

:thumbsup:

Post zn hele sms hier? :wacko:
Member
Gold: 12,648.00
May 24 2010 02:04pm
Naja, ik zou 'm iig beleefd er op wijzen dat je er niet van gediend bent.
Of je 't aan de anderen verteld... Moet je uiteindelijk zelf weten, maar weeg het even af; je hebt er mss wel wat lol om, maar je verwoest zijn (huidige) leven.

Quote (uNoTopia @ 24 May 2010 00:54)
Gewoon met zn allen wanken, en komen op een crackertje.. Wie als laatste komt moet die cracker opeten. Is heel normaal, iedereen doet het.  :wacko:
BNN kalender?

Quote (Pattern @ 24 May 2010 00:55)
ugh, die kende ik.
Kankervies!
Jij had verloren dus?

Quote (uNoTopia @ 24 May 2010 21:57)
:thumbsup:

Post zn hele sms hier? :wacko:
Hou eens op met die wacko smileys? :wacko:
Banned
May 24 2010 03:03pm
nee ouwe hele sms hier gaat te ver. en doorvertellen, ik heb het al 2 vrienden en me vriendin gezegd. hoe de kanker moet ik deze trauma anders verwerken ouwe. ik kon me nergens op concentreren op het werk en barste soms uit het niets in lachen uit.. kanker erg dit. nog steeds gewoon. al die subtiele hints kloppen nou gewoon dat hij altijd al gay was. te kanker errrrgg en hij had moeten weten dat ik het door zou vertellen ouwe als hij maar niet zelfmoord pleegt ofzo want dan is het mijn kanker schuld
Member
Gold: 0.02
May 24 2010 03:09pm
Quote (shadowstriker89 @ 24 May 2010 23:03)
nee ouwe hele sms hier gaat te ver. en doorvertellen, ik heb het al 2 vrienden en me vriendin gezegd. hoe de kanker moet ik deze trauma anders verwerken ouwe. ik kon me nergens op concentreren op het werk en barste soms uit het niets in lachen uit.. kanker erg dit. nog steeds gewoon. al die subtiele hints kloppen nou gewoon dat hij altijd al gay was. te kanker errrrgg en hij had moeten weten dat ik het door zou vertellen ouwe als hij maar niet zelfmoord pleegt ofzo want dan is het mijn kanker schuld

Jezus man, vat niet alles zo letterlijk op.
Mensen die ZEGGEN dat ze zelfmoord plegen doen het JUIST niet.
Member
Gold: 12,648.00
May 24 2010 03:52pm
Haha, dat spontaan in lachen uitbarsten kan ik me wel voorstellen tbh, zou ik zelf wss ook doen.
Ach joh, als er toch al tijden van die 'subtiele hints'waren, dan is 't voor de anderen waarschijnlijk ook niet zo'n verrassing als je 't ze verteld. Dat doet er wat mij betreft niet aan af dat het een hele foute sms blijft.

Quote (Pattern @ 24 May 2010 23:09)
Jezus man, vat niet alles zo letterlijk op.
Mensen die ZEGGEN dat ze zelfmoord plegen doen het JUIST niet.
Ik denk dat er nu iemand iets over Yoghurt gaat zeggen...
3, 2, 1, Yoghurt!
Maar idd, ik heb meerdere mensen gekend die het zeiden te gaan doen cq er over te denken en het niet hebben gedaan, maar als ik iemand sprak waarvan een kennis zelfmoord had gepleegd, dan was het idd vaak geheel onverwacht.
Member
Gold: 0.02
May 24 2010 04:07pm
Quote (MarkIris @ 24 May 2010 23:52)
Haha, dat spontaan in lachen uitbarsten kan ik me wel voorstellen tbh, zou ik zelf wss ook doen.
Ach joh, als er toch al tijden van die 'subtiele hints'waren, dan is 't voor de anderen waarschijnlijk ook niet zo'n verrassing als je 't ze verteld. Dat doet er wat mij betreft niet aan af dat het een hele foute sms blijft.

3, 2, 1, Yoghurt!
Maar idd, ik heb meerdere mensen gekend die het zeiden te gaan doen cq er over te denken en het niet hebben gedaan, maar als ik iemand sprak waarvan een kennis zelfmoord had gepleegd, dan was het idd vaak geheel onverwacht.

Klopt.
Het is vooral het vragen om aandacht of om mensen bang te maken.
Mensen die het daadwerkelijk doen praten er nauwelijks over, die willen niet overgehaald worden denk ik.
Banned
May 24 2010 04:26pm
Quote (MarkIris @ May 24 2010 09:52pm)

3, 2, 1, Yoghurt!

tja maar bij diegene is het ook onverwachts als hij het doet. en echte subtiele hints waren het niet maar gewoon als we zeiden je bent gay dan bleef hij een half uur door vragen waarom we dat dachten. of bijvoorbeeld zijn favoriete films, troy en gladiator. sowieso dat die kerel graag naar blote lichamen kijkt. Ook dachten we hem een keer met een stijve gezien te hebben @ de sauna. allemaal van die piepkleine dingen. ik hoorde laatst ook van me vriendin dat hij haar altijd vraagt of we nog wat hebben.
maar uiteindelijk is het echt fucked up.
Member
Gold: Locked
May 25 2010 04:09pm
Haha:D
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll