Quote (Standard @ Fri, 6 Oct 2006, 17:58)
Quote (aksit)
@ edu, er is nog altijd een verbod op het klonen van mensen, dus dat zal niet zomaar gebeuren. Ook niet door de alqaida.
En wie controleert ze? De Al Qaeda is niets meer dan een groep gefinancieerd door de Amerikaanse overheid, en tevens als zondebok worden aangewezen op de 11 September gebeurtenis.
Geloof me, als ik je vertel, dat er heus wel wetenschappers zijn die zich bezighouden met klonen van dieren, en uiteindelijk mensen. Ik las laatst zelf een boek dat een theorie bevatte dat Jezus Christus terug zou keren door middel van het klonen van een mens uit zijn DNA dat in de heilige graal opgeslagen was.
Ik weet dat er mensen zijn die zich er mee bezig houden, ik heb ook een verhaal gehoord van een japanner die zei dat hij een doorbraak had op het gebied van stamcellen om zijn research erna te financieren (klonen van mensen dan)
Maar het heeft zowiezo geen nut om je te laten klonen. Je creert gewoon een ander mens die er hetzelfde uitziet en hetzelfde denkt. Maar er is geen telephatische verbinding of zo. Dus onsterfelijkheid voor jezelf kan je ook vergeten. Mss dat andere niet zo erg zullen rouwen als je dood gaat, maar is dat nou zo leuk?