Quote (Standard @ Sat, 30 Sep 2006, 13:49)
Ach, ja. Je hebt genoeg geld gedoneerd, kerel. Tot zo.
Iets kopen met Forum Gold kan je ook verstaan onder "fg verkopen voor hard cash op Ebay" en daarna iets bestellen op een site. Of Forum Gold verruilen voor wat je ook wil kopen, en dat de trade vervolgens grote aantallen Forum Gold verruilt voor cash. Geloof me, het gebeurd.
"hard cash" zul je nooit krijgen via Ebay. Plus, als je onder "kopen met forumgold" "kopen met hard cash" verstaat, hoe zeg je dan in jouw taalgebruik dat je werkelijk iets "koopt met forumgold"? Je bent één complex wezen, prinses.
Edit: Ik huil niet, sorry.
Nee?
En daarnaast verwacht ik toch wel een andere houding van iemand die Members++ heeft en trusted is. Ik weet niet over hoeveel zelfkennis je beschikt, maar als je voor de grap eens uit je lichaam treed en bekijkt dat al je posts 0 constructief zijn, en alleen maar op- en aanmerkingen bevatten op anderen. Probeer je negatief over te komen, of ben je altijd al zo geweest? Ik bedoel, wat heb jij nou ooit bijgedragen aan deze site, aan deze forums of aan de Dutch Forum? Ik zie alleen gezeik, gebler en uitlatingen over een ander. Kijk zelf eens goed in de spiegel en vraag je af wat je ziet.
Betrapt!