d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Help? :d
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Sep 27 2006 06:45am
Quote (Incompetence @ Wed, 27 Sep 2006, 13:42)
Hmm, ja, dat klopt. Probeer inderdaad eens de nieuwste software te downloaden en schakel al je anti-virus programma's uit voordat je installeerd.

De software deed het van tevoren ook al, had die van internet ook al gedownload, niets werkt, ik ga denk ik deze maar 'Tzeh k-woord' hard uit het raam gooien, en maar een nieuwe kopen?
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Sep 27 2006 07:02am
Quote (wolfboy @ Wed, Sep 27 2006, 12:45pm)
Hmm, ja, dat klopt. Probeer inderdaad eens de nieuwste software te downloaden en schakel al je anti-virus programma's uit voordat je installeerd.

De software deed het van tevoren ook al, had die van internet ook al gedownload, niets werkt, ik ga denk ik deze maar 'Tzeh k-woord' hard uit het raam gooien, en maar een nieuwe kopen?
Ik zou dan eerst maar even een webcam van iemand anders lenen en kijken of die wel goed werkt. Dan weet je in ieder geval dat er niets met je moederbord aan de hand is.
Member
Sep 27 2006 07:08am
Quote (Incompetence @ Wed, 27 Sep 2006, 14:02)
Quote (wolfboy @ Wed, Sep 27 2006, 12:45pm)

Ik zou dan eerst maar even een webcam van iemand anders lenen en kijken of die wel goed werkt. Dan weet je in ieder geval dat er niets met je moederbord aan de hand is.

Mja, ik zie nog wel, nu ga ik in ieder geval weg, bedankt voor de hulp alvast! biggrin.gif
Lateeeeeeeeeeur!
Member
Gold: 541.90
Sep 27 2006 08:57am
probeer of je webcam en telefoon het wel gewoon doen op een andere pc en anders kan je nog proberen je chipset update of je bios flashen en kijken of het dan wel werkt :/
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Sep 29 2006 04:40pm
eigenlijk had je niets moeten formatteren.

dan kon je gewoon een systeemherstel uitvoeren en dan was het probleem al opgelost.

bios flashen? waarom?

je bios is alleen om te kijken wat er in de computer zelf zit kwa hardware

hdd
cd / dvdrom
mobo
RAM
processortje
netwerkkaartje
geluidskaartje
ga zo maar door, maar voor een webcam voor USB poort nee, dat hoef je niet je bios voor te flashen ;p

wat is precies het probleem? als je je webcam erin doet, gaat gelijk windows installeren?

probeer eerst de drivers van de software cd op je computer te gooien, en daarna pas de webcam erin, mischien heeft het effect smile.gif

succes. thumbs.gif
Member
Sep 30 2006 01:16am
Quote (DutchHooligan @ Fri, 29 Sep 2006, 23:40)

dan kon je gewoon een systeemherstel uitvoeren en dan was het probleem al opgelost.

bios flashen? waarom?

hdd
cd / dvdrom
mobo
RAM
processortje
netwerkkaartje
geluidskaartje
ga zo maar door, maar voor een webcam voor USB poort nee, dat hoef je niet je bios voor te flashen ;p

wat is precies het probleem? als je je webcam erin doet, gaat gelijk windows installeren?

probeer eerst de drivers van de software cd op je computer te gooien, en daarna pas de webcam erin, mischien heeft het effect smile.gif

succes.  thumbs.gif

Pff, allemaal al geprobeerd, op de beschrijving staat cam niet in de computer hebben tijdens het installeren, nou ik haal hem er dus uit, installeer die shit, doe 'm erin en hij herkent 'm niet.. En als ie dat wel doet en ik restart de computer herkent ie 'm niet meer.. :\
Member
Sep 30 2006 07:38pm
Quote (DutchHooligan @ Sat, 30 Sep 2006, 00:40)

bios flashen? waarom?

hdd
cd / dvdrom
mobo
RAM
processortje
netwerkkaartje
geluidskaartje

succes.  thumbs.gif

usb zit in je moederbord= tog hardware?
als ik me bios bekijk staat usb er ook tussen

Member
Oct 1 2006 02:11am
Quote (edujackass @ Sun, 1 Oct 2006, 02:38)
Quote (DutchHooligan @ Sat, 30 Sep 2006, 00:40)

bios flashen? waarom?

hdd
cd / dvdrom
mobo
RAM
processortje
netwerkkaartje
geluidskaartje

succes.  thumbs.gif

usb zit in je moederbord= tog hardware?
als ik me bios bekijk staat usb er ook tussen

En hoe kan ik de bios zien?
Member
Oct 1 2006 04:31am
als je pc opstart op de toets delete drukken (in het begin he ^^ houd em voor de zekerheid maar heel de tijd ingedrukt)
en dan met je toetsenbord navigeren en zoeken naar usb het kan best wel dat die dan unable staat ofzo of 2.0 staat unable
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Oct 2 2006 06:37am
Quote (edujackass @ Sun, Oct 1 2006, 10:31am)
als je pc opstart op de toets delete drukken (in het begin he ^^ houd em voor de zekerheid maar heel de tijd ingedrukt)
en dan met je toetsenbord navigeren en zoeken naar usb het kan best wel dat die dan unable staat ofzo of 2.0 staat unable

als jij in je bios kijkt, kan je zo zien dat er een USB zit ja, dat bekenent dat ie hem herkent, en zou kunnen dat je vanaf een USB stick zou kunnen opstarten, maar niet ieder moederbord ondersteunt dat, dus roep niet te hard flash je bios, stel dat het fout gaat? dan kan je je pc wel weggooien.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll