Quote (WemyNM @ 3 Feb 2010 10:36)
Da's effectief. Je brengt waarschijnlijk meer tijd door op de vliegvelden, dan op een vergadering. Ongetwijfeld zul je gaar zijn.
Zaterdagavond is in ieder geval RR bij de Chef (topkwaliteit, zo verzekerde die me). Wäre super, wenn du dabei bist.
Ik doe mijn best.
Quote (shadowstriker89 @ 3 Feb 2010 14:30)
als ik zelf baco maak doe ik dat liefst met een schijfje citroen onderin MET STAMPERRRR en die dan helemaal kapot rammen met de bacardi en cola erbij en dan 2 eisklontjes erbij en de shit nog 1x goed doorroeren.
en over valentijn.. hahaha ja met die van mij is dat ook zo

heb iig 1 hint waarvan ik weet dat ze het al vergeten is wat ik ook ga geven met valentijn, en zat zelf te denken aan een lingerie setje, maar dat is TWINTICH EURO op zen goedkoopst, dus dan zit ik met dat andere kadootje al op de 25.. en om dat nou te doen voor een dag als valentijn.. dat andere krijgt ze wel met haar verjaardag, tenzij me ouders mee betalen

Voor 20 euro koop je niet echt toplingerie. Overigens heeft MarkIris voor de verandering een keer gelijk: het is belangrijker dat zij het mooi vindt, dan wanneer jij het mooi vindt. Daarnaast vind ik lingerie over het algemeen vrij overrated.