d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Steve Irwinn Overleden > R.I.P Steve
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Sep 6 2006 08:53am
hersens van een krokodil zijn niet groter dan jouw duim, ik denk niet dat er plaats is om te denken daar:P
Member
Gold: 14.61
Sep 6 2006 09:00am
ah tis echt sund, hij was echt lief.

keek er graag naar op tv
Member
Gold: 12,649.00
Sep 6 2006 05:23pm
Het kind op die foto is zijn eigen dochter, ze ging al mee films maken toen ze nog maar 6 dagen oud was en met 2 weken oud vloog ze al bij Steve op schoot over naar Mexico. Gister film/docu gezien op Animal Planet over Steve's leven.

Cameraman en beste vriend van hem waren erbij toen het gebeurde, Steve zwom over een rog heen en net op dat moment ging de staart van die rog omhoog en kreeg Steve de stekel (giftig) precies in zijjn hart. Ze hebben hem meteen naar de boor gehaald en daar proberen te reanimeren en ondertussen terug gevaren naar het land waar reddingspersoneel klaar stond. Heeft allemaal niet mogen baten. (Dat is wat ik zo nog wete vanuit persconferentie die ik gister/vannacht op tv heb gezien) Dacht dat zijn dochter (nu jaar of 12 ofzo) ook mee was naar het strand, maar niet mee mocht zwemmen (niet helemaal zeker though).
Member
Gold: 1,724.80
Sep 11 2006 03:50am
ik denk dat hij liever zo overlijd dan door een stom iets als een hartaanval ofzo...

tis wel kut voor zijn nabestaanden ja, maar voor hetzelfde geld hadden ze hem uit een krokodil moeten halen, en dat is toch iets minder fris....

wist iemand btw al dat die pijlstaartroggen ook in de noordzee zwemmen en dat ze bijna nooit mensen aanvallen?
ze zijn btw ook giftig, maar daar heeftie niet veel last van gehad.

best wel ironisch, hij was bezig met een documentaire over oceans deadliest, en dat komt zo idd wel duidelijk naar voren.

over een tijdje zal het stukje film wel op internet staan, en das best kut voor zijn familie.

R.I.P Steve Irwin
Member
Gold: 13.38
Sep 12 2006 01:14am
Quote (PYF_Secret @ Mon, Sep 11 2006, 10:50am)
ik denk dat hij liever zo overlijd dan door een stom iets als een hartaanval ofzo...

tis wel kut voor zijn nabestaanden ja, maar voor hetzelfde geld hadden ze hem uit een krokodil moeten halen, en dat is toch iets minder fris....

wist iemand btw al dat die pijlstaartroggen ook in de noordzee zwemmen en dat ze bijna nooit mensen aanvallen?
ze zijn btw ook giftig, maar daar heeftie niet veel last van gehad.

best wel ironisch, hij was bezig met een documentaire over oceans deadliest, en dat komt zo idd wel duidelijk naar voren.

over een tijdje zal het stukje film wel op internet staan, en das best kut voor zijn familie.

R.I.P Steve Irwin

de witte haai of great white,the white dead is ook al gesignaleerd in de noordzee biggrin.gif
Member
Gold: 12,649.00
Sep 12 2006 05:09am
Zojuist op de radio gehoord:
'Fans' van Steve hebben in Australie wraak genomen.
Op stranden aldaar zijn al tientallen dode pijlstaartroggen gevonden met afgesneden staartpunten.
Beetje jammer he!
Lijkt mij juist dat hij dat NIET zou willen.
Hij is/was toch een natuurBESCHERMER?!?
Waarom kunnen mensen zo STOM zijn...
Dit is echt iets waar ik me van binnen boos over kan maken!
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Sep 12 2006 05:28am
Quote (MarkIris @ Tue, Sep 12 2006, 11:09am)
Op stranden aldaar zijn al tientallen dode pijlstaartroggen gevonden met afgesneden staartpunten.
Beetje jammer he!

Niet doen, heb je niks aan.

Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Sep 12 2006 05:31am
Quote (MarkIris @ Tue, 12 Sep 2006, 12:09)
Beetje jammer he!

Dat is wel echt iets kansloos ja.. Lekkere 'fans' ook.. Als je een echte fan bent, ga je hem achterna vind ik!
Member
Gold: 5,901.42
Sep 14 2006 07:49am
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=4018639&st=0
een topic met iemand die beweerd het filmpje te hebben, er vatl alleen niet veel te zien.
Member
Gold: 0.00
Sep 14 2006 10:47am
lijktme ook sterk aangezien politie bekend heeft gemaakt het filmpje te deleten.

maar ik denk toch wel dat steve dat niet had gewilt en gewoon op tv had laten komen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll