d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wooot? O_o
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Sep 5 2006 12:09pm
Quote (Incompetence @ Tue, 5 Sep 2006, 20:07)
Haha, ik zie over het algemeen wel degelijk verschil tussen Nederlanders en Belgen... maarja, dat ben ik.

Enkel en alleen aan uiterlijk? Hoe?
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Sep 5 2006 12:21pm
Quote (¢?NNI @ Tue, 5 Sep 2006, 19:02)
Quote (wolfboy @ Tue, 5 Sep 2006, 19:58)
Quote (¢?NNI @ Tue, 5 Sep 2006, 18:38)
Quote (wolfboy @ Tue, 5 Sep 2006, 19:12)
Quote (¢?NNI @ Tue, 5 Sep 2006, 18:03)
Quote (wolfboy @ Tue, 5 Sep 2006, 18:47)
Maar ¢?NNI, bij sommige mensen herken je gewoon meteen wat hun nationaliteit is, period!

Ja? Ik kan het verschil tussen een Marokkaan en een Tunesiër niet zien net zoals ik het verschil tussen een Belg en Nederlander niet kan zien.

Marokkaan en Tunesier, zien die er hetzelfde uit? Ik weet het niet ohmy.gif
Maar toen ik dat zei tegen de politie zeiden die al meteen tegen elkaar is het misschien die ene die we vandaag achterna zaten (dat was een bekende van de politie, en ook marokkaan..)

Mja, zijn alletwee Noord-Afrikaanse landen die aan Algerije grenzen....

Dus die zijn zo goed als hetzelfde getint? Maar de kans is toch groter dat het een marokkaan is dan een Tunesier.. wink.gif

De kans is nog groter dat het gewoon een Nederlander was.

Ja, ligt eraan hoe je het bekijkt, als je het percentage Nederlanders tegenover het percentage Marokkanen uitzet, en dan het gemiddelde neemt van de kans op inbraak is die kans groter bij een Nederlander dan bij een Marokkaan, maar aangezien het percentage inbraak / Marokkaan hoger ligt dan bij Nederlanders (weet ik niet zeker, maar ben ik bijna zeker van), is die kans weer kleiner.
Member
Gold: 5,901.42
Sep 5 2006 12:22pm
belgen zijn tog die mensen met fel gekleurde wijde kleren en een puntmuts, die omhoog gaat en ping doet als ze iets bedenken of schrikken e.d.?
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 5 2006 12:30pm
Quote (reneisgoed1 @ Tue, Sep 5 2006, 01:31pm)
hahahha hier worden steeds bier kraten uit de tuin gejat maar gelukkig hebben we nu een alarm systeem en een hond wink.gif

LoL ... alchohol verslaving?

Quote (Tha_Axid @ Tue, Sep 5 2006, 06:22pm)
belgen zijn tog die mensen met fel gekleurde wijde kleren en een puntmuts, die omhoog gaat en ping doet als ze iets bedenken of schrikken e.d.?

hahahahaha .... schitterend!!! Ben zelf ook wel Belg, maar echt een megagrappige opmerking van je kerel xD

Mja hier is nog nooit iemand ingebroken, buiten mezelf dan alsk men sleutels weeral niet eens bij had ^^

Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Sep 5 2006 12:48pm
Quote (¢?NNI @ Tue, Sep 5 2006, 06:09pm)
Quote (Incompetence @ Tue, 5 Sep 2006, 20:07)
Haha, ik zie over het algemeen wel degelijk verschil tussen Nederlanders en Belgen... maarja, dat ben ik.

Mja, dat is heel erg moeilijk te zeggen... ik zie het vooral aan de mond en de ogen. Het gaat uiteraard niet altijd en voor elke Belg op, maar tot dusver heb ik er niet veel naast gezeten. Hoe ik weet dat ik gelijk had? Dat hoor je meteen ^^
Member
Sep 5 2006 01:34pm
Quote (wolfboy @ Tue, 5 Sep 2006, 20:21)
Quote (¢?NNI @ Tue, 5 Sep 2006, 19:02)
De kans is nog groter dat het gewoon een Nederlander was.

Ja, ligt eraan hoe je het bekijkt, als je het percentage Nederlanders tegenover het percentage Marokkanen uitzet, en dan het gemiddelde neemt van de kans op inbraak is die kans groter bij een Nederlander dan bij een Marokkaan, maar aangezien het percentage inbraak / Marokkaan hoger ligt dan bij Nederlanders (weet ik niet zeker, maar ben ik bijna zeker van), is die kans weer kleiner.

Ik had het meer over het feit dat hij (of het nu een Marokkaan, Tunesiër of Algerijn was) waarschijnlijk genaturaliseerd net zoals de meeste allochtonen die 2de/3de generatie zijn. smile.gif

Quote (Incompetence)
Quote (Kanni)
Quote (Incompetence)

Mja, dat is heel erg moeilijk te zeggen... ik zie het vooral aan de mond en de ogen. Het gaat uiteraard niet altijd en voor elke Belg op, maar tot dusver heb ik er niet veel naast gezeten. Hoe ik weet dat ik gelijk had? Dat hoor je meteen ^^

Nee dat kan je niet.

This post was edited by ¢?NNI on Sep 5 2006 01:36pm
Member
Sep 5 2006 02:40pm
Quote (¢?NNI @ Tue, Sep 5 2006, 07:34pm)
Quote (Incompetence)
Quote (Kanni)
Quote (Incompetence)

Nee dat kan je niet.

Waarom niet? Belgen praten nou eenmaal anders Nederlands dan Hollanders, dialecten meegerekent.

This post was edited by Incompetence on Sep 5 2006 02:41pm
Member
Sep 5 2006 03:15pm
Quote (Incompetence @ Tue, 5 Sep 2006, 22:40)
Quote (Incompetence)
Quote (Kanni)
Quote (Incompetence)

Nee dat kan je niet.

Waarom niet? Belgen praten nou eenmaal anders Nederlands dan Hollanders, dialecten meegerekent.

Ik had het enkel over uiterlijke kenmerken wat ook duidelijk in één van mijn vorige quotes staat, DUH.
Member
Gold: 5,901.42
Sep 5 2006 03:25pm
waar ging deze topic ook alweer over? tongue.gif
Member
Sep 5 2006 03:28pm
Quote (¢?NNI @ Tue, Sep 5 2006, 09:15pm)
Quote (Incompetence @ Tue, 5 Sep 2006, 22:40)
Quote (Incompetence)
Quote (Kanni)
Quote (Incompetence)

Nee dat kan je niet.

Ik had het enkel over uiterlijke kenmerken wat ook duidelijk in één van mijn vorige quotes staat, DUH.

Juistem. In dat geval moet ik antwoorden; Dat kan ik in de meeste gevallen wel, waarom zou ik dat niet kunnen? Omdat jij dat niet kan wil niet zeggen dat een ander dat niet kan.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll