oke jongens vanacht was weer kanker kanker kanker harde drama. we begonnen met drinken bij iemand anders, ik had bacardi 151 geregeld maar niemand durfde het te drinken omdat ze dachten dat er een blaastest was bij het feest van het stedelijk in de 3 gezusters dusja ik me fles voor niks mee genomen wij allemaal nuchter aankomen daar 30 kankerveel gepint voor kankerveel bier en was allemaal leuk enzo we konden voor de 18+rij gaan want de 16+was gigantisch en toen uuhh ja wij gelijk al de trappen op naar boven en gelijk drinken en was wel leukkkkkk en toen dachten we, ja we gaan tequila drinken word lachen dus toen hadden we er 4 op ofzo en toen weer hoop bier van die 30 euro en toen weer een paar tequilas en toen ging het fout mattie. ik was lam. en meestal gaat dat nog gewoon goed enzo ik zorg er gewoon voor dat ik niet te veel hoef lopen en probeeerrr gewoon stil te staan tot ik me weer wat nuchterder voel hahaha maarrr het was weer gay ouwe want ik had geld over en ik dacht. hmmm zal ik weer eens sigaretten gaan kopen? dus ik was dat helemaal van plan en zou geld gaan wisselen en zegt zo'n kerel aan de bar hey ga eens achter mij staan en toen keek ik hem boos aan draait hij zich om haha en toen ging er een meisje links van hem weg ging ik daar maar staan en was eerder aan de beurt maar toen zei die vent NEE KAN NIET WISSELLENNN en toen dacht ik ja krijg kanker ik wi geen bier meer ouwe en toen had een maat van mij een peuk geregeld en was mijn idiote drang om een pakje te kopen weer over

ennn ja ik weet niet of het kwam door het roken of door nog een biertje maar ik werd ineens kankermisselijk dus ik snel die trappen aflopen naar de wc en onderstre trap met me hand voor me mond wat gekotst hahahaha weet niet of mensen het zagen ik snel naar de wc daar verder in de wasbak maar er stonden daar ook nog andere kerels hahahaha dus die allemaal smerig kijken en toen waren ze allemaal maar weg gegaan maar dat was dus vet drama, dus ik klaar met overgeven, ik glij nog ff uit in de troep die daar ligt haha en ik loop weer terug naar boven met een gruwelijke adem, kauwgompje genomen nog wat meisjes gezien van school een 7up gedronken en de rest van de avond weet ik nog maar vaaaaaaaag ik heb ook stukke gemist volgens mij.. toen gingen we naar de fietsenstalling hahaha moest nog een maat van mij overgeven doe thij het over fietsen heen die smeerlap hahaha en gingen we nog pizza halen en fietsen op ijs als je zat bent gaat dus niet. een turkse pizza besteld voor 3 euro dus ik eet hem op en 10 minuten later komt er een kerel langs met een turkse pizza had 1 van julie dat besteld? dus ik zeg, ja ikke hahahaha gratisss pizza had nog een maat een pizza salami besteld hij eet een stuk en gaat naar de wc gaatie OOK overgeven en toen heofde hij niks meer kon ik ook nog helft van zijn pizza op eten hahaha 2 turkse en een halve salami, was heerlijk. en toennn naar huis en we waren vergeten dat die kerel om 3 uur thuis moest zijn krijg ik smsjes van zijn ma waar is mijn zoon?

dus hem naar huis gebracht en toen zelf ook gaan slapen. en daarna wakker geworden met een uber te fatsige geur in me neus en smaak in mijn mond. had bijna nog een keer in me bed gekotst. echt een dikke anorexia avond was het. ben wel trots op mijnzelf dat ik niemand heb gezoend in mijn knetterlamme bui.
dus nu is de vraaggggg
vanavond weer naar de stad? of donderdag pas weer zodat de mensen die het zagen het al vergetn zijn.. haha