d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heb Ff Hulp Nodig
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Aug 28 2006 08:17am
Quote (cranium-sf @ Mon, 28 Aug 2006, 15:42)
( dat van stop met comentaar was voor die mongool ˘?NNI  : elke keer als ik iets zeg begint die me uit te schelden  )

Deze mongool snapt wel hoe je moet donaten en kan de Engelstalige uitleg gegeven in de stickies moeiteloos begrijpen. Over wat jij "scheldwoorden" noemt: het zijn gewoon toepasselijke koosnaampjes die een bepaald gedrag beschrijven. Niet janken, schat.

Quote (cranium-sf)
Quote (Tha_Axid)
vraag het je ouders, die weten vast hoe je geld moet overmaken.

das juist probleem die moge da ni wete tongue.gif

Stiekemerd. Liegen is niet braaf.

Quote (cranium-sf)
k snap t ongeveer nu alene nog 1 ding
hoe zet ik die 84,18 euro op men paypal acc
84,18 = 105 USD

Voor ik je zeg hoe het zit wil ik even benadrukken hoe je zelf ook moeite kan doen in de vorm van "maak een account aan en lees de (Nederlandstalige) FAQ.

Helaas kan je geen geld overschrijven van je bankrekening naar je PayPal account omdat ik aan je lelijke Vlaamse accent weet dat jij Belg bent, en dat is in België nu eenmaal onmogelijk. Als je in Nederland woont kan dat dus wel. Dus zal je een andere mogelijkheid moeten kiezen:
1. Topic "donate for me please"
2. Westernunion (google voor je vraagt wat het is)
3. Per brief.

Op je zeventien mag je toch ook wel eens wat van het bankwezen leren hoor. Of een bijles Engels nemen.
Member
Gold: 201,508.60
Aug 28 2006 08:22am
Quote (˘?NNI @ Mon, Aug 28 2006, 02:17pm)
( dat van stop met comentaar was voor die mongool ˘?NNI  : elke keer als ik iets zeg begint die me uit te schelden  )

Deze mongool snapt wel hoe je moet donaten en kan de Engelstalige uitleg gegeven in de stickies moeiteloos begrijpen. Over wat jij "scheldwoorden" noemt: het zijn gewoon toepasselijke koosnaampjes die een bepaald gedrag beschrijven. Niet janken, schat.

Quote (cranium-sf)
Quote (Tha_Axid)

Quote (cranium-sf)
84,18 = 105 USD

Voor ik je zeg hoe het zit wil ik even benadrukken hoe je zelf ook moeite kan doen in de vorm van "maak een account aan en lees de (Nederlandstalige) FAQ.

Helaas kan je geen geld overschrijven van je bankrekening naar je PayPal account omdat ik aan je lelijke Vlaamse accent weet dat jij Belg bent, en dat is in België nu eenmaal onmogelijk. Als je in Nederland woont kan dat dus wel. Dus zal je een andere mogelijkheid moeten kiezen:
3. Per brief.

Op je zeventien mag je toch ook wel eens wat van het bankwezen leren hoor. Of een bijles Engels nemen.

engels vlaams chinees who cares maakt al niks uit k snap gwn de uitleg niet
en als k iets koop steek k in de winkel gwn men bankkaart in da toestel en code indrukke meer hoef ik eig niet te weten
btw de toppic donate for me heb ik al es geprobeert en ze zeiden dat ik daar donor ster voor moet hebben en dan kom ik weer trg op het probleem hoe donate ik ^^

( als je iedereen zo een koosnaampje geeft in irl dan krijg je wssn wel veel op je bek niet?? )
srry dit moest eruit

Banned
Gold: 7.29
Aug 28 2006 08:25am
Quote (cranium-sf @ Mon, 28 Aug 2006, 16:22)
Quote (˘?NNI @ Mon, Aug 28 2006, 02:17pm)

Quote (cranium-sf)
Quote (Tha_Axid)

Quote (cranium-sf)
84,18 = 105 USD

3. Per brief.

engels vlaams chinees who cares maakt al niks uit k snap gwn de uitleg niet
en als k iets koop steek k in de winkel gwn men bankkaart in da toestel en code indrukke meer hoef ik eig niet te weten
btw de toppic donate for me heb ik al es geprobeert en ze zeiden dat ik daar donor ster voor moet hebben en dan kom ik weer trg op het probleem hoe donate ik ^^

( als je iedereen zo een koosnaampje geeft in irl dan krijg je wssn wel veel op je bek niet?? )
srry dit moest eruit

Hij legt het je godverdomme uit. Hoe makkelijk kan je het iemand maken. Ik ga dit closen, je bent 't echt niet waard geholpen te worden als je zo reageert.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll