Quote (dmx_wizzard @ Wed, 23 Aug 2006, 11:30)
belgie gewoon oost -vlaanderen
and @ cannie
onderwijs is beter
Mja, volgens mijn ervaringen niet. Ze hechten veel teveel belang aan bijvakken. Wanneer je een richting zoals toerisme doet, kan je blijven zitten wanneer je minder dan 40% voor wiskunde hebt ongeacht de andere resultaten. Dat is fout. Toerisme dient zaken aan te leren zoals talen, cultuur, pr; een zekere basis van wiskunde is wel nodig, maar om nu iemand ervoor te laten zitten vind ik echt overdreven (dat is maar 1 voorbeeld, maar ik ken er nog wel). Ze zouden ook meer maatschappelijke vakken moeten geven imo. Nu is er alleen godsdienst/zedeleer, dat is in mijn ogen veel te weinig. Omdat ouders vaak tekortkomen in het geven van een goede opvoeding moet dat in de school bijgewerkt worden.
euhm ze moeten toch kunne rekenen en met hun computer dingen kunne berekenen dus moeten ze matricen enzo zeker kenne mja
weet dus niet wat jij volgt op school

vind het nog altijd practisch dat je vanalles een beetje hebt en naar gelang de tijd gaat de richting toch zowiezo de vakken die je niet nodig hebt zwaar verminderen
maar jij wilt zeggen geen wiskunde maar 5de 6de jaar?
alleen eerste belgische elftal is slecht rest van de voetbal niet

Ik had het over het nationaal voetbalelftal... Ik weet niet over wat jij het hebt, maar de niveau van de Belgische competitie ligt toch ook lager dan de Nederlandse.
mja geef ik je gelijk in
anders hoeveel nederlandse spelers zitten er in de goeie nederlandse ploegen

?
in belgie ver bijna lalemaal belgen(alleh veel toch)
eten is ook veel beter moet je maar es komen eten in belgie vraag es aan mama en papa

je zou niet meer terug willen naar nederland
Mja, dat is natuurlijk ook relatief. Ik woon al heel mijn leven nabij Antwerpen btw; ik ben Belg.
*no comment*
enja nederlanders ook groter gedachts over hun eigen
Veralgemenende mening.