d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Haantjes Gedrag Op Het Forum > Wat vinden jullie ervan?
Prev1234512Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 5,901.42
Aug 3 2006 04:46am
Quote (Gamebrain)
Met een guild zoals 1337, de naam laat me aan vanalles denken.

wat dan?

Quote (Gamebrain)
ik verplaats mij dagelijks in veel mensen. Ik weet wat problemen zijn en niet lag of die zever, maar jezelf verplaatsen in Canni is zoals reincarneren in een vlieg. Heen en weer vliegen van topic en ambetant doen..

ik kan mij ook in cani verplaatsen, zo ongeveer, dus dan kan jij het ook best.

op zun Canni-style replies maken is best wel grappig eigelijk ^^ 2 quotes in 1 replie, must be a new record. (voor mij dan tongue.gif)

EDIT:
Quote (triple_han @ Thu, 3 Aug 2006, 11:45)
Wat stoer van je dat je invites krijgt voor guilds, ik heb ook een invite gekregen, maar dan voor een echt guild met leden die ook echt ergens voor staan op dit forum.

Is MAC stoer volgens jullie? die heeft mij ge-invite smile.gif

3 quotes nu al ohmy.gif

This post was edited by Tha_Axid on Aug 3 2006 04:49am
Member
Gold: 100.00
Aug 3 2006 04:49am
wat een canni lovers hier joh allemaal wink.gif

ag ieder recht op z'n eigen mening ookal deugt ie niet toch?
Member
Gold: 0.00
Aug 3 2006 04:50am
We hebben hier te maken met twee geniale individuen (GameBrain en MoH-PalPaTine) die — ondanks het feit dat ze erin slagen mooie essays te schrijven die grove persoonlijke steken en onovertroffen psychologische analyses bevatten — zich laten provoceren door een simpele signature die niet eens rechtstreeks naar hen was gericht. Het inzicht van hun kant dat ze deel uitmaken van de doelgroep is wel een positief punt. Zelfkennis is het begin van alle kennis, zegt men. Mezelf afvragend wat je met dit topic zou willen bereiken, geef ik je de raad dit forum minder serieus te nemen. Iemand "haten" via internet vind ik wat vergaand. Ik, bijvoorbeeld, vind jullie beiden twee jankende randdebielen. Maar meer niet. Ik vind jullie eigenlijk best schattig. Maaaaaar, anyway.

Genoeg van deze onzin.

Kijk jongen, ik maakte deze signature om te provoceren. Blijkbaar werkt het. Jij gedraagt jezelf hier als een soft pre-puberaal jong dat de frustratie-tolerantie heeft van een aan het syndroom van down lijdende kikker die uit haar vagina bloedt. Ik zal zelfs niet eens de vraag stellen hoe dit topic jou zo "volwassen" maakt, of waarom discussiëren met een zekere overtuiging me een "zielig" persoon maakt, omdat ik weet dat je antwoord toch weer uit dezelfde bullshit opgebouwd zal zijn en het dus voor mij dus tijdverspilling is. Waar de geloofwaardigheid in dit topic faalde, is het humoristisch aspect wel bijzonder groot, waarvoor dank. Ik kan er mee lachen. Maar jij niet.
Member
Gold: 5,901.42
Aug 3 2006 04:59am
Quote (¢?NNI @ Thu, 3 Aug 2006, 11:50)
Iemand "haten" via internet vind ik wat vergaand.

moet ik jouw herrineren aan een topic? http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=1348646&f=259
Member
Gold: 0.31
Aug 3 2006 05:01am
Kanni, heb ik je niet leren kennen in de BF, beginnende met een ellelange quotetrain waar we elkaar constant zaten uit te maken? Allez ja, 'uit te maken'. Nog voor deze dutch forum bestond dacht ik zelf.
Edit : Wa is er opeens me uw fg gebeurd? Uitverkoop gedaan?

This post was edited by Ov2rkill on Aug 3 2006 05:11am
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 3 2006 05:02am
Quote (Doggy-Style @ Thu, Aug 3 2006, 10:36am)
Ff aka Canni doen:

Als je een comment maakt, lees mn replies dan is deftig. Ik neem dit hele forum niet serieus, kijk maar naar wat ik gisteren gepost heb.
welke topic? Ik was gister werken. Topic: Straf (denk ik)
Ze zeiden: zeg sorry voor je mening te uiten (niet
letterlijk) en dan zou ik geen warn krijgen.
Haha, ze laten je sorry zeggen anders krijg je een warn. Wie is er nou 'KkPwnEd, ty' of zoiets tongue.gif Niemand want ik geef niet om een forum, hoeveel keer moet ik het nog zeggen?
Kijk maar wat ik gedaan heb, moest ik dit hele forum serieus nemen zou ik nooit 40 % warn gehad hebben.
Wat heeft dat ermee te maken? Je kan warns krijgen om allerlei redenen. Van een te grote avatar tot domme opmerkingen (bijdeze dus) jouw opmerking dus? Daarom dus dat je warn hebt.

Als je je dood lacht, en je zegt dat ik een forum niet zo serieus moet nemen, waarom blijf jij hier hele tijd mn comments lezen dan? Ook niks beters te doen zeker?
Dat bedoel ik dus met een domme opmerking. Maar ik zie het verband niet tussen een forum serieus nemen en 'comments' lezen? Leg uit aub. Als je dit niet begrijpt snap ik waarom je zo debiele opmerkingen geeft.
Ik wist het wel, jullie leken me allemaal leuke toffe gasten, blijkt dus dat jullie aleen stoer willen doen op een forum. Nja, mensen vergissen zich en ik heb me duidelijk vergist in de meeste van jullie
Zal het misschien niet andersom liggen?
Nee totaal niet.
Btw, m'n comments zitten in de qoutes verwerkt, je zult het wel merken.
Canni, nu hoor je het is van een ander. Trouwens, schattig? Grow up dude.

This post was edited by MoH-PalPaTine on Aug 3 2006 05:04am
Member
Gold: 4,578.00
Aug 3 2006 05:10am
1337, wat doet me het aan denken? kijk naar Ov2rkill zijn Sig. You flipping idiot.

Hellskin is nog één van de personen die ik hier het meest respecteer, en ik denk dat ik hem ga volgen. Negeren gewoon.
Want iedereen is hier werkelijk stunned door de massawoorden die Canni uit zijn kop krijgt.
-->soft pre-puberaal jong dat de frustratie-tolerantie heeft van een aan het syndroom van down lijdende kikker die uit haar vagina bloedt.
Wat een zielige flame. Ik ben 15j en doe al hele leven aan Tae Kwon-Do. Vroeger nog gezellig zitte prate in MA forums.
Daar gaat je pre-puberaal en soft. Jouw manier van argumenteren duidt op duidelijk intelligentie, maar je kan niet zeggen dat ik onbekwaam ben. Als jij zo superieur bent, zat je in Mensa of ergens anders.
Dat van die kikker is onbeduidend, ik kan dat enkel linken aan het feit datje net nog eens in de spiegel keek voor je die woorden typte. Bewijs mij het tegendeel met een foto, tough guy.

Dan ga ik wel weer in mijn marginale wijken gaan leven, en ABIDEN aan het Canni-regime dat iedereen slikt.
Member
Gold: 0.48
Aug 3 2006 05:26am
Quote (gamebrain @ Thu, 3 Aug 2006, 13:10)
1337, wat doet me het aan denken? kijk naar Ov2rkill zijn Sig. You flipping idiot.

Quote (gamebrains signature)
1337 post on: Sun, Jun 25 2006, 09:37am smile.gif

Nu lul je jezelf eigenlijk klem
Member
Gold: 4,578.00
Aug 3 2006 05:53am
Uhu, kweetet ik dacht erook aan. Maar ik ga dat in profiel zetten. Het intreseert me eiglek niet maar toch is er iets in me dat het wil houden.
Canni je mag me trouwens wel een randdebiel noemen, en iedereen mag dat wel vinden.. Maar het is echt niet het enigste wat telt.. No matter hoe 'stoer' MoH-Palpatine zich gedraagt, ik ken deze jongen IRL... Hij lijkt nogal op mij, innerlijk.
En echt, ik mag dan volgens jou een randdebiel zijn.. Maar ik heb emotie's in mij. Ik hou van mensen en leer steeds meer van meer mensen en meer van dezelfde houden. Overal doe ik mijn best om zo aardig mogelijk te zijn en vaak word ik ook geaprecieerd. Ik denk niet dat ik iemand zoals jij in mijn weg laat staan met al je flames. Ik heb liefde om me heen, ik heb veel vriendinnetjes gehad en vrienden gehad. Mss moet je ook es wat liefde zoeken. Ik weet niet wat jij, maar je arrogante posts negeer ik gewoon.

PS: het feit dat hellskin zei datje 'metje vrienden anderen gewoon wegpest' vindik ook zielig. Doe je dat IRL ook? Of isdat een frustratie die inje tebinnen schiet omdat je godganse dagen één of ander kutwerk moet doen waar niemand om je geeft? :/ Ik doe maar een gok.
Zoals deze 'softe' jongen zegt, doe gewoon eens aardig. Ik doe ook mijn best.. Nja, isn't gonna happen
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 3 2006 05:54am
Quote (Doggy-Style @ Thu, Aug 3 2006, 10:44am)

Ja, ik neem dit forum wel serieus. Maar ik laat me niet beinvloeden zoals hem. Hij neemt het TE serieus. Ik zei ook niet; neem het forum niet zo serieus, maar ik zei te serieus. Dat is wat anders wink.gif

Ik gaat lunche (K)

Quote (Doggy-Style @ Thu, Aug 3 2006, 11:26am)
Quote (gamebrain @ Thu, 3 Aug 2006, 13:10)

Quote (gamebrains signature)
1337 post on: Sun, Jun 25 2006, 09:37am smile.gif

Nu lul je jezelf eigenlijk klem

Eigenlijk niet. Jij zit wat te stoefen met je 1337 (de naam van de guild) guild, terwijl jij tegen mij zegt: Neem dit forum niet TE serieus, Ik neem het helemaal niet serieus en jij dus wel, want jij zit te stoefen met je 1337 guild, terwijl ik gewoon zeg dat ik free invites kreeg om in Chill-zone te zitten, en ja de naam zegt het zelf, ik kom hier gwn om te chillen en trades de doen, niet om jouw gezeik of dat van canni of triple of wie dan ook aan te horen.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234512Next
Closed New Topic New Poll