Ff aka Canni doen:
Als je een comment maakt, lees mn replies dan is deftig. Ik neem dit hele forum niet serieus, kijk maar naar wat ik gisteren gepost heb.
welke topic? Ik was gister werken. Topic: Straf (denk ik)
Ze zeiden: zeg sorry voor je mening te uiten (niet
letterlijk) en dan zou ik geen warn krijgen.
Haha, ze laten je sorry zeggen anders krijg je een warn. Wie is er nou 'KkPwnEd, ty' of zoiets

Niemand want ik geef niet om een forum, hoeveel keer moet ik het nog zeggen?
Kijk maar wat ik gedaan heb, moest ik dit hele forum serieus nemen zou ik nooit 40 % warn gehad hebben.
Wat heeft dat ermee te maken? Je kan warns krijgen om allerlei redenen. Van een te grote avatar tot domme opmerkingen (bijdeze dus) jouw opmerking dus? Daarom dus dat je warn hebt.
Als je je dood lacht, en je zegt dat ik een forum niet zo serieus moet nemen, waarom blijf jij hier hele tijd mn comments lezen dan? Ook niks beters te doen zeker?
Dat bedoel ik dus met een domme opmerking. Maar ik zie het verband niet tussen een forum serieus nemen en 'comments' lezen? Leg uit aub. Als je dit niet begrijpt snap ik waarom je zo debiele opmerkingen geeft.
Ik wist het wel, jullie leken me allemaal leuke toffe gasten, blijkt dus dat jullie aleen stoer willen doen op een forum. Nja, mensen vergissen zich en ik heb me duidelijk vergist in de meeste van jullie
Zal het misschien niet andersom liggen?
Nee totaal niet.
Btw, m'n comments zitten in de qoutes verwerkt, je zult het wel merken.
Canni, nu hoor je het is van een ander. Trouwens, schattig? Grow up dude.