Quote (sK_Kabouter @ Fri, 28 Jul 2006, 13:46)
Quote (KillingScream @ Fri, Jul 28 2006, 01:20pm)
Veel plezier met je bedrijf/werk

Hoop dat het je goed gaat

Pff, nu moeten sleff en ik het maar doen in de europe forumz :<
Doe maar niet alsof je het erg vind dat je op weg bent naar de alleenheerschappij.
Caitlin: ik zal je missen, maar gelukkig kom je toch weer terug zoals altijd, en misschien heb je nu een keer tijd om op MirC te komen. Veel plezier en succes met jullie bedrijfje. Mag ik vragen wat voor bedrijf jullie gaan beginnen of is dat te prive.
edit (antwoord op post hieronder): dat klopt maar hoe hij dat voor elkaar kreeg met al die aanwijzingen weet niemand

Nee hoor das zeker niet prive. Als ik dat prive zou houden kunnen we maar beter gelijk stoppen.
We willen een pension voor voorvluchtige kale oude kereltjes openen (72+)
dan afschieten en de levensverzekering innen .......

Nah just kidding we willen in het noorden van Belgie een hotel overnemen en gaan runnen.
Ik blijf dan voorlopig mijn werk als netwerk adminstrator in Den Bosch doen en ga dan op en neer rijden naar Belgie.
We hebben al een aantal dingen op het oog maar nog geen serieuze gesprekken gestart.
Voor na de vakantie staat 1 gesprek gepland en verder ga ik ook weer de studiebanken in.
@Han mijn huidige werk bestaat uit het onderhouden/beheren van het netwerk van de SNS bank maar als het aan mij ligt niet voor lang meer
@Ov2rkill Is goed jongen. Ik houd wel van mensen met een sterke mening en ik zal je mening altijd respecteren maar er tegen ingaan doe ik toch.
In een van mijn pogingen heb ik een paswoord ingesteld op irc en weet niet meer wat dat is. Is daar wat aan te doen