d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lloret De Mar > Ja Kak Morgennnnn
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Aug 10 2009 07:09am
Quote (Hellskin @ Sun, Aug 9 2009, 08:16pm)
ken me nogwel herrineren dat er 2 chicks naast me kwamen staan.

eerst begint de ene me te zoenen, toen de andere. Toen begonnen ze elkaar te zoenen.
waren spaanse chicks, ik weet tot op de dag van vandaag nogsteeds niet wat ze wilden.

Na het zoenen begonnen ze tegen me in het spaans te lullen, ik snapte er geen bal van. ik ben ze ook niet meer tegen gekomen.

Nou lul wat denk je dat ze wouden? Ooit gehoord van een triootje?

This post was edited by Tha_Angelus on Aug 10 2009 07:09am
Member
Gold: 0.00
Aug 10 2009 07:50am
Wouden

Member
Gold: Locked
Aug 10 2009 11:13am
Wat wou je dan wat ik zei: Soms dat ik zei:

This post was edited by Tha_Angelus on Aug 10 2009 11:21am
Banned
Warn: 60%
Aug 12 2009 12:59pm
oke, de vakantie was wel leuk enzo maar ik vond het eigenlijk kanker want ik heb daar wel 330 euro opgemaakt en de reis was ook 300 dus 600 in totaal gewoon WEG
het begon al kanker want we kregen te horen dat bus rijders gewoon een paar dagen minder hebben omdat ze kanker in de bus zitten tijdens hun geboekte kankerdagen. dus we hadden uiteindelijk maar 7 van de 10 nachten om uit te gaan. daarna kwamen we aan bij het appartement, kanker DRIE KWARTIER lopen om in de stad te komen, dus dat is altijd naar huis met taxi en niet teveel drinken dat je overgeeft. en betalen voor een vrouw in de taxi als die mee ging, taxi was 10 euro per rit met 4 personen dus elke avond 5 euro taxi geld kwijt. verder was het appartement zelf wel degelijk en ze hadden een mooi zwembad en zaten er nederlanders in de buurt, oja dat er veel nederlanders zijn viel wel mee, hoop mensen waren italiaans of frans. Ook was de gemiddelde leeftijd van vrouwen 18 of ouder, ook was de man vrouw verhouding (in de discotheken waar wij heen gingen) helemaal kanker 1 vrouw op 5 mannen. maar dag 1.. eerst 19 uur in een kankerbus met kanker hardcore chauffeurs die heel de nacht door kanker terror luisterden... dus wij daar aankomen willen die reisverkoopmensen 2 tours doen, een kroegentocht en een discotheektocht, dus wij dachten ja weten we gelijk welke vet zijn enzo en kreeg je ook kaartje bij voor gratis entree bij die dingen, dus 65 euro wij dachten nou oke gratis entree. dus wij die kankertochten doen, zat wel 1 vette discotheek tussen maar daar draaiden ze af en toe duitse muziek en dat vond ik vet kanker, revolution heette die tent. naja wij wilden dus naar de BETERE tenten zoals tropics, st tropez of het nederlandse kankervette bumpers maar daar aangekomen werkt onze kanker 65 euro pas bij geen van de 3 en moeten we kanker 20 de man entree betalen wat we maar niet deden.. dag 3 was een dutch party in calella of hoe je die kanker ook schrijft dus wij daarheen was wel vet vrienden gemaakt met wat mensen uit zundert die we daarna maar paar keer terug zagen omdat hun WEL naar de vette tenten gingen, dag 4 werd ineens de helft van de groep ziek (mexicaanse griep?) ik kreeg het zelf ook en verschillende mensen in het appartement en andere appartementen ook, keelpijn gevrichtpijn hele droge keel en veel hoesten. maar een echte diehard gaat natuurlijk gewoon nog steeds. dus ik met nog 2 andere toch nog uit maar de dag erna wilden de mensen die thuis bleven vroeg uit bed dus hun wilden niet te lang wakkerblijven voor dat we thuis waren dus rond 3 alweer terug.... we hadden inmiddels een leuke kroeg gevonden waar je voor 21 euro 13 bier kreeg en daar ook weer wat mensen ontmoet maar die waren kankermakkelijk.. 1 van die 2 kwam naar me toe, mag ik je pijpen op het toilet? maar ze was zoo kankerlelijk en had nog hoop op betere kansen. dus dag 5, onze 3e laatste uitgaansnacht, we komen erachter dat je in het appartement zelf gewoon een pasje kan krijgen van 25 euro waarmee je juist naar alle3 die kankervette tenten gratis entree hebt een week lang maar vonden het nu niet meer de moeite voor 3 dagen. Dus wij weer naar die revolution tent, mensen gezien uit ons appartement die wel te doen waren, 1 leuke zater ertussen dus ik wilde haar maar kans niet gelijk gegrepen.. had haar moeten zoenen toen ze me aanbod om bij haar op schoot in de taxi naar huis te gaan... maarja.. 2e laatste dag, wij weer naar die revolution tent met die mensen uit zundert deze keer, daarna laatste nacht weer tot laat met die mensen uit appartement maar de lelijke van die groep wilde dat ik bij hun met haar ging douchen en blabla... liever niet dan. dus daarna wij weer terug naar huis. vergeten wat te kopen voor meisje I...........
fotos van dit hele kanker ding staan op me hyves voor de mensen die ik wel lief vind.

naar lloret gegaan, niet gezoend, niet geneukt, niet naar de 3 vetste discotheken geweest. 600 euro op en daar alleen maar wat kanker sigarette gerookt en bier gedronken en bij het zwembad/strand gelegen. brak en ziek.

kanker.

ik ga nu maar samen met veel corona nog ff een kankervette kankergrote insecten B-film kijken op rtl7..

This post was edited by shadowstriker89 on Aug 12 2009 01:05pm
Banned
Aug 12 2009 01:55pm
ga nou kanker reageren op me verhaal zodat het volgend kanker jaar niet weer zo gaat!

oke mijn plan was dus gewoon nog een keer lloret omdat we dan geen last hebben van eerst de vette tenten uitzoeken. en gelijk een clubcard kunnen halen van 25 en voor de rest geen entree kosten of wat kwijt zijn.
een appartement in het midden van de stad en het ook daadwerkelijk opzoeken op de kaart
ELKE AVOND iedereen uit, ziek of niet.
met het vliegtuig in plaats van met de bus
2 kankersukkels uit de vriendengroep tyven
en de volle 2 weken boeken, 14 dagen ipv deze kankershit 7 nachten die we nu hadden.
Member
Gold: 4,132.00
Aug 12 2009 01:58pm
naar lloret gegaan, niet gezoend, niet geneukt, niet naar de 3 vetste discotheken geweest. 600 euro op en daar alleen maar wat kanker sigarette gerookt en bier gedronken en bij het zwembad/strand gelegen. brak en ziek.

lol'd bigtime :p ik doe momenteel vakantiewerk in een rusthuis :p en ik heb daar al een date versierd :d .. en jij gaat naar een neuk-paradijs en doet niets:p

lachen :p
Banned
Aug 12 2009 02:08pm
ja eigenlijk kan ik hier idd niet op adviezen rekenen.. de laptop gaat weer van me schoot ik kijk morgen wel voor replies ofzo
laterrrrrrrrr
Member
Gold: 224.00
Aug 12 2009 02:18pm
Je post tijdens Nederland - Engeland.

Het geheel klinkt wel als een deceptie. Is klote, maar je hebt altijd wel een klotevakantie in je leven. Genoeg geleerd, dunkt me.
Banned
Aug 12 2009 06:18pm
kanker, ik besef net dat ik eigenlijk gewoon kanker... 4 zoenkansen heb gehad... 2 lekkere en 2 lelijke...

mijbn hond laat net een kankersmerige bout... ik ben naar boven dude
kanker hyves is nog steeds aan het laden met die fotos upload
morgen komen pics naar 1 knappe en 2 lelijke kansen, de eerste knappe heb ik geen foto van...

This post was edited by shadowstriker89 on Aug 12 2009 06:21pm
Member
Gold: 11.33
Aug 13 2009 04:32pm
Eduard, wie is die guy met dat matje uit je vriendengroep, wat een longkop.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll