waar zijn je kankerlange onzin verhaaltjes nou over rage.
afgelopen zaterdag:
we gaan naar feest je moet zelf drank meenemen dus we doen fles whiskey maar keertje. die shit was opzich wel te drinken maar er is lekkerdere sterke drank ;d, johnnie walker red label hadden we genomen.. dus die shit op en toen ging het helemaal bergafwaarts hahaha nog meer bier, peuken :| toen naar de stad, dronke domme dingen gezegd tegen e2 hahaha en ze viel WEER tegen in de stad ook al was ik zat kun je naaagaan hahaha NIEUWE meisje C niet meer gezien in de stad wel afgesproken.. meisje S was al weg toen we naar haar cafe gingen

toen met iemand gezoend die al half een vriendje had :||| maar hij weet het niet, toen naar de graanbeurs.. die shit waar ALLES altijd fout gaat waar ik uit de meisjes toilet ben gezet en van de trap af ben gevallen en naderhand met en gestolen fiets met mijn kin op een stoeprand ben gevallen dus daar kanker 22 euro opgemaakt, toen een meisje wat veerrr onder mijn standaarden is ( 5.4) met me hand langs haar been even snel erover heen gestreken LOLLLL toen nog oude vrienden gezien, een kankerdure 4 euro durrum donnerrr gehaald en lopen omdat de stalling met me fiets dicht was gegaan, door de regen opzoek naar een slaap plaats.. die shit kwam gelukkig wel goed alleen de dag daarna een kankervieze smaak in me mond en een uber kater.
en een slecht gevoel van die zoen en van de halve vingerbeurt op de onvoldoende. voor de rest ging het wel goed in dat cafe..
This post was edited by shadowstriker89 on Jul 20 2009 08:18am