Quote (Doggy-Style @ Mon, 17 Jul 2006, 22:44)
Quote (¢?NNI @ Mon, 17 Jul 2006, 22:32)
Ik rook, maar de hoeveelheid hangt er een beetje vanaf. In de zomer, met deze hitte, is de drang om een sigaret te nemen veel minder omdat het dan naar mijn mening niet smaakt. Af en toe doe ik een poging om te stoppen vanwege het geld/conditie/druk van personen die me liever zien stoppen, maar meestal begin ik dan na 2 weken terug.
Je hebt je signature wel leuk uitgebreid.
Je moet proberen te stoppen met roken als je iemand in de buurt hebt die je kan steunen (ik weet niet of je samen woont, moet ze zelf natuurlijk niet roken

). En gebruik wat van die hulpmiddeltjes (pleisters, kauwgom etc.)
Ja, dat is meestal het probleem. Veel vrienden van me roken en dat maakt het moeilijk om te stoppen. De enige die me steunt/dwingt om te stoppen zie ik niet regelmatig genoeg om het vol te houden:P. Ik ben toch al serieus verminderd, maar dat ligt dan wellicht ook voor een deel aan het weer. Aaachja, ik geloof niet echt in die pleister/kauwgom-methodes, van dag op dag stoppen is moeilijk, maar heeft het meeste slaagkans is me gezegd geweest. Ik blijf wel gewoon pogingen doen; in augustus/september ben ik van plan om mijn conditie te verbeteren op gebied van uithouding, dus ik zal toch een poging doen om voor eens en altijd te stoppen.
Ja, mijn signature is weer wat leuker maar nu ongeveer de helft van de doelgroep suspended is (en misschien in de toekomst banned), kan ik 'm beter in het Engels maken.