d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Moderating In Het Nederlandstalige Forum.
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 0.00
Jul 13 2006 12:31pm
Quote (Hellskin @ Thu, Jul 13 2006, 08:29pm)
beetje jammer is dat weer zeg....

beetje meer ballen zou wel mogen?

maar om ontopic te blijven.
ik heb gestemt: het is hier best zo...

Dat ik het hier niet post wil niet zeggen dat wij elkaar hier niet over spreken, daar heb ik jullie niet bij nodig.
Member
Gold: 224.00
Jul 13 2006 12:35pm
CLOSET
Member
Gold: 0.30
Jul 13 2006 12:49pm
Het forum zou gecontroleerd moeten worden door een objectieve waarnemer die de taal wel spreekt maar zelf niet deelneemt aan de discussies en hier dus niet post. Op die manier zijn de regels voor iedereen even streng/soepel en is er geen sprake van mensen die boven de regels staan (de moderator of vriendjes van de moderator)
Member
Jul 13 2006 01:14pm
Quote (Hellskin)
beetje meer ballen zou wel mogen?

Zei de persoon die net dit zei:
Quote (Hellskin)
op Inet pesten kan wel degelijk effect hebben en schadelijk zijn voor de tere zieltjes van de nog jonge Dutch forum gebruikers

Quote (ReadyAimFire)
Het forum zou gecontroleerd moeten worden door een objectieve waarnemer die de taal wel spreekt maar zelf niet deelneemt aan de discussies en hier dus niet post. Op die manier zijn de regels voor iedereen even streng/soepel en is er geen sprake van mensen die boven de regels staan (de moderator of vriendjes van de moderator)

Onmogelijk. Nog meer stomme ideeën?
Member
Gold: 897.00
Jul 13 2006 01:17pm
Quote (WubenNM @ Thu, 13 Jul 2006, 20:35)
CLOSET

Doet me denken aan zo'n spelletje van sbs, waar zo'n meisje om half 4 's nachts een uur in beeld staat met een woord erbij, en dat je er zelf een ander woord achter moet verzinnen, voor een paar schamele euri.
Hmm, wat past er achter CLOSET...

Quote (ReadyAimFire @ Thu, 13 Jul 2006, 20:49)
Het forum zou gecontroleerd moeten worden door een objectieve waarnemer die de taal wel spreekt maar zelf niet deelneemt aan de discussies en hier dus niet post.

Not gonna happen smile.gif

Quote (ReadyAimFire @ Thu, 13 Jul 2006, 20:49)
Op die manier zijn de regels voor iedereen even streng/soepel en is er geen sprake van mensen die boven de regels staan (de moderator of vriendjes van de moderator)

Tja, vriendjespolitiek is er overal, doe je nix aan sad.gif

Maare, mijn vote: Laat lekker hangen zoals 't gaat. Als hier niet gediscussierd wordt heeft dit forum ook weinig zin, en is 't waarschijnlijk doodsaai...
Member
Jul 13 2006 01:22pm
Quote (Ricket @ Thu, 13 Jul 2006, 20:17)
CLOSET

Wat dacht je van ironie?

Quote (Ricket @ Thu, 13 Jul 2006, 20:17)
Maare, mijn vote: Laat lekker hangen zoals 't gaat. Als hier niet gediscussierd wordt heeft dit forum ook weinig zin, en is 't waarschijnlijk doodsaai...

discussies worden überhaupt niet bestraft, tenzij ze eindeloze onzin bevatten (spam) of tenzij ze flames bevatten; dit heeft dus niets met het topic te maken.
Member
Jul 13 2006 01:26pm

Quote (ReadyAimFire)

Als je kritiek wil geven, zorg dan dat deze terecht is. In theorie is mijn idee helemaal niet onmogelijk, in de praktijk is het gewoon zeer moeilijk haalbaar. Let vooral op het woordje "zou" in mijn uitleg: ik ben er mij ten zeerste van bewust dat dit nooit zal gebeuren. Wat daarom nog niet wil zeggen dat het idee in se stom is.
Nog meer nutteloze commentaar?
Banned
Gold: 0.01
Warn: 30%
Jul 13 2006 01:26pm
Quote (Ricket @ Thu, Jul 13 2006, 09:17pm)
CLOSET

Papier! Geweldig spul.
Member
Jul 13 2006 01:28pm
Quote (ReadyAimFire @ Thu, 13 Jul 2006, 20:26)

Quote (ReadyAimFire)

Als je kritiek wil geven, zorg dan dat deze terecht is. In theorie is mijn idee helemaal niet onmogelijk, in de praktijk is het gewoon zeer moeilijk haalbaar. Let vooral op het woordje "zou" in mijn uitleg: ik ben er mij ten zeerste van bewust dat dit nooit zal gebeuren. Wat daarom nog niet wil zeggen dat het idee in se stom is.
Nog meer nutteloze commentaar?

Zeggen "ik ga je ritueel slachten" is ook in theorie mogelijk, maar wat heeft het voor zin dat te zeggen als het toch niet gebeurt? Wat is je punt, jongen? Wat wil je bereiken?
Member
Jul 13 2006 01:33pm
wel, punt een is dat de meerkeuzeopties in deze poll niet voldoende zijn, de poll slaat dus op niets en het zou veel beter zijn als iedereen gewoon zijn mening zegt ipv te moeten kiezen uit een beperkt aantal mogelijkheden die nooit iedereen zijn mening kunnen representeren.

Punt twee is dat je niet meteen met negatieve commentaar moet komen als iemand iets zegt. Je kan ook gewoon leren mensen hun meningen te respecteren.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll