Quote (triple_han @ Sat, Jul 8 2006, 09:28pm)
Quote (LittlePrincess @ Sat, Jul 8 2006, 08:36pm)
Voor mijzelf is het wel easy money, al die HR's. Met een beetje economisch inzicht kom je al een heel eind met winst maken,
- LP
En toch met al dat economische inzicht school verlaten, schandalig!
Dat heeft niks met de economie, of met mijn economisch inzicht te maken. Ik weet wat ik deed, en ik weet wat ik doe, dat telt.
Zijn jullie allemaal rond een tafeltje gaan zitten, jullie krantenknipsels en potloodjes tevoorscijn gehaald en deze mooie signature gemaakt?
Quote (aksit)
hij zei ook "een beetje" hij gaat eerder werken en denkt zo meer te verdienen
Niet echt, ik werk nu om geld te verdienen.
Quote (kannie)
Misschien maakt hij van Diablo wel zun full time job door het verdienen van al dat easy money.
Dat doet je vriendje Han al met zijn... DIIShop.
Quote (aksit alweer)
idd, dat bedoel hij, daarom heeft hij ook maar een beetje economisch inzicht, het blijft erbij, dat hij denkt meer te verdienen als hij eerder begint.
Jij weet wat ik denk? Kerel, je weet zelf nog niet wat je moet denken, luister jij maar mooi braaf naar pappie en mammie, hoe oud ben je? 13? Vooruit, 14 met een scammertag, bij jou ontbreekt het nog wel aan het "economisch inzicht" of ben je gewoon zo simpel en weet je niet beter?
Met diploma's kan je meer, word je eerder aangenomen, en krijg je waarschijnlijk ook meer betaald. Maar dat neemt niet weg dat er nog veel ongeschoold werk hier is in Nederland dat ook gedaan moet worden. En als je daar plezier in hebt en je daar thuis voelt, waarom zou je het niet doen?
- LP