d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Ben Jij Allemaal Al Kwijt Door Kut Dupes > laat het weten ik al teveel :D
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Jul 8 2006 05:02pm
Behalen van diploma is het bewegen van de geďnformeerde partij. Signaling genoemd in economische termen.

Even efficient als het omgekeerde, screening, maar goed.. details.
Member
Gold: 5,901.42
Jul 8 2006 06:02pm
Quote (˘?NNI @ Sat, 8 Jul 2006, 22:38)
Quote (Tha_Axid @ Sat, 8 Jul 2006, 22:31)
Quote (triple_han @ Sat, 8 Jul 2006, 22:28)
Quote (LittlePrincess @ Sat, Jul 8 2006, 08:36pm)

Voor mijzelf is het wel easy money, al die HR's. Met een beetje economisch inzicht kom je al een heel eind met winst maken,

- LP

En toch met al dat economische inzicht school verlaten, schandalig!

hij zei ook "een beetje" hij gaat eerder werken en denkt zo meer te verdienen wink.gif

Maar!
Wordt je niet beter betaald mét diploma? Plus; vind je niet gemakkelijker een job met een hogere functie als je een diploma behaald hebt?

Ach, ik laat het over aan de man met het economisch plan. Misschien maakt hij van Diablo wel zun full time job door het verdienen van al dat easy money.

idd, dat bedoel hij, daarom heeft hij ook maar een beetje economisch inzicht, het blijft erbij, dat hij denkt meer te verdienen als hij eerder begint. wink.gif
Banned
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jul 8 2006 07:33pm
reported you all...

- LP
Banned
Jul 8 2006 07:44pm
Quote (triple_han @ Sat, Jul 8 2006, 09:28pm)

Voor mijzelf is het wel easy money, al die HR's. Met een beetje economisch inzicht kom je al een heel eind met winst maken,

- LP

Dat heeft niks met de economie, of met mijn economisch inzicht te maken. Ik weet wat ik deed, en ik weet wat ik doe, dat telt.

Zijn jullie allemaal rond een tafeltje gaan zitten, jullie krantenknipsels en potloodjes tevoorscijn gehaald en deze mooie signature gemaakt?

Quote (aksit)
hij zei ook "een beetje" hij gaat eerder werken en denkt zo meer te verdienen

Niet echt, ik werk nu om geld te verdienen.

Quote (kannie)
Misschien maakt hij van Diablo wel zun full time job door het verdienen van al dat easy money.

Dat doet je vriendje Han al met zijn... DIIShop.

Quote (aksit alweer)
idd, dat bedoel hij, daarom heeft hij ook maar een beetje economisch inzicht, het blijft erbij, dat hij denkt meer te verdienen als hij eerder begint.

Jij weet wat ik denk? Kerel, je weet zelf nog niet wat je moet denken, luister jij maar mooi braaf naar pappie en mammie, hoe oud ben je? 13? Vooruit, 14 met een scammertag, bij jou ontbreekt het nog wel aan het "economisch inzicht" of ben je gewoon zo simpel en weet je niet beter?

Met diploma's kan je meer, word je eerder aangenomen, en krijg je waarschijnlijk ook meer betaald. Maar dat neemt niet weg dat er nog veel ongeschoold werk hier is in Nederland dat ook gedaan moet worden. En als je daar plezier in hebt en je daar thuis voelt, waarom zou je het niet doen?

- LP
Member
Gold: 11.33
Jul 8 2006 08:59pm
Quote (LittlePrincess @ Sun, 9 Jul 2006, 01:33)
reported you all...

- LP

wat wou je reporten? Die malle avatar van je? De onzin die jij uitkraamt? De dubble posts die jij maakt? De typfouten die jij maakt (Aksit, Kannie OHH WAT GRAPPIG)? Het kinderachtige gedrag van je? Ga zo maar door..

Wees slim en 'report' jezelf aan bij de politie..

On topic:

toen ik een raffle hield, zijn er ong. 20 HRs gedissapeard, en 1 anni...
Voor de rest niks, want ik ben niet zo dom om HRs te kopen en ze vervolgens op een char te stouwen waar je niks mee doet.. Ik maakte er gelijk RWs van en verkocht ze door.
Member
Jul 9 2006 01:20am
Quote (LittlePrincess @ Sun, Jul 9 2006, 03:44am)

- LP

Dat heeft niks met de economie, of met mijn economisch inzicht te maken. Ik weet wat ik deed, en ik weet wat ik doe, dat telt.

Zijn jullie allemaal rond een tafeltje gaan zitten, jullie krantenknipsels en potloodjes tevoorscijn gehaald en deze mooie signature gemaakt?

Het is geheel mijn eigen werk! cool.gif

Quote (LittlePrincess @ Sun, Jul 9 2006, 03:44am)

- LP

Quote (aksit)
hij zei ook "een beetje" hij gaat eerder werken en denkt zo meer te verdienen

Niet echt, ik werk nu om geld te verdienen.

Quote (kannie)
Misschien maakt hij van Diablo wel zun full time job door het verdienen van al dat easy money.

Dat doet je vriendje Han al met zijn... DIIShop.

Als het een full time job was, waarom zou ik dan naar school gaan? Hoor ik daar een dissje?

p.s. je ging toch weg van dit forum? HE?!?
En waarvoor ben ik reported?
Member
Gold: 0.48
Jul 9 2006 02:57am
Quote (triple_han @ Sat, 8 Jul 2006, 23:13)
Niets, ik weet hoe ik met zo'n dingen om moet gaan.

Er zijn ook dingen geduped waarvan je niet verwacht dat die geduped zullen worden.
On topic: Ik heb genoeg verloren, maar het is maar een spelletje. Ik zit er niet mee.
Member
Jul 9 2006 03:22am
Quote (Lidol prinzez @ Sun, 9 Jul 2006, 02:44)
Quote (aksit alweer)
idd, dat bedoel hij, daarom heeft hij ook maar een beetje economisch inzicht, het blijft erbij, dat hij denkt meer te verdienen als hij eerder begint.

Jij weet wat ik denk? Kerel, je weet zelf nog niet wat je moet denken, luister jij maar mooi braaf naar pappie en mammie, hoe oud ben je? 13? Vooruit, 14 met een scammertag, bij jou ontbreekt het nog wel aan het "economisch inzicht" of ben je gewoon zo simpel en weet je niet beter?

Met diploma's kan je meer, word je eerder aangenomen, en krijg je waarschijnlijk ook meer betaald. Maar dat neemt niet weg dat er nog veel ongeschoold werk hier is in Nederland dat ook gedaan moet worden. En als je daar plezier in hebt en je daar thuis voelt, waarom zou je het niet doen?

- LP

Wat maakt die scammer tag en leeftijd uit, of jouw redenering verkeerd was, je had het over winst maken, en als je geen diploma hebt, maak je simpel weg gewoon geen winst.
En dat ik toevallig een scammer tag heb betekent nog nie dat ik niet meer normaal kan denken, en nee, ik ben geen 13 of 14, jmmr.

Maar ik ga stoppen met deze discussie, ik ben hier niet om ruzie te maken, want je bent al boos, gezien de verandering in de quotes.
Banned
Jul 9 2006 03:52am
Wow, omdat ik je naam in aksit heb veranderd denk je meteen dat ik boos ben? Dan ben je wel heel kleinzerig. Ga je ook meteen huilen als iemand je uitscheld?

Eerst weet je wat ik denk, en nu denk je te weten dat ik boos ben? Grappig, hoe het opvalt dat je niks van me weet,

Ten eerste, toen ik over "winst" sprak had dat te maken met Diablo II...
Daarnaast, er zijn zoveel mensen die een gelukkig leven hebben zonder diploma, wat is je probleem nou? Hecht je alleen waarde aan geld ofzo, je klinkt wel erg materialistisch,

- LP
Member
Jul 9 2006 03:54am
Quote (LittlePrincess @ Sun, 9 Jul 2006, 10:52)
Wow, omdat ik je naam in aksit heb veranderd denk je meteen dat ik boos ben? Dan ben je wel heel kleinzerig. Ga je ook meteen huilen als iemand je uitscheld?

Eerst weet je wat ik denk, en nu denk je te weten dat ik boos ben? Grappig, hoe het opvalt dat je niks van me weet,

Ten eerste, toen ik over "winst" sprak had dat te maken met Diablo II...
Daarnaast, er zijn zoveel mensen die een gelukkig leven hebben zonder diploma, wat is je probleem nou? Hecht je alleen waarde aan geld ofzo, je klinkt wel erg materialistisch,

- LP

ik heb nergens gezegt dat ik veel waarde aan geld hecht, ik zeg alleen dat je meer winst maakt met een diploma.
En het is overduidelijk over de manier waarop jij op mij spreekt dat je mij niet mag.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll