d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Werkt D2jsp? > Kan Iemand Mij Uitleggen Hoe Dit Werkt?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 20 2009 05:32pm
tja dat ze in me straat woont boeit me niet zoveel ik ga zowiezo weg uit dit dorp zodra ik dat kan.

mark my words, ik heb al in geen 6 jaar niet meer met iemand uit mijn dorp gesproken behalve dan de mensen bij mijn bushalte
en tja willekeurig meisje van het stappen.. ok af en toe zitten er wel heele leuke tussen.

Member
Posts: 67
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.00
Jan 20 2009 06:27pm
Quote (shadowstriker89 @ Tue, Jan 20 2009, 10:41pm)
hij dacht gewoon na hoe dat hij zelf na verloop van tijd ge executeerd zal worden
alvast ff muziek om te luisteren terwijl u mijn verhaal leest
http://www.youtube.com/watch?v=H5mhsKR9WNE



btw he.
de gemiddelde meisje uit mijn kanker incest kankervoetbal dorp is kankerlelijk maar nu heb ik iemand gevonden die ik 5 jaar niet gezien heb maar die gewoon KANKKKKKKKKKKKKKKKKERGEIL is geworden

gewoon kankerleipe shit
ik weet nog dat ze vroeger verliefd op me was LOL
kwa gemiddelde kanker incest kankervoetbal dorp jongens van 17-19 is het aanbod ook miniimaal. ten eerst doen ze allemaal vmbo en te tweede kan je ze op 2 hand tellen
jazeker ik heb maar rond de 7-10 leeftijds genoten in dit dorp.

een van haar minste punten is tegelijkertijd ook een van haar beste... ze woont zelf in dit kankerdorp (haar ouders zij hier naartoe verhuisd) maar ze woont dus niet in breda. MAAR dat zou dus wel beteken dat ik zonder verdere complicaties makkelijk heen en terug naar haar huis kan. ze woont zelfs in dezelfde straat als mij.

FOTEAU:
http://94.100.113.33/255650001-255700000/255672501-255672600/255672524_6_hDlH.jpeghaar neus is alleen wel beetje maf en ik heb wat voor meisjes met veel OOG-makeup HEHEHEHE

dutch forum, is het meisje batswaardig? of gewoon meisje uit breda nemen.




je bent maagd, ik zou er maar genoegen mee nemen voorlopig :')

de mormels waar je normaal op geilt kan je niet krijgen

misschien dat je je zaadje in haar kan planten, volgens mij is zij al helemaal eZ

Quote (shadowstriker89 @ Tue, Jan 20 2009, 05:00pm)
anaalslang


wat grappig dat een maagd als jij altijd sekstermen gebruikt

dat wijf in je sig/avvy is trouwens ook nog eens strontlelijk, dat ze het maar op der slechte humor moet gooien met der peen&uien muil

dat soort wijven moeten verkracht worden, hard, anaal, door 40 negers

zodat ze de rest van hun leven bibberend met aids in een inrichting moeten

















ja

This post was edited by irritant on Jan 20 2009 06:28pm
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 20 2009 06:38pm

door welke ben jij ontmaagd, links of rechts? zulke meisjes zijn btw ook zoveel knapper dan het type dat ik leuk vind.
iig draagt ze geen makeup of merkkleding en probeert ze niet iemand te zijn die ze niet is! en ze probeerd ook nergens bij te horen.

ik wil later niet eindigen als pijpfitter dus ik ben slapen zodat ik morgen op tijd uit bed kan om naar school te gaan

This post was edited by shadowstriker89 on Jan 20 2009 06:46pm
Member
Posts: 67
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.00
Jan 20 2009 07:13pm
Quote (shadowstriker89 @ Wed, Jan 21 2009, 12:38am)
http://94.100.114.99/394250001-394300000/394285001-394285100/394285049_6_PHBU.jpegdoor welke ben jij ontmaagd, links of rechts? zulke meisjes zijn btw ook zoveel knapper dan het type dat ik leuk vind.
iig draagt ze geen makeup of merkkleding en probeert ze niet iemand te zijn die ze niet is! en ze probeerd ook nergens bij te horen.

ik wil later niet eindigen als pijpfitter dus ik ben slapen zodat ik morgen op tijd uit bed kan om naar school te gaan


LOL

dat is al de 4e keer dat je haar erbij haalt

en ik heb je al 4x vertelt dat ik haar best smerig vindt
natuurlijk is dat een waarheid die je niet wilde horen en negeer je dat maar

zodat je als je op momenten als dit als je geen comeback weet te verzinnen dat je dit er maar bij haalt
voorspelbaar, doorzichtig en ten slotte falend ook nog eens

daarnaast, slap excuus om weg te gaan, en daarbovenop verdiend de gemiddelde pijpfitter meer dan jij ooit zal doen in je leven, dus daar maak ik me al helemaal geen zorgen over, dom kind met je oordeel over zaken waar je geen verstand van hebt

ik wil je wel eens zien op een werkplaats, 1 dagje meelopen, ik denk dat ze je net zo hard uitlachen als dat ik nu doe ^^



edit: dit is dan weer wél sexy











nu jij weer pik ^^

This post was edited by irritant on Jan 20 2009 07:17pm
Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Jan 20 2009 07:22pm
Quote (shadowstriker89 @ Wed, Jan 21 2009, 01:38am)
http://94.100.114.99/394250001-394300000/394285001-394285100/394285049_6_PHBU.jpegdoor welke ben jij ontmaagd, links of rechts? zulke meisjes zijn btw ook zoveel knapper dan het type dat ik leuk vind.
iig draagt ze geen makeup of merkkleding en probeert ze niet iemand te zijn die ze niet is! en ze probeerd ook nergens bij te horen.

ik wil later niet eindigen als pijpfitter dus ik ben slapen zodat ik morgen op tijd uit bed kan om naar school te gaan


ga naar de kerk en praat met die mensen, ik meen het..
jij hebt echt proffesioneel hulp nodig aangezien jij al zo'n foto ergens vandaan haalt
de kanker jij bent vast zo'n type waar je 5 centjes naartoe gooit op school en die ze ook nog opraapt.
Member
Posts: 67
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.00
Jan 20 2009 07:48pm
Quote (Elephante @ Wed, Jan 21 2009, 01:22am)
ga naar de kerk en praat met die mensen, ik meen het..
jij hebt echt proffesioneel hulp nodig aangezien jij al zo'n foto ergens vandaan haalt
de kanker jij bent vast zo'n type waar je 5 centjes naartoe gooit op school en die ze ook nog opraapt.


dat weet ik vrij zeker eigelijk

des te dichter bij is hij om een bjorn borg boxer te kopen waarmee hij denkt dat hij dan automatisch stoer is



oja



een volwaardig pijpfitter doet ruim 8 a 9 jaar over zijn opleiding om alle certificaten etc etc etc te behalen, misschien eerst eens research doen shadowmans, voor je oordeelt over zaken waar je TOTAAL geen verstand van hebt, wat ook al aangeeft hoe zwak je verbaal bent

This post was edited by irritant on Jan 20 2009 07:49pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 20 2009 08:08pm
Quote (Elephante @ Wed, 21 Jan 2009, 02:22)
ga naar de kerk en praat met die mensen, ik meen het..
jij hebt echt proffesioneel hulp nodig aangezien jij al zo'n foto ergens vandaan haalt
de kanker jij bent vast zo'n type waar je 5 centjes naartoe gooit op school en die ze ook nog opraapt.


haha ja dat deed je moeder ook altijd, een keer eentje vastgelijmd die heeft ze tot bloedens toe proberen los te krabben lol!
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jan 21 2009 12:35am
Quote (shadowstriker89 @ Tue, Jan 20 2009, 11:41pm)
hij dacht gewoon na hoe dat hij zelf na verloop van tijd ge executeerd zal worden
alvast ff muziek om te luisteren terwijl u mijn verhaal leest
http://www.youtube.com/watch?v=H5mhsKR9WNE



btw he.
de gemiddelde meisje uit mijn kanker incest kankervoetbal dorp is kankerlelijk maar nu heb ik iemand gevonden die ik 5 jaar niet gezien heb maar die gewoon KANKKKKKKKKKKKKKKKKERGEIL is geworden

gewoon kankerleipe shit
ik weet nog dat ze vroeger verliefd op me was LOL
kwa gemiddelde kanker incest kankervoetbal dorp jongens van 17-19 is het aanbod ook miniimaal. ten eerst doen ze allemaal vmbo en te tweede kan je ze op 2 hand tellen
jazeker ik heb maar rond de 7-10 leeftijds genoten in dit dorp.

een van haar minste punten is tegelijkertijd ook een van haar beste... ze woont zelf in dit kankerdorp (haar ouders zij hier naartoe verhuisd) maar ze woont dus niet in breda. MAAR dat zou dus wel beteken dat ik zonder verdere complicaties makkelijk heen en terug naar haar huis kan. ze woont zelfs in dezelfde straat als mij.

FOTEAU:
http://94.100.113.33/255650001-255700000/255672501-255672600/255672524_6_hDlH.jpeghaar neus is alleen wel beetje maf en ik heb wat voor meisjes met veel OOG-makeup HEHEHEHE

dutch forum, is het meisje batswaardig? of gewoon meisje uit breda nemen.


Huh, wat? Waar zijn de tieteuh?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 21 2009 01:05am
Quote (irritant @ Wed, 21 Jan 2009, 02:13)
LOL

dat is al de 4e keer dat je haar erbij haalt

en ik heb je al 4x vertelt dat ik haar best smerig vindt
natuurlijk is dat een waarheid die je niet wilde horen en negeer je dat maar

zodat je als je op momenten als dit als je geen comeback weet te verzinnen dat je dit er maar bij haalt
voorspelbaar, doorzichtig en ten slotte falend ook nog eens

daarnaast, slap excuus om weg te gaan, en daarbovenop verdiend de gemiddelde pijpfitter meer dan jij ooit zal doen in je leven, dus daar maak ik me al helemaal geen zorgen over, dom kind met je oordeel over zaken waar je geen verstand van hebt

ik wil je wel eens zien op een werkplaats, 1 dagje meelopen, ik denk dat ze je net zo hard uitlachen als dat ik nu doe ^^



edit: dit is dan weer wél sexy

http://www.blackbunny.nl/fotos/0/0/8/5/429.jpg


http://www.blackbunny.nl/fotos/0/0/9/3/707.jpg


http://www.blackbunny.nl/fotos/0/0/9/3/729.jpg



nu jij weer pik ^^


I take it dat de 1e dezelfde is als de 2e en de 3e? Heeft je moeder je met een pen je ogen uitgestoken? Tyfus, dat wijf is vies.. Met haar tatoeage, heeft ze ook baardgroei en een penis? Sowieso, piercings op andere plaatsen dan de neus / navel / oren van een meisje is ranzig.

Al die Gothics van jou zijn net halve kerels, joh.
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 21 2009 02:53am
Quote (Elephante @ Wed, Jan 21 2009, 01:22am)
ga naar de kerk en praat met die mensen, ik meen het..
jij hebt echt proffesioneel hulp nodig aangezien jij al zo'n foto ergens vandaan haalt
de kanker jij bent vast zo'n type waar je 5 centjes naartoe gooit op school en die ze ook nog opraapt.


wie ben jij?

@kruispiloot.

4de keer dat ik haar erbij haal dan valt het nog best mee want in eigenlijk elke post van jou tegen mij kom je niet verder als '' MAAGDDDDD'' ben te lui om het te tellen maar wss is het meer als 4x geweest!
en als je haar smerig vind waarom ga je dan met haar om


een semi-tietfoto voor lucas
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll