d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Verlaag Ik Mijn Ping
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jan 18 2009 10:11am
Quote (WemyNM @ Sun, Jan 18 2009, 04:08pm)
Waarom doe je precies hetzelfde waar je zo'n hekel aan hebt?

andere situatie, dat snap je zelf ook wel

zo niet, dan heb ik medelijden met je
Member
Gold: 14.89
Jan 18 2009 10:13am
Quote (irritant @ Sun, 18 Jan 2009, 17:11)
andere situatie, dat snap je zelf ook wel

zo niet, dan heb ik medelijden met je

Medelijden dient nergens toe.
Andere situatie; natuurlijk, nu gaat het om jou, dus dodge je maar weer.
Hypocrisie, knul, jij zou hier toch boven moeten staan?
Banned
Warn: 60%
Jan 18 2009 10:13am
Quote (irritant @ Sun, Jan 18 2009, 04:04pm)
n1 dodge, suggestief gejank etc etc, ook altijd lul je hetzelfde, argumenten die al meer dan 10 x afgebroken zijn, en je blijft er maar mee terug komen?

ik kan meer vrouwen krijgen dan jij ^^  dat blijkt sowieso wel omdat jij zo'n wanhopig maagdje bent, en iedere keer heb je het weer over een chick die je niet kon krijgen xD hypocriet tienertje :')

faal je met argumenten verzinnen? :')

jammer dat alles wat je niet aanstaat wat ik zeg maar gelijk aanneemt als leugen, lekker kortzichtig weer, geestelijk zwakzinnige

jij kan meer vrouwen krijgen? ;d
dit is een kwestie van verschillende standaarden. jou lat ligt gewoon veel lagern je neemt al genoeg met gotics en gabbers. en dan mij wanhopig noemen.. ik weet nog dat je een foto van een knap meisje uitmaakte voor een slet met teveel makeup.
Quote (irritant @ Sun, Jan 18 2009, 04:07pm)
je kale dooie kanker oma

edit:  wat grappig, echt alleen op dit forum lees ik dingen verkeerd als ik er snel overheen lees, typisch voor dit forum lees ik altijd bij dit topic als ik de titel snel lees  'hoe verlaag ik mijn iq" 

dat zegt toch al weer heel wat over de mensen die hier zitten

http://www.oogtest.nl/
Member
Jan 18 2009 10:46am
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Jan 18 2009, 04:13pm)
jij kan meer vrouwen krijgen? ;d
dit is een kwestie van verschillende standaarden. jou lat ligt gewoon veel lagern je neemt al genoeg met gotics en gabbers. en dan mij wanhopig noemen.. ik weet nog dat je een foto van een knap meisje uitmaakte voor een slet met teveel makeup.

neuh, verschil van smaak, heeft niks met de lat te maken

ik ben niet zo desperate als jij

leer gothic eens goed spellen btw, en tegen je beschuldigingen heb ik al meer dan 10 keer tegenargumenten gegeven die jij niet ontkracht hebt, dus verzin even wat nieuws, want je faalt zoals gewoonlijk keihard

Quote (WemyNM @ Sun, Jan 18 2009, 04:13pm)
Medelijden dient nergens toe.
Andere situatie; natuurlijk, nu gaat het om jou, dus dodge je maar weer.
Hypocrisie, knul, jij zou hier toch boven moeten staan?

andere situatie, ik hou mijn geheimpje voorlopig nog geheim

zit niet te janken als een baby die ze speen niet krijgt, waarin jij de baby bent en mijn antwoord de speen

This post was edited by irritant on Jan 18 2009 10:46am
Member
Jan 18 2009 10:59am
Quote (irritant @ Sun, 18 Jan 2009, 17:46)
andere situatie, ik hou mijn geheimpje voorlopig nog geheim

zit niet te janken als een baby die ze speen niet krijgt, waarin jij de baby bent en mijn antwoord de speen

Je bent niet zo sterk in metaforen, zéker niet, als je ze ook nog eens uit denkt te moeten leggen.

Wat is er zo geheim aan het feit, dat je steeds nieuwe accounts aanmaakt?
Volgens mij is dat een keuze die je maakt, mijn vraag is alleen, waarom je dat doet.

Waarom gedraag je je als iemand, tegen wie je je hevig verzet?

This post was edited by WemyNM on Jan 18 2009 10:59am
Member
Jan 18 2009 11:08am
Quote (WemyNM @ Sun, Jan 18 2009, 04:59pm)
Je bent niet zo sterk in metaforen, zéker niet, als je ze ook nog eens uit denkt te moeten leggen.

Wat is er zo geheim aan het feit, dat je steeds nieuwe accounts aanmaakt?
Volgens mij is dat een keuze die je maakt, mijn vraag is alleen, waarom je dat doet.

Waarom gedraag je je als iemand, tegen wie je je hevig verzet?

dat doe ik niet, mijn geheimpje is gewoon voorlopig mijn geheimpje, voorlopig, ik zal het je beknopte brein uitleggen aangezien logisch en voor de hand liggend nadenken moeilijk voor je is:

het feit dat nerds hier mijn argumenten ontwijken met domme nutteloze opmerkingen, en ik daar wat van zeg, maakt mij nog niet een hypocriet als ik niet opeens gelijk een open boek ben voor jullie nerds

zoals ik al zei

Banned
Jan 18 2009 11:11am
Quote (irritant @ Sun, Jan 18 2009, 04:46pm)

neuh, verschil van smaak, heeft niks met de lat te maken

ik ben niet zo desperate als jij

leer gothic eens goed spellen btw, en tegen je beschuldigingen heb ik al meer dan 10 keer tegenargumenten gegeven die jij niet ontkracht hebt, dus verzin even wat nieuws, want je faalt zoals gewoonlijk keihard

andere smaak.... wat een kankerslap excuus ;d stom dat je niet merkte dat ik het expres verkeerd spel. dit doen we al sinds feargotic.
Member
Jan 18 2009 11:17am
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Jan 18 2009, 05:11pm)
andere smaak.... wat een kankerslap excuus ;d stom dat je niet merkte dat ik het expres verkeerd spel. dit doen we al sinds feargotic.

slap excuus?

bestempel je elke andere mening die je niet aanstaat als slap excuus?

kortzichtig menneke ben je toch ook he
Member
Jan 18 2009 11:19am
Quote (irritant @ Sun, 18 Jan 2009, 18:08)
dat doe ik niet, mijn geheimpje is gewoon voorlopig mijn geheimpje, voorlopig, ik zal het je beknopte brein uitleggen aangezien logisch en voor de hand liggend nadenken moeilijk voor je is:

het feit dat nerds hier mijn argumenten ontwijken met domme nutteloze opmerkingen, en ik daar wat van zeg, maakt mij nog niet een hypocriet als ik niet opeens gelijk een open boek ben voor jullie nerds

zoals ik al zei

Werkt behoorlijk constratief, dat je zo moeilijk doet, maar zo'n simpele jongen bent.

"Het is mijn geheimpje", dat is duidelijk niet ontwijken met een dom en nutteloze opmerking.
Natuurlijk maakt je dat niet hypocriet, aangezien je precies hetzelfde doet (iets met logica, toch?).

Nogmaals, als jij stijlfiguren probeert aan te wenden, doe dat dan correct of doe het niet.
Draagt niet echt bij aan jouw IQ-monologen ten opzichte van anderen.
Banned
Jan 18 2009 11:24am
Quote (irritant @ Sun, Jan 18 2009, 05:17pm)
slap excuus?

bestempel je elke andere mening die je niet aanstaat als slap excuus?

kortzichtig menneke ben je toch ook he

nee natuurlijk niet behalve als het ook egt een slap excuus is idioot. daar ga je btw weer met je overused ''kortzichtig''
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll