Quote (Zompy @ Fri, 2 Jan 2009, 17:22)
Werk in RL en koop fg

jij bent echt zo'n kleine kut tering lijer he
in plaats van overal idioot op te reageren mag je tenminste de eerste post lezen
ik weet dat je 12 bent en er moeite mee hebt maar na bijna 15 duizend posts zou je toch door moeten hebben hoe het moet