Quote (Falkerakatim @ Sun, Dec 14 2008, 04:31pm)
ik heb stage gedaan op de PAAZ in asse, dan is in Sint-niklaas, rehabilisatie (vooral middelenmisbruik/schizofrenie), en ook al is in lede maar dat was bij mentaal gehandicapten
euhm ik weet niet waar ik stage ga doen ... de school beslist dat normaalgezien ... maar ik heb wel inspraak en ik mag ook 2 keuzestages opgeven.
ik zou graag is op een afdeling kinder-psychiatrie staan en ZEKER nog eens bij schizofrenen in hun acute fase...

i love psychoten

Heb ook al in lede gestaan, zoete nood gods was de naam dacht ik, en ik ga er misschien soliciteren daar het dicht bij de deur is!
Normaal gezien heb je 2 keuzestages je laatste jaar, mijn eerste was psychosenzorg (in een 'stabiele' fase). De laatste stage nu is een ontwenningskliniek in oosterzele (De pelgrim). Leuk ziekenhuis maar ik ga nooit nog werk zoeken in een ontwenningkliniek.
Als je kinderpsychiatrie wil doen, let dan gewoon goed op als man zijnde.
Zorg ervoor dat je ten eerste een goed contact hebt met je hele team en zorg dat je een zéér goed oog hebt op je contact-nabijheid met de kinderen dan.
Kinderen in zo diensten kunnen snel beschuldigingen van verkrachting naar je hoofd smijten, en dan moet je sterk staan in je schoenen, en erop voorbereid zijn.
Let ook op dat de manier waarop kinderen psychiatrische problemen uiten, deze is vaak volledig anders, nouja, je leert het allemaal wel nog op school!
This post was edited by Ov2rkill on Dec 14 2008 09:53am