Quote (triple_han @ Mon, Dec 15 2008, 03:56pm)
http://www.youtube.com/watch?v=u5qcccB5-JM
Housekippen.
ben je niet hier?! kanker op man!
nee geintje, was ff nld sarcasme
ik denk dat onze rappende negertjes hier een voorbeeld aan kunnen nemen, dit klinkt dan toch stukken beter als rap/hiphop