d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vakantie Appartement In Spanje > Tja We Moeten Onderand Al Boekenn
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 11 2008 03:59pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 09:57pm)
XD!!!!!!

je bent zo onvoorstelbaar zielig he, ik heb echt medelijden met je ^^
serieus, ik maak zelden mensen mee die zo zielig zijn als jij

normaal stop ik op dit soort momenten met het gesprek en stap ik over op andere maatregelen, maar het is het internet, dus dat gaat niet gebeuren, bof jij even wink.gif
je bent ignorant, echt waar.

gewoon totaal geen iq, dat laat je blijken
gewoon totaal een zielepoot, dat laat je zien door te zeggen dat jij de dicussie hebt gewonnen, misschien heb je dat volgens jouw normen, als dat zo is veel plezier ermee dan, ik ken de waarheid en ik ben blij dat ik VER boven jouw niveau zit, ik kijk kankerhard op je neer en daar kan jij met je dure ondergoed niks aan veranderen

Jammer dat hij dit allemaal nog moet leren. Als dit allemaal pas na de 'seks-periode' van z'n leven gebeurt, dan moeten we nog effkes geduld hebben. biggrin.gif
Banned
Warn: 70%
Dec 11 2008 04:01pm
Quote (Hendrick @ Thu, Dec 11 2008, 09:59pm)
Jammer dat hij dit allemaal nog moet leren. Als dit allemaal pas na de 'seks-periode' van z'n leven gebeurt, dan moeten we nog effkes geduld hebben. biggrin.gif

indien dat voor onze held nog in het verschiet ligt
Member
Dec 11 2008 04:02pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 10:01pm)
indien dat voor onze held nog in het verschiet ligt

Yep, ik weet toevallig dat 'ie nog maagd is.

Muhahahaha.
Banned
Dec 11 2008 04:04pm
Quote (Hendrick @ Thu, Dec 11 2008, 10:02pm)
Yep, ik weet toevallig dat 'ie nog maagd is.

Muhahahaha.

vandaar ze avvy en sig altijd en zoveel pictures van wijven

hij droomt teveel die knul
Banned
Warn: 60%
Dec 11 2008 04:09pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 10:04pm)
vandaar ze avvy en sig altijd en zoveel pictures van wijven

hij droomt teveel die knul

die plaatjes kunnen vinden is tog wel een heel ander iets als ze hebben.
sommige ''arme'' mensen moeten het doen met de wehkamp

Quote (Hendrick @ Thu, Dec 11 2008, 09:59pm)
[bJammer dat hij dit allemaal nog moet leren. Als dit allemaal pas na de 'seks-periode' van z'n leven gebeurt, dan moeten we nog effkes geduld hebben. biggrin.gifb]

hier ook maar een geheimpje, hendrick, er is een KANKERGROTE kans dat je vele jaren later als mij wort ontmaagd dus doe ff niet zo grappig meer.

Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 09:57pm)
XD!!!!!!

je bent zo onvoorstelbaar zielig he, ik heb echt medelijden met je ^^
serieus, ik maak zelden mensen mee die zo zielig zijn als jij

normaal stop ik op dit soort momenten met het gesprek en stap ik over op andere maatregelen, maar het is het internet, dus dat gaat niet gebeuren, bof jij even wink.gif
je bent ignorant, echt waar.

gewoon totaal geen iq, dat laat je blijken
gewoon totaal een zielepoot, dat laat je zien door te zeggen dat jij de dicussie hebt gewonnen, misschien heb je dat volgens jouw normen, als dat zo is veel plezier ermee dan, ik ken de waarheid en ik ben blij dat ik VER boven jouw niveau zit, ik kijk kankerhard op je neer en daar kan jij met je dure ondergoed niks aan veranderen

degene die weten wie de discussie gewonnen heeft zijn de mensen die hier posten en die kiezen vrijwel zeker mij als winnar kankerpiloot!
btw dat ik zielig ben heb je wel goed beargumenteert!1 ik d8 ik ga er eventjes om huilen ala ''kankerpilootstyle''

SIGNATURE WORTHY MENSEN!!!
beter maak je elke avond een net zo briliante opmerking kankerpiloot!! ^___^

dusssss
als jij aan het praten bent met een kerel ''IRLL'' en hij dist je kankerdik dan ga je met hem matten?
ok

dus, je draagt kisten, legerbroe, bomberjack.... EN JE WOONT IN EEN WOONWAGEN!! typische camper mentaliteit. het verklaard ook meteen waarom je zo kankerdom doet over duurdere kleding.
en zullen we wedden dat ik je wel aankan? kom dan? ik ben hoogswaarschijnlijk 2x zo groot en gespierd als jou met je 14 jarige gotic kippenbotjes.
kom je weleens in breda?

Quote (Hendrick @ Thu, Dec 11 2008, 10:02pm)
[bYep, ik weet toevallig dat 'ie nog maagd is.

Muhahahaha.[/b]

als je jou posts leest zie je meteen dat je maagd bent.
en al helemaal als je op je profile klikt wat ook getuigd van totale computerverslaving

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 11 2008 04:32pm
Member
Gold: 0.70
Dec 11 2008 04:10pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, 11 Dec 2008, 22:52)
weet je dit uit ervaring of wat lulz.

ervaring!!
Banned
Dec 11 2008 04:19pm
degene die weten wie de discussie gewonnen heeft zijn de mensen die hier posten en die kiezen vrijwel zeker mij als winnar kankerpiloot!
btw dat ik zielig ben heb je wel goed beargumenteert!1

de mensen die hier komen zijn van jouw niveau dus dat zegt niks lol

SIGNATURE WORTHY MENSEN!!!
beter maak je elke avond een net zo briliante opmerking kankerpiloot!! ^___^

dusssss
als jij aan het praten bent met een kerel ''IRLL'' en hij dist je kankerdik dan ga je met hem matten?
ok

dus, je draagt kisten, legerbroe, bomberjack.... EN JE WOONT IN EEN WOONWAGEN!! typische camper mentaliteit. het verklaard ook meteen waarom je zo kankerdom doet over duurdere kleding.
en zullen we wedden dat ik je wel aankan? kom dan? ik ben hoogswaarschijnlijk 2x zo groot en gespierd als jou met je 14 jarige gotic kippenbotjes.
kom je weleens in breda?

als mensen zo onvoorstelbaar dom als jij zijn misschien wel ja, ligt aan me bui en de hele houding van de nerd
en ik woon gewoon in een huisje hoor, dit bedoelde ik nou met dat je zo zielig en onzeker bent en denkt dat je slim bent maar je komt met de meest DOMME conclusies

en lol, kijk wat je zegt, je WED dat je mij wel aankan, je kent me TOTAAL niet rofl
makkelijk gezegd zo over het internet, veilig met je cola'tje achter je computertje ^^
en nee ik kom niet in breda, ik kom binnekort in baroeg, das de enige keer dat ik een beetje centraal kom, en over een tijdje 013, midden januari, tilburg.
grote boze brede bjornborg maagd, ik sta echt te beven lol

ik laat je lekker in je waan, des te makkelijker ben je
Member
Dec 11 2008 04:31pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 11 2008, 10:09pm)
als je jou posts leest zie je meteen dat je maagd bent.
en al helemaal als je op je profile klikt wat ook getuigd van totale computerverslaving

Muhahaha, jij als maagd, weet als geen ander, hoe een echte maagd zijn [ edit: ] 'profile' maakt natuurlijk.

This post was edited by Hendrick on Dec 11 2008 04:39pm
Banned
Warn: 60%
Dec 11 2008 04:37pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 10:19pm)
als mensen zo onvoorstelbaar dom als jij zijn misschien wel ja, ligt aan me bui en de hele houding van de nerd
en ik woon gewoon in een huisje hoor, dit bedoelde ik nou met dat je zo zielig en onzeker bent en denkt dat je slim bent maar je komt met de meest DOMME conclusies

en lol, kijk wat je zegt,  je WED dat je mij wel aankan, je kent me TOTAAL niet rofl
makkelijk gezegd zo over het internet, veilig met je cola'tje achter je computertje ^^
en nee ik kom niet in breda, ik kom binnekort in baroeg, das de enige keer dat ik een beetje centraal kom,  en over een tijdje 013, midden januari,  tilburg.
grote boze brede bjornborg maagd,  ik sta echt te beven lol

ik laat je lekker in je waan, des te makkelijker ben je

mensen van jou niveau zegt niks

zegt wel delijk wat. mensen van mijn nivau zijn namelijk een behoorlijk stuk inteligenter en kunnen daardoor dus beter oordelen wie er de beste argumenten heeft

onzeker bent en denkt dat je slim

ja ik ben onzeker maar tegelijkertijd denk ik dat ik slim ben. voel je de contradictie? zinsopbouw op zijn best.

je bent gewoon egt heel erg dom he? die 2 quotes bij elkaar is helemaal geil.
tja ik zou ook beven als ik al niet eens kleren durf te kopen en dan ineens helemaal met iemand in het egt zou moeten praten en vechten

Quote (Hendrick @ Thu, Dec 11 2008, 10:31pm)
[bMuhahaha, jij als maagd, weet als geen ander, hoe een echte maagd zijn signature maakt natuurlijk.[/b]

als iemand goed is in signatures maken betekent dat nog niet dat diegene maagd is.

ik denk dat ik namens het hele forum /op xiskanker en hendkanker na mezelf als winnar mag beschouwen van deze discussie,

volgende ronde kankerpiloot! kies maar een topic.

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 11 2008 04:39pm
Member
Dec 11 2008 04:39pm
Zie mijn edit, kankerrandom.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll