Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 10:04pm)
vandaar ze avvy en sig altijd en zoveel pictures van wijven
hij droomt teveel die knul
die plaatjes kunnen vinden is tog wel een heel ander iets als ze hebben.
sommige ''arme'' mensen moeten het doen met de wehkamp
Quote (Hendrick @ Thu, Dec 11 2008, 09:59pm)
[bJammer dat hij dit allemaal nog moet leren. Als dit allemaal pas na de 'seks-periode' van z'n leven gebeurt, dan moeten we nog effkes geduld hebben.

b]
hier ook maar een geheimpje, hendrick, er is een KANKERGROTE kans dat je vele jaren later als mij wort ontmaagd dus doe ff niet zo grappig meer.
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 09:57pm)
XD!!!!!!
je bent zo onvoorstelbaar zielig he, ik heb echt medelijden met je ^^
serieus, ik maak zelden mensen mee die zo zielig zijn als jij
normaal stop ik op dit soort momenten met het gesprek en stap ik over op andere maatregelen, maar het is het internet, dus dat gaat niet gebeuren, bof jij even

je bent ignorant, echt waar.
gewoon totaal geen iq, dat laat je blijken
gewoon totaal een zielepoot, dat laat je zien door te zeggen dat jij de dicussie hebt gewonnen, misschien heb je dat volgens jouw normen, als dat zo is veel plezier ermee dan, ik ken de waarheid en ik ben blij dat ik VER boven jouw niveau zit, ik kijk kankerhard op je neer en daar kan jij met je dure ondergoed niks aan veranderen
degene die weten wie de discussie gewonnen heeft zijn de mensen die hier posten en die kiezen vrijwel zeker mij als winnar kankerpiloot!
btw dat ik zielig ben heb je wel goed beargumenteert!1 ik d8 ik ga er eventjes om huilen ala ''kankerpilootstyle''
normaal stop ik op dit soort momenten met het gesprek en stap ik over op andere maatregelen, maar het is het internet, dus dat gaat niet gebeuren, bof jij even

SIGNATURE WORTHY MENSEN!!!
beter maak je elke avond een net zo briliante opmerking kankerpiloot!! ^___^
dusssss
als jij aan het praten bent met een kerel ''IRLL'' en hij dist je kankerdik dan ga je met hem matten?
ok
dus, je draagt kisten, legerbroe, bomberjack.... EN JE WOONT IN EEN WOONWAGEN!! typische camper mentaliteit. het verklaard ook meteen waarom je zo kankerdom doet over duurdere kleding.
en zullen we wedden dat ik je wel aankan? kom dan? ik ben hoogswaarschijnlijk 2x zo groot en gespierd als jou met je 14 jarige gotic kippenbotjes.
kom je weleens in breda?
Quote (Hendrick @ Thu, Dec 11 2008, 10:02pm)
[bYep, ik weet toevallig dat 'ie nog maagd is.
Muhahahaha.[/b]
als je jou posts leest zie je meteen dat je maagd bent.
en al helemaal als je op je profile klikt wat ook getuigd van totale computerverslaving
This post was edited by shadowstriker89 on Dec 11 2008 04:32pm