Quote (MilkAndCookies @ Thu, Dec 11 2008, 08:43pm)
Haha, nep neger. Ewaaa man, alles bon?
Kruispiloot (en de rest), je hebt je niet verder verdiept in het onderwerp dan je mede-gothics na te praten. Kuddedier. Kijk, je kan het ook als een hobby zien - let wel, dit geldt niet voor Bjorn Borg alleen, maar voor alle mode.
Mensen willen er graag goed uitzien: hier betalen ze veel geld voor.
Mensen willen graag een mooi huis: hier betalen ze veel geld voor.
Mensen willen graag de top bereiken in een sport: hier betalen ze veel geld voor.
Mensen willen graag optimale computer-ervaring: hier betalen ze veel geld voor.
Mensen willen hun idolen Live zien optreden: hier betalen ze veel geld voor.
Moet ik doorgaan? Jij betaald waarschijnlijk veel geld voor kistjes en bomberjacks en alle andere troep die jij graag doet (geitenbloed drinken, weet ik het!). Ik heb zelf een broer die graag skate. Hij is een beetje een alternatieveling. Toen ik voor hem voor sinterklaas een beanie moest kopen van een bepaald merk, was ik al gauw 40 euro kwijt. Als ik zo eens in de large kijk zie ik bandshirts en petten en 'jewelry' van bepaalde merken, die grafkankerlaaiend duur zijn. Moet ik nu gaan zeuren dat 'jouw soort' een petje draagt van 60 euro? Nee, dat wordt geaccepteerd.
Heb jij in het echt soms rood haar? Je bent zo opvliegend.
PS: ik draag sinds kort geen onderbroeken meer.
een hobby, laat me niet lachen man, stel zielepoten, jullie leven voor het oordeel van een ander, hobby of niet
daarnaast vindt ik je vergelijkingen zorgwekkend triest, als jij het zo ervaart
generatie large is niet mijn soort, ik bestel meer op sites als www.christhuntproductions.de of dis-order.com, large is ook WAY overpriced, een bandshirt kost daar 180% van wat het normaal is
daarnaast is 40 euro voor een beanie en 40 euro voor een mode-luier ook wel een bigass verschil
ja ik drink geitenbloed. en ik zal baden in het geitenpis
ja
ja.........
je hebt me door