d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Aan Wie Erger Je Je Het Meest In Dit Forum?? > Kies Wie Je Het Meeste Haat :)
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 11 2008 11:07am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 11 Dec 2008, 19:06)
had meer van je verw8


Auw damn, ben jou totaa lvergeten sad.gif
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Dec 11 2008 11:08am
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, Dec 11 2008, 06:05pm)


Triest gewoon, nouja wat jij wilt wink.gif


Triest? Bedoel je mij, of jezelf?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 11 2008 11:09am
Ik stemde edu!
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 11 2008 11:09am
Quote (Viona @ Thu, 11 Dec 2008, 19:08)
Triest? Bedoel je mij, of jezelf?


Ik snap niet dat je zo stom wilt doen, gewoon een hekel aan mij hebben omdat ik een hekel heb aan mensen die een hekel aan mij hebben
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 11 2008 11:14am
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, Dec 11 2008, 05:09pm)


Ik snap niet dat je zo stom wilt doen, gewoon een hekel aan mij hebben omdat ik een hekel heb aan mensen die een hekel aan mij hebben


^^

plus als je hier gelijk hebt worden ze al helemaal boos, dat zie ik HEEL vaak gebeuren


Quote (CpTJenJen @ Thu, Dec 11 2008, 05:06pm)
stemde hendrick maar kruipiloot staat net zo hard op 1


ty
Member
Posts: 6,115
Joined: Oct 7 2008
Gold: 9,215.29
Dec 11 2008 11:14am
iedereen hier die zich voordoet als een vrouw en gameandwatch
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Dec 11 2008 11:15am
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, Dec 11 2008, 06:09pm)


Ik snap niet dat je zo stom wilt doen, gewoon een hekel aan mij hebben omdat ik een hekel heb aan mensen die een hekel aan mij hebben


LOL. Ik heb ook een hekel aan veel mensen, maar dat betekent niet dat ik in elk thread ga beginnen spammen en flamen
als je problemen met iemand hebt, hou t dan gewoon tussen jullie zelf
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 11 2008 11:16am
Quote (Viona @ Thu, Dec 11 2008, 05:15pm)
LOL. Ik heb ook een hekel aan veel mensen, maar dat betekent niet dat ik in elk thread ga beginnen spammen en flamen
als je problemen met iemand hebt, hou t dan gewoon tussen jullie zelf


doe jij dat dan voortaan ook even als goede voorbeeld
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 11 2008 11:17am
Quote (kruispiloot @ Thu, 11 Dec 2008, 19:16)
doe jij dat dan voortaan ook even als goede voorbeeld


Vouch

@viona
En ga ook niet proberen tussen anderen en hun ruzies te komen dan en stop met posten in spam/flame topics als je die zo erg vindt
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 11 2008 11:26am
Ov2rkill, duidelijk! Wat een irritant persoon is dat zeg.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll