d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eindexamen > Wat Kiezen Jullie Volgend Jaarrr
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 11 2008 01:38pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 11 2008, 07:34pm)
jij bent ook de enige die het grappig vind he?

misschien, niet iedereen heeft dezelfde humor, zozo shadowstriker heeft weer wat nieuws geleerd, ik ben trots op je aan het worden, als je het nu maar goed interpreteerd ook
Banned
Warn: 60%
Dec 11 2008 01:45pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 07:38pm)
misschien, niet iedereen heeft dezelfde humor, zozo shadowstriker heeft weer wat nieuws geleerd, ik ben trots op je aan het worden, als je het nu maar goed interpreteerd ook

nee het zit anders, niet iedereen is zo dom.
Member
Gold: 224.00
Dec 11 2008 01:52pm
Quote (thomas1441 @ Thu, 11 Dec 2008, 18:57)
Wou eerst IBA gaan studeren in Tilburg,

De voorlichting was slecht geregeld, de man die het kwam vertellen kon zelf geen goed engels spreken
bovendien is dit het eerste jaar dat ze deze studie in Tilburg gaan doen, het staat nog in de kinderschoenen en het ziet er niet veelbelovend uit

anders was ik ZEKER die studie gaan doen

* als ik bachelor bedrijfskunde haal, kan ik daarna mn master IBA halen, bijna hetzelfde dus afgezien van de kennis in engels die je meekrijgt

Ik ben een van de betere in mijn klas met engels, dus nu is het nog geen probleem, misschien later

Ik wou IBA doen, omdat ik later toch veel in het buitenland bezig wil zijn, weg uit dit kleine rotlandje en op naar mensen leren kennen in het buitenland biggrin.gif

Ik zou het toch overwegen. Waarom trouwens geen IEF? Die shit is top en wordt meer gewaardeerd dan IBA.

Overigens is het verschil van 3 jaar alles in het Engels gigantisch. Ik zat in mijn MSc jaar met een paar mensen van algemene economie en hun Engels was gewoon slecht. Ik was ook top in Engels op de middelbare school, maar ben nu oneindig veel vloeiender. Tot op het punt dat ik nu liever iets zakelijk lees en schrijf in het Engels. Dat is wel een bijzondere ervaring. Een sollicitatiebrief in het Nederlands schrijven kost me meer moeite dan in het Engels; en mijn Nederlands is top.

Twan: zet deze shit kankerhard aan en geniet: http://www.youtube.com/watch?v=hoLxuyV9qz8
Banned
Dec 11 2008 01:56pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 11 2008, 07:45pm)
nee het zit anders, niet iedereen is zo dom.

voor de duizendste keer, je wint niet als je met losse argumenten komen die stoer klinken maar totaal geen waarde hebben, geef het op negert

en @ de stropdassengeneratie hier, krijg kanker
Member
Gold: 0.30
Dec 11 2008 01:59pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Dec 11 2008, 07:52pm)
Ik zou het toch overwegen. Waarom trouwens geen IEF? Die shit is top en wordt meer gewaardeerd dan IBA.

Overigens is het verschil van 3 jaar alles in het Engels gigantisch. Ik zat in mijn MSc jaar met een paar mensen van algemene economie en hun Engels was gewoon slecht. Ik was ook top in Engels op de middelbare school, maar ben nu oneindig veel vloeiender. Tot op het punt dat ik nu liever iets zakelijk lees en schrijf in het Engels. Dat is wel een bijzondere ervaring. Een sollicitatiebrief in het Nederlands schrijven kost me meer moeite dan in het Engels; en mijn Nederlands is top.

Twan: zet deze shit kankerhard aan en geniet: http://www.youtube.com/watch?v=hoLxuyV9qz8

Wat dat Engels betreft heb je groot gelijk, ik was er op de middelbare school ook altijd super in, maar ik zit nu in mijn 3e jaar vertaler-tolk en ik kan je verzekeren dat het niveau van Engels in het middelbaar niets voorstelt als je het later op professioneel vlak nodig zal hebben.
Banned
Warn: 60%
Dec 11 2008 02:03pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 07:38pm)

Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 07:56pm)
voor de duizendste keer, je wint niet als je met losse argumenten komen die stoer klinken maar totaal geen waarde hebben,  geef het op gotic

...
Member
Dec 11 2008 02:08pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 11 Dec 2008, 21:56)
en @ de stropdassengeneratie hier, krijg kanker

Inderdaad, ik baal er zó van dat ik niet fysiek mezelf hoef in te spannen, dat ik creatief moet zijn, dat ik goed betaald krijg, dat ik soms netjes naar mijn werk moet en dat ik intelligente collega's heb. VRESELIJK.

Quote (ReadyAimFire @ Thu, 11 Dec 2008, 21:59)
Wat dat Engels betreft heb je groot gelijk, ik was er op de middelbare school ook altijd super in, maar ik zit nu in mijn 3e jaar vertaler-tolk en ik kan je verzekeren dat het niveau van Engels in het middelbaar niets voorstelt als je het later op professioneel vlak nodig zal hebben.

Inderdaad. Ik spreek geen grammaticaal perfect Engels (helaas), maar ben er zo vloeiend in en ken zoveel woorden dat ik mezelf wel als goed beschouw. Binnenkort wellicht een andere taal erbij.

This post was edited by Wuben[NM] on Dec 11 2008 02:10pm
Banned
Dec 11 2008 02:42pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Dec 11 2008, 08:08pm)
Inderdaad, ik baal er zó van dat ik niet fysiek mezelf hoef in te spannen, dat ik creatief moet zijn, dat ik goed betaald krijg, dat ik soms netjes naar mijn werk moet en dat ik intelligente collega's heb. VRESELIJK.

lekker toch, ieder ze eigen ding, ik ga liever hard fysiek werk doen dan mensen hun poten onder hun lichaam vandaan te draaien om zelf maar zoveel mogelijk winst uit elke situatie te trekken
Member
Dec 11 2008 02:44pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 11 Dec 2008, 22:42)
lekker toch, ieder ze eigen ding, ik ga liever hard fysiek werk doen dan mensen hun poten onder hun lichaam vandaan te draaien om zelf maar zoveel mogelijk winst uit elke situatie te trekken

De pijpindustrie werkt uit liefdadigheid?

Komt Kanni's pro deo hoer alsnog een keer terug. De cirkel is rond!
Member
Gold: 0.31
Dec 11 2008 03:27pm
Quote (Falkerakatim @ Thu, Dec 11 2008, 05:19pm)
2de jaar verpleegkunde hier smile.gif volgent jaar moet ik kiezen smile.gif
en ik ga voor de psychiatrie smile.gif

dat is dan mijn laatste jaar en dan ARBEITEN tongue.gif

fistjeuhn tongue.gif

In januari afgestudeerd hier, op welke school zou je het doen en vanwaar de keuze psychiatrie?
En heb je al stageplaatsen in gedachte? Ik kan er anders wel al gaan soliciteren als het niet te ver is smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll