Quote (Xoshin @ Thu, Dec 11 2008, 04:40pm)
Ja de schaamte zit er in bij sommigen, daar lijkt het iig op he.
Zolang het maar te begrijpen is wat er geschreven is imo

ja, zielige jankerds hier, ik heb ook een dyslectisch iemand op msn, kan er probleemloos mee praten, zieligerds hier moeten gewoon niet zo overdrijven en andermans (in hun ogen) "gebreken" wijzen om een beter gevoel over zichzelf te krijgen