Quote (CpTJenJen @ Wed, Dec 10 2008, 09:06pm)
mah dan had ik het toch begrepen.. verder ik laat me niet opfokken, ben volkomen kalm ik ben het alleen we beu maar zie je me ragen like
"ga nu doood kanker mongool blablablakankerkankerblabla"
nietecht ofwel..
Geef ze nou niet zoveel aandacht. Dan zullen ze er juist niet mee gaan stoppen.
Je weet, kindjesgedrag vertonen ze.
This post was edited by JWT on Dec 10 2008 03:07pm