d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwjaarsmaaltijd... > Wat Word Er Bij Jullie Geserveerd?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Dec 10 2008 07:14am
Quote (WemyNM @ Wed, Dec 10 2008, 02:46pm)
Beautiful


Die zit.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 10 2008 07:30am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, Dec 10 2008, 02:14pm)
Die zit.


Waar?
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 10 2008 07:47am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 9 Dec 2008, 21:16)
mini-wraps zijn echt verukkelijk

hmm eerst bij men familie en dan na twaalven op de fiets naar vrienden


Dat jij rukt als je een mini-wrap ziet hoeven wij niet te weten.
Falkerakatim zegt:
Quote

de nachtelijke plannen mag je ook posten indien ze de moeite waard zijn om gepost te worden

En daar hoort dat absoluut niet bij imo.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 10 2008 08:40am
Quote
Dat jij rukt als je een mini-wrap ziet hoeven wij niet te weten.

Dat jij het woord 'verrukt' niet kent, zegt meer over jou dan over je slechte grap.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 10 2008 09:47am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Dec 10 2008, 02:40pm)
Dat jij het woord 'verrukt' niet kent, zegt meer over jou dan over je slechte grap.


Dat jij geen humor hebt zegt meer..
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 10 2008 10:41am
Quote (Hendrick @ Wed, 10 Dec 2008, 17:47)
Dat jij geen humor hebt zegt meer..


Vouch
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 10 2008 11:13am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 10 Dec 2008, 13:00)
Wat is de historische gebeurtenis achter 3e kerstdag?

2e kerstdag bestaat "officieel" ook niet, maar is een alom geaccepteerd verschijnsel binnen Europa. 3e kerstdag is dit daarentegen niet.


maar je weet wel wat ik bedoel!

bovendien, zoals falkerakatim ook zegt: iedere reden om te feesten is goed
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 10 2008 12:13pm
Met nieuwjaar eet ik oliebollen en appelbeignets!
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 10 2008 12:15pm
Quote (JurK. @ Wed, Dec 10 2008, 05:13pm)
maar je weet wel wat ik bedoel!

bovendien, zoals falkerakatim ook zegt: iedere reden om te feesten is goed


falkerakatim zegt precies zeer wijze dingen^^

Mr. Ego strikes again wink.gif
Member
Posts: 26,995
Joined: Oct 30 2007
Gold: 4.00
Dec 10 2008 12:23pm
men ny avond zal er ongeveer zo uit zien

Bier icon_pointr.gif Barbecue icon_pointr.gif Beetje groen icon_pointr.gif Sterke icon_pointr.gif Vuurwerk !!!! en vanaf dan zal alles wrs onduidelijk worden bier.gif al een gellukkig kerst en zalig nieuwjaar naar iedereen int geval dak ier ni meer op jsp zit ( veel ant werk atm ma das wel nodig aangezien de feestdage veel geld gaan kosten tongue.gif )

This post was edited by KaSke on Dec 10 2008 12:26pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll