d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Lijst Der Nominaties!
Prev1234513Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 8 2008 03:20pm
Is die oscar eetbaar of gevuld met enige lekkere, drinkbare substantie?
Of beiden?!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 8 2008 03:21pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Dec 8 2008, 10:18pm)
niemand vind mij lief sad.gif


Ik wel, geef me nou 3 punten en ik gooi sk en apo eruit ;D

Quote (Ov2rkill @ Mon, Dec 8 2008, 10:20pm)
Is die oscar eetbaar of gevuld met enige lekkere, drinkbare substantie?
Of beiden?!


Goed plan smile.gif
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 8 2008 03:28pm
3x genomineerd naaaisseeee

zie je nu wel dat ik mijn beste beentje voor heb met het dutch forum vivi.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 8 2008 03:43pm


JWT, je had zomaar zin om 30 pagina's aan votes te gaan tellen?


Quote (Viona @ Mon, Dec 8 2008, 07:50pm)
Pfft, ik sta er nergens tussen...
Hoera voor Kanni's tweede plaats in de "slimste" smile.gif voor mij issie trouwens veeeeel slimmer dan Wuben[NM] biggrin.gif


Slim zijn alleen is ook niet voldoende. Je moet er wel wat mee doen.

en ik denk dat ze wel aan elkaar gewaagd zijn. Het is moeilijk om te zeggen of iemand daadwerkelijk inteligenter is. Veel van de onderwerpen die hier besproken worden zijn subjectief.

Quote (JurK. @ Mon, Dec 8 2008, 08:08pm)
welkom bij de vleeskeuring


het Idols format is nu eindelijk ook doorgedrongen tot de huis tuin en keuken fora.

Quote (Wuben. @ Mon, Dec 8 2008, 07:56pm)
Moet je in elke categorie stemmen? Ik stem liever alleen op de positieve shit.


ik sluit me hierbij aan.




mijn stem komt later
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 8 2008 03:53pm
t enige wat viona de hele tijd heeft gedaan is trades van mij probere te stele in het gw forum
helaas was er nix te stele
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Dec 8 2008 04:18pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, Dec 8 2008, 10:53pm)
t enige wat viona de hele tijd heeft gedaan is trades van mij probere te stele in het gw forum
helaas was er nix te stele


Hahahaha, sorry! jij hebt nu je titel he? ik nog niet :<
wrom offerde je trouwens 200g / punt? kun je net zo goed red bean cakes kopen aan merchant

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 8 2008 04:20pm
Quote (Hellskin @ Mon, 8 Dec 2008, 22:43)
JWT, je had zomaar zin om 30 pagina's aan votes te gaan tellen?


13 pagina's hier^^
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 8 2008 04:22pm
Quote (Viona @ Mon, 8 Dec 2008, 23:18)
Hahahaha, sorry! jij hebt nu je titel he? ik nog niet :<
wrom offerde je trouwens 200g / punt? kun je net zo goed red bean cakes kopen aan merchant


dat deed ik alleen voor party
sweet grotendeels 100g pp gekocht, en met halloween t laatste 150
party heb ik ook bijna, nog 1k, maar heb t geld en iemand die t verkoopt, hij moet alleen eens online kome
Member
Posts: 11,261
Joined: Jul 17 2008
Gold: 60.75
Dec 8 2008 04:23pm
Quote (Viona @ Mon, 8 Dec 2008, 21:50)
Pfft, ik sta er nergens tussen...
Hoera voor Kanni's tweede plaats in de "slimste" smile.gif voor mij issie trouwens veeeeel slimmer dan Wuben[NM] biggrin.gif

EDIT: mijn stemmen:
Populair
1. Ov2rkill (24 punten)

Intelligent/Slim:
2. Kanni (24 punten)

Humor
2. Ov2rkill (14 punten)

Lief
4. JWT

Irritant
4. Hendrick (10 punten)

Haat (niet dat ik hem haat, maar ik denk wel dat hij het meest gehaat is hier ;o )
1. Zompy (21 punten)


Dom
3. Hendrick (12 punten)

Loser:
4. Hendrick (12 punten)



huh? dus je zet hem daar omdat je denkt dat hij door andere popi jopie's het meest gehaat is.. ok.. blink.gif blink.gif blink.gif
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Dec 8 2008 04:59pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, Dec 8 2008, 11:22pm)
dat deed ik alleen voor party
sweet grotendeels 100g pp gekocht, en met halloween t laatste 150
party heb ik ook bijna, nog 1k, maar heb t geld en iemand die t verkoopt, hij moet alleen eens online kome


oh... dan moet je me eens vertellen hoe je dat doet o.0 zo goedkoope sweeties!!

@xoshin: dat was toch de vraag? Wie is de meest gehaatte persoon?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234513Next
Add Reply New Topic New Poll