d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nvd
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jun 1 2006 11:07am
Quote (xepolite @ Wed, 31 May 2006, 21:40)
Quote (¢?NNI @ Wed, 31 May 2006, 21:29)
Het zou natuurlijk erg grappig zijn. Vooral voor personen die ervaringen hebben gehad in verband met seksueel misbruik.Het is niet "belachelijk", het is "walgelijk" en "ziek" (en extreem-links en decadent).

Subjectief he? ;D

Gezien vanuit het standpunt van een Westerse samenleving met normale waarden, is het een feit dat de begrippen "walgelijk, ziek, extreem-links en decadent" de standpunten van deze partij beter bestempelen.

Quote (Wolfboy)
*Ga de politiek in*

1. Ik ben geen work-alcoholic.
2. Ik sluit mij bij geen enkele partij 100% aan.
3. Er zitten zoveel waardeloze individuen in de politiek, (bv. bekende Vlamingen die op de partijlijst worden geplaatst vanwege hun bekendheid, niet vanwege hun intelligentie en standpunten) en politici die via popularistische voorstellen en uitspraken stemmen verkrijgen.

Quote (Tha_Axid)
ik kan hier ook nix zeggen zonder dat jij het weer vervormt

Ik vervorm helemaal niets.

Quote (Tha_Axid)
je vat het helemaal anders op dan ik bedoel.

Dan ligt dat aan het feit dat jij jezelf niet juist kan uitdrukken.

Quote (Tha_Axid)
denk maar niet dat ik van die slachtoffers ga uitlache -.-

Nee?
Jij zegt "je gaat bijna denken dat het een 1 april grap is". Daaruit concludeer ik dat je het als een grap zou kunnen interpreteren, wat erop duidt dat je het hypothetisch gesproken "humoristisch" vind. Indien je het inderdaad humoristisch vind, lach je onrechtstreeks de slachtoffers uit. Hoera.

Het is òf mijn conclusie is juist, òf jij kan jezelf niet juist uitdrukken.
Member
Gold: 224.00
Jun 1 2006 11:10am

Jij zegt "je gaat bijna denken dat het een 1 april grap is". Daaruit concludeer ik dat je het als een grap zou kunnen interpreteren, wat erop duidt dat je het hypothetisch gesproken "humoristisch" vind. Indien je het inderdaad humoristisch vind, lach je onrechtstreeks de slachtoffers uit. Hoera.

Hij heeft nergens gezegd dat hij het humoristisch vindt. Een grap hoef je niet humoristisch te vinden. Je legt verbanden die er niet zijn.

This post was edited by Wuben[NM] on Jun 1 2006 11:11am
Member
Gold: 5,901.42
Jun 1 2006 11:16am
Quote (¢?NNI @ Thu, 1 Jun 2006, 18:07)
Quote (xepolite @ Wed, 31 May 2006, 21:40)
Quote (¢?NNI @ Wed, 31 May 2006, 21:29)
Het zou natuurlijk erg grappig zijn. Vooral voor personen die ervaringen hebben gehad in verband met seksueel misbruik.Het is niet "belachelijk", het is "walgelijk" en "ziek" (en extreem-links en decadent).

Subjectief he? ;D

Gezien vanuit het standpunt van een Westerse samenleving met normale waarden, is het een feit dat de begrippen "walgelijk, ziek, extreem-links en decadent" de standpunten van deze partij beter bestempelen.

Quote (Wolfboy)
*Ga de politiek in*

1. Ik ben geen work-alcoholic.
2. Ik sluit mij bij geen enkele partij 100% aan.
3. Er zitten zoveel waardeloze individuen in de politiek, (bv. bekende Vlamingen die op de partijlijst worden geplaatst vanwege hun bekendheid, niet vanwege hun intelligentie en standpunten) en politici die via popularistische voorstellen en uitspraken stemmen verkrijgen.

Quote (Tha_Axid)
ik kan hier ook nix zeggen zonder dat jij het weer vervormt

Ik vervorm helemaal niets.

Quote (Tha_Axid)
je vat het helemaal anders op dan ik bedoel.

Dan ligt dat aan het feit dat jij jezelf niet juist kan uitdrukken.

Quote (Tha_Axid)
denk maar niet dat ik van die slachtoffers ga uitlache -.-

Nee?

Het is òf mijn conclusie is juist, òf jij kan jezelf niet juist uitdrukken.

ik bedoelde een 1 april grap, ik heb nergens gezegt dat ik het grappig vind, de meeste 1 april grappen zijn niet grappig.
En het ligt misschien niet aan het feit dat ik me niet goed kan uitdrukken, maar aan het feit dat jij mij tekst niet goed kan iterpreteren, niet alle fouten liggen bij iemand anders
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Jun 1 2006 11:27am
Quote (¢?NNI @ Thu, 1 Jun 2006, 18:07)

Mee eens, maar dat maakt het niet minder subjectief, want wat zijn bijvoorbeeld "normale" waarden? =(
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jun 1 2006 11:27am
Volgens mij vatte ik het nog anders op.. Ik dacht juist dat hij bedoelde dat die partij voor de grap was gemaakt, want natuurlijk hebben ze, zoals iedereen weet, geen schijn van kans.. Tenminste als het aan mij lag.. Maar aangezien dat niet het geval is.. ohmy.gif
Member
Gold: 5,901.42
Jun 1 2006 11:55am
Quote (wolfboy @ Thu, 1 Jun 2006, 18:27)
Volgens mij vatte ik het nog anders op.. Ik dacht juist dat hij bedoelde dat die partij voor de grap was gemaakt, want natuurlijk hebben ze, zoals iedereen weet, geen schijn van kans.. Tenminste als het aan mij lag.. Maar aangezien dat niet het geval is.. ohmy.gif

dat was ook wat ik bedoelde
Member
Gold: 282.19
Jun 1 2006 12:06pm
Het grappige eraan is dat sommige ook "officieel" pedosexueel bezig zijn geweest.

voorbeeld: Goede vriend van mij was volgens mij 16 toen hij ontmaagd werd, hij had toendertijd een vriendin van 15, ze was/is heel volwassen en ze hebben er samen tijdje over gehad. Echter is dit op dit moment tegen de wet!

Een kind is een kind en mag nooit of te nimmer misbruikt worden voor sex. Echter heeft een kind, puber, behoefte aan sex!
Denk zelf eens na hoe jullie er toen over nadachten.
Ik vind zelf dat vanaf 12 jaar iedereen sex mag hebben met wie dan maar wilt. Het mag echter nooit onder dwang gebeuren! bij een verhouding: docent-leerling of wergever-werknemer of incest moet wel op gelet worden

We leven in een democratie, iedereen mag dus een partij oprichten, ook pedofielen of drugsdealers of nog erger "communisten" [overdreven sarcastisich] .

Of deze programma punten in strijd zijn met de grondwet weet ik niet, misschien kan iemand die even doorlezen tongue.gif?
Member
Jun 1 2006 12:09pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 1 Jun 2006, 18:55)
Quote (wolfboy @ Thu, 1 Jun 2006, 18:27)
Volgens mij vatte ik het noganders op.. Ik dacht juist dat hij bedoelde dat die partij voor de grapwas gemaakt, want natuurlijk hebben ze, zoals iedereen weet, geenschijn van kans.. Tenminste als het aan mij lag.. Maar aangezien datniet het geval is..ohmy.gif

dat was ook wat ik bedoelde

dat interpreteerde ik natuurlijk ook zo, maar het feit dat je dat beschouwd als een "grap" zegt iets over je niveau van humor. Zo'n partij is helemaal niet "grappig", zoals ik reeds argumenteerde. Als jij 1 april-grappen niet grappig vind, verkracht het begrip "grap" door het alsnog zo te noemen, of verduidelijk de ironie.

Quote (Xepolite)
Mee eens, maar dat maakt het niet minder subjectief, want wat zijn bijvoorbeeld "normale" waarden? =(

Onze wetten bepalen onze leefregels, en daarin worden bepaalde waarden verdedigd.
Member
Gold: 0.48
Jun 1 2006 12:14pm
Quote (sto- @ Thu, 1 Jun 2006, 20:06)
Het grappige eraan is dat sommige ook "officieel" pedosexueel bezig zijn geweest.

voorbeeld: Goede vriend van mij was volgens mij 16 toen hij ontmaagd werd, hij had toendertijd een vriendin van 15, ze was/is heel volwassen en ze hebben er samen tijdje over gehad. Echter is dit op dit moment tegen de wet!

Een kind is een kind en mag nooit of te nimmer misbruikt worden voor sex. Echter heeft een kind, puber, behoefte aan sex!
Ik vind zelf dat vanaf 12 jaar iedereen sex mag hebben met wie dan maar wilt.

Jep. Maar wel zolang de andere ook -18 is.

This post was edited by Doggy-Style on Jun 1 2006 12:15pm
Member
Jun 1 2006 12:18pm
Quote (sto- @ Thu, 1 Jun 2006, 19:06)

voorbeeld:Goedevriend van mij was volgens mij 16 toen hij ontmaagd werd, hijhadtoendertijd een vriendin van 15, ze was/is heel volwassen en zehebbener samen tijdje over gehad. Echter is dit op dit moment tegen dewet!

Een kind is een kind en mag nooit of te nimmer misbruikt worden voor sex. Echter heeft een kind, puber,  behoefte aan sex!
Ikvindzelf dat vanaf 12 jaar iedereen sex mag hebben met wie dan maarwilt.Het mag echter nooit onder dwang gebeuren! bij eenverhouding:docent-leerling of wergever-werknemer of incest moet wel opgelet worden

Weleven in een democratie, iedereen mag dus eenpartij oprichten, ookpedofielen of drugsdealers of nog erger"communisten" [overdrevensarcastisich] .

Of deze programma punten in strijd zijn met de grondwet weet ik niet, misschien kan iemand die even doorlezen tongue.gif?

Ikdenk dat jij het bekijkt met een beeld van 12+ jarige meisjes die aleen volwassen houding hebben. Er zijn echter, vele, onvolwassen(pre-)puberale meisjes die makkelijk manipuleerbaar zijn. Ik vind datje naïeve meisjes moet beschermen door het inderdaad te verbieden (hetkan natuurlijk niet gecontroleerd worden, maar het gaan om hetprincipe).

Die defenitie van "democratie" is een beetjeoverdreven; er bestaan nog steeds beperkingen op vrijemeningsuiting(bv. Vlaams Blok--> Belang)

Quote (Doggy-Style)
Jep. Maar wel zolang de andere ook -18 is.

Zelfs daar zeg ik 'nee' tegen. Een jongen met wat manipulatietalenten kan een naïef, makkelijk manipuleerbaar meisje zo ompraten; eender welke leeftijd.

This post was edited by ¢?NNI on Jun 1 2006 12:20pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll