d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kruispiloot 50% > Doet Ie Toch Goed
Prev1234510Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 2 2008 06:22am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 2 Dec 2008, 13:05)
"Die bullshit hoor je alleen in Brabant" en waar baseer je dat op? Alsof jij heel Nederland door hebt gereisd. Grapjas.

Holland en Nederland zijn alles behalve precies hetzelfde, wat ben jij toch kortzichtig.

En ik ken mijn talen hoor, het gaat over landsnamen, niet over de taal.

In het Engels zegt men toch ook Dutch? Kom eens met een degelijk argument.


"Hollandais". Dat bedoelde ik.

En ja, ik heb redelijk wat van het land gezien en ik weet dat alleen Brabanders consequent zeggen "ik woon niet in Holland, ik woon in Nederland". In andere provincies zitten wat minder mierenneukers.

Holland = Nederland.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Dec 2 2008 06:24am
Quote (KaSke @ Tue, 2 Dec 2008, 11:43)
tvalt nog mee na kzou erger kunne

btw ik typ ni geire abn , "maar als het  echt zo stoort"..


Met 'wat' bedoelde ik: 'Wat probeer je nu te zeggen? Dit is niet leesbaar.'

edit: Vertaal dus je posts even als je wilt dat ik ze lees.

This post was edited by sK_Kabouter on Dec 2 2008 06:25am
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Dec 2 2008 06:56am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Dec 2 2008, 12:22pm)
"Hollandais". Dat bedoelde ik.

En ja, ik heb redelijk wat van het land gezien en ik weet dat alleen Brabanders consequent zeggen "ik woon niet in Holland, ik woon in Nederland". In andere provincies zitten wat minder mierenneukers.

Holland = Nederland.


Neerlandais
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 2 2008 07:01am
Quote (ReadyAimFire @ Tue, 2 Dec 2008, 14:56)
Neerlandais


Hah, ik dacht even dat ik ermee weg zou komen.
Member
Posts: 11,261
Joined: Jul 17 2008
Gold: 60.75
Dec 2 2008 07:03am
Zo.. boeiend allemaal....
Topic start: Kruispiloot.
De meeste posts in dit topic gaan over: Hollandaise, Mayonaise, typfout, ken je talen, /care.. boeiend, etc en care less plss........
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 2 2008 07:20am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 2 Dec 2008, 13:22)
"Hollandais". Dat bedoelde ik.

En ja, ik heb redelijk wat van het land gezien en ik weet dat alleen Brabanders consequent zeggen "ik woon niet in Holland, ik woon in Nederland". In andere provincies zitten wat minder mierenneukers.

Holland = Nederland.


noob brabanders zeggen dat ze uit brabant komen
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 2 2008 07:23am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 2 Dec 2008, 12:10)
Holland = Noord- + Zuid-Holland bij elkaar. Ook wel het oude gewest Holland.

Nederland = The Netherlands, Die Niederlande, Les Pays-Bas, etc.

Leer je talen ofzo.


Leer jij talen.
Noem mij één taal, waarin het woord Holland (en zijn variaties) niet voorkomt als synoniem van Nederland (en in de meeste gevallen wordt gebruikt om dit land aan te duiden).

Quote (Wuben[NM] @ Tue, 2 Dec 2008, 14:22)
En ja, ik heb redelijk wat van het land gezien en ik weet dat alleen Brabanders consequent zeggen "ik woon niet in Holland, ik woon in Nederland". In andere provincies zitten wat minder mierenneukers.


Generaliseren de GEKSTE.

Volgens mij zijn het vooral de mensen uit Drenthe die hierover zeiken, want ik ben wel eens in Drenthe geweest.

This post was edited by WemyNM on Dec 2 2008 07:31am
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 2 2008 07:23am
HUP HOLLAND! HUP HOLLAND!
HUP HOLLAND! HUP HOLLAND!
HUP HOLLAND! HUP HOLLAND!
HUP HOLLAND! HUP HOLLAND!
HUP HOLLAND! HUP HOLLAND!
HUP HOLLAND! HUP HOLLAND!
HUP HOLLAND! HUP HOLLAND!
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 2 2008 07:25am
Ja, kanker.

This post was edited by WemyNM on Dec 2 2008 07:25am
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Dec 2 2008 07:29am
Quote (WemyNM @ Tue, Dec 2 2008, 03:23pm)
Leer jij talen.
Noem mij één taal, waarin het woord Holland (en zijn variaties) niet voorkomt als synoniem van Nederland (en in de meeste gevallen wordt gebruikt om dit land aan te duiden).


Duits.

Zelfs op een duitstalige kaart van Duitsland hier staat Nederland als Nederland aangegeven.

This post was edited by Lucas[NM] on Dec 2 2008 07:29am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234510Next
Closed New Topic New Poll